• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

گزارش خبری و تصویری نخستین نشست دوره پنجم شورای مرکزی نظام سازمان صنفی رایانه ای کشور/ محمدباقر اثنی عشری به عنوان رئیس شورای مرکزی سازمان انتخاب شد

  • کد خبر : 6460
  • 20 اسفند 1396 - 1:26
گزارش خبری و تصویری نخستین نشست دوره پنجم شورای مرکزی نظام سازمان صنفی رایانه ای کشور/ محمدباقر اثنی عشری به عنوان رئیس شورای مرکزی سازمان انتخاب شد

پول بانک: محمدباقر اثنی عشری با رای اکثریت قاطع آرا به عنوان رئیس شورای مرکزی دوره پنجم سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور انتخاب شد.

  • به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، نخستین نشست شورای مرکزی دوره پنجم سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور 15 اسفند ماه سال جاری با حضور اعضای شورای مرکزی که در هیات عمومی به عنوان منتخبین صنف برگزیده شده بودند، تشکیل شد.

    در این نشست محمدباقر اثنی عشری با ۲۰ رای، وحید تائب با ۲ رای و حمید توسلی با یک رای توسط اعضای شورای مرکزی انتخاب شدند تا جهت صدور حکم رئیس سازمان به رئیس محترم جمهور معرفی شوند.

    سپس محمدباقر اثنی عشری به عنوان رئیس و عباس رمدانی با ۲۲ رای نائب رئیس اول و نظام الدین خوارزمی با ۲۰ رای نائب رئیس دوم انتخاب شدند.

    همینطور محمد اطرج نیز به اتفاق آرا به عنوان خزانه دار شورای مرکزی برگزیده شد.

    فرصتی برای جهش سازمان

    در ابتدا، ناصرعلی سعادت نشست شورای مرکزی را آغاز کرد و با پیشنهاد و تایید اعضا به عنوان رئیس جلسه مسئولیت برگزاری انتخابات هیات رئیسه، سه نامزد ریاست سازمان و همینطور خزانه دار را برعهده گرفت که پس از پایان رای گیری سعادت ریاست جلسه را به محمدباقر اثنی عشری به عنوان رئیس شورای مرکزی دوره پنجم تحویل داد.

    عباس رمدانی نیز در این نشست از دیدار خود با مقام معظم رهبری خبر داد و افزود: دراین نشست صمیمانه مقام معظم رهبری دو سفارش مهم داشتند که وظیفه خود میدانم آنها را به اعضای شورای پنجم منتقل کنم. ایشان فرمودند، “هیچ صوابی، بیشتر از خدمت به مردم نیست” و “قدر مسئولیت خودتان را بدانید و در مدت تصدی سمت از آن استفاده کنید.” باید این توصیه ها را سرمشق انجام وظایف خود در سازمان بدانیم و به آن عمل کنیم.

    سپس محمدباقر اثنی عشری نیز پس از قدردانی از اعتماد اعضای شورای مرکزی، از چهار دوره فعالیت شورا یاد کرد و افزود: تشکیل سازمان با ریاست آقای سعیدی همزمان با آخرین روزهای دولت خاتمی و روی کار آمدن دولت احمدنژاد بود. متاسفانه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وقت زوایه شدیدی با سازمان داشت و همین امر فعالیت را دشوار ساخته بود. دوره دوم به ریاست آقای رحمتی که فردی تعامل گرا هستند آغاز شد و ایشان توانست با روحیه گفتگو و مذاکره برخی از مسائل صنف را رفع کند. در دوره سوم و ریاست آقای آیت اللهی، با تشکیل نظام های استانی، سازمان در استانها توسعه یافت و اعضا در سراسر کشور به این نتیجه رسیدند که سازمان به آنها هم تعلق دارد. در دوره چهارم به ریاست آقای سعادت، که با سیاست مطالبه گری بسیاری از خواسته های دیرینه صنف مانند مجوز نمایشگاه الکامپ، کرسی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و غیره به سرانجام رساندند و نامشان در تاریخ سازمان ماندگار خواهد بود.

    رئیس شورای مرکزی در ادامه به فرصتهای موجود اشاره کرد و افزود: در دوره پنجم در فضای جدید و دولت جدید احساس میکنیم سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در جایگاهی است تا برای آن جهشی که انتظار میرود، آماده شود. باید همه توان و نیروی خود را به کار بگیریم تا به نتایج مثبتی برسیم.

    او در ادامه بر لزوم اصلاح آیین نامه سازمان نظام صنفی رایانه ای تاکید کرد و افزود: اکنون پس از 12 سال فرصت بازنگری در آیین نامه فراهم شده است فرصتی که در دوره های پیش از این وجود نداشت اکنون با همراهی و حضور وزیر جوان فناوری اطلاعات و ارتباطات که تمایل به همکاری دارد، میتوان برای این امر مهم اقدام کرد.

    اثنی عشری در پایان از تلاشهای ناصرعلی سعادت طی سه سال فعالیت دوره چهارم سازمان تقدیر و تشکر کرد.

    مصوبات نخستین جلسه

    نخستین نشست شورای مرکزی پس از رای گیری با دو مصوبه فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد. در ابتدا زمان برگزاری نشستهای آتی شورای مرکزی در تاریخ های 28 فروردین، 24 اردیبهشت و 29 خرداد به تصویب رسید.

    پس از آن به دلیل حساسیت برگزاری و انجام امور اجرایی نمایشگاه الکامپ سال آینده، اعضای شورا به اتفاق آرا هیات رئیسه شورای مرکزی را به عنوان شورای سیاستگذاری الکامپ و سید حسن هاشمی را به عنوان مدیر اجرایی الکامپ انتخاب کردند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=6460

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم