نماد سایت پول بانک

گزارش جدید IHS Markit نشان داد: سامسونگ برای دهمین سال متوالی برترین برند نمایشگرهای Signage شد

  • پول بانک: شرکت سامسونگ الکترونیکس برای دهمین سال متوالی به عنوان برترین برند بازار نمایشگرهای دیجیتالی Signage معرفی شد. داده‎های بازاری جدید موسسه IHS Markit نشان می‏دهد سامسونگ بیشترین تعداد فروش را در میان همه برندهای این صنعت، از سال 2009 تا کنون داشته است. موسسه IHS Markit بزرگترین ارائه دهنده داده‏های بازاری در حوزه نمایشگرهای ساینیج است.

    سئوگی کیم، مدیر اجرایی بخش نمایشگرهای سامسونگ می گوید «راهکارهای نوآورانه سامسونگ همواره مرزها را در هرجای ممکنی جابجا کرده اند. رتبه بندی IHS تاییدی است بر سال‌ها تعهد ما به ارائه ابزارهای لازم برای ایجاد تجربه های دیداری واقع‌گرایانه‏ و فراگیر. ما همچنان به پیش بردن این صنعت متناسب با نیازهای متغیر مشتری و معرفی راهکارها ممکن برای آینده، ادامه خواهیم داد.»

    بر اساس گزارش موسسه IHS به نام «روند بازار نمایشگرهای ساینیج» شرکت سامسونگ 25.8 درصد از بازار جهانی نمایشگرهای ساینیج را در سال 2018 در اختیار داشته است.

    در حال حاضر نیز مجموعه ای جدید از انواع نمایشگرها به سری مدل‏های اسمارت ساینیج سامسونگ اضافه شده‏اند که بسیاری از آنها در حوزه‏های مختلف موفق به کسب جوایز متعددی شده‌اند. هرکدام از این نمایشگرها بصورت خاص برای کاربردها و صنایع ویژه‌ای مانند مراکز خرید، خدمات رستورانی، فرودگاه، تبلیغات فضای باز، سازمان ها، آموزش، سرگرمی، هتلداری و حمل و نقل عمومی، طراحی شده‌اند. این نمایشگرها گزینه‌هایی قدرتمند و انعطاف‌پذیر برای ساینیج‌های استاندارد هستند.

    برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این سری از محصولات سامسونگ می توانید به سایت این شرکت مراجعه کنید.

    درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

    سامسونگ الکترونیکس الهام‌بخش دنیا است و آینده را با ایده‌های نو و فناوری‌های خلاقانه و کاربردی اش شکل می‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین‌ ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت http://news.samsung.com  مراجعه کنید.

    انتشار خبر: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل