• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

گری‌اسکیل برای ارائه ETF بیت کوین مصمم است

  • کد خبر : 217210
  • 17 فروردین 1400 - 12:30
گری‌اسکیل برای ارائه ETF بیت کوین مصمم است

گری اسکیل، بزرگ‌ترین صندوق مدیریت دارایی دیجیتال جهان، در پستی تأیید کرد که یک درخواست دیگر برای عرضه صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) بیت کوین را تسلیم نهادهای مربوطه کرده است. این شرکت قصد دارد صندوق..

  • گری اسکیل، بزرگ‌ترین صندوق مدیریت دارایی دیجیتال جهان، در پستی تأیید کرد که یک درخواست دیگر برای عرضه صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) بیت کوین را تسلیم نهادهای مربوطه کرده است. این شرکت قصد دارد صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین خود را به یک صندوق قابل‌معامله در بورس تبدیل کند.

    به گزارش کوین دسک، گری اسکیل اعلام کرد نسبت به تبدیل صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین گری اسکیل (GBTC) به صندوق قابل معامله در بورس ۱۰۰٪ متعهد است.

    گری اسکیل، به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت مدیریت دارایی‌های دیجیتال جهان، در پستی در وب‌سایت خود درخواست مجدد ارائه صندوق قابل معامله در بورس را به کمیسیون بورس و ارواق بهادار آمریکا (SEC) تأیید کرد. گری اسکیل در این پست گفت:

    ما در درجه اول می‌خواهیم روشن کنیم که نسبت به تبدیل صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین گری اسکیل به صندوق قابل معامله در بورس، ۱۰۰٪ متعهد هستیم.

    تأیید صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین، یکی از اهداف صنعت ارز دیجیتال است که پیوسته در آمریکا دنبال شده، اما هرگز محقق نشده است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در سال‌های اخیر ده‌ها درخواست را در این خصوص رد کرده است. برخی از ناظران صنعت ارز دیجیتال معتقدند صندوق قابل معامله در بورس امکان دسترسی سرمایه‌گذاران سنتی به بیت کوین را به‌عنوان یک بازیگر تعیین‌کننده و بدون نیاز به نگهداری مستقیم این دارایی فراهم می‌کند.

    گری اسکیل در وب‌سایت خود نوشت:

    گری اسکیل برای اولین بار سال ۲۰۱۶ درخواست خود را برای یک صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین ارائه داد و بیشترِ سال ۲۰۱۷ را به گفتگو با کمیسیون بورس و اوراق بهادار گذراند. درنهایت ما درخواست خود را پس گرفتیم؛ چراکه معتقدیم فضای نظارتی دارایی‌های دیجیتال به نقطه‌ای نرسیده است که بتوان چنین محصولی را به بازار عرضه کرد.

    صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین گری اسکیل بیش از یک ماه است که زیر قیمت، بیت کوین را معامله می‌کند. در گذشته صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین گری اسکیل معامله را با اضافه ارزش یا پریمیوم انجام داده است. براساس داده‌های به‌دست آمده از YCharts، معامله سهم‌های صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین گری اسکیل در اواسط دسامبر با بیش از ۳۵٪ پریمیوم انجام شده است.

    گمان تحلیل‌گران آن است که معامله بیت کوین با قیمت پایین‌تر در صندوق سرمایه‌گذاری گری اسکیل به‌دلیل رقابت در بازار است.

    با صندوق بیت کوین آسپری (Osprey) و چندین صندوق قابل معامله بیت کوین کانادایی، سرمایه‌گذاران نهادی اکنون گزینه‌های بیشتری پیش روی خود دارند.

    اوایل ماه مارس (اسفند) نیز کوین دسک اعلام کرد گری اسکیل در حال استخدام چندین متخصص در زمینه صندوق‌های قابل معامله در بورس است.

    گری‌اسکیل برای ارائه ETF بیت کوین مصمم است

    در این باره بیشتر بخوانید

    • شرکت گری اسکیل دوباره ۲۴۰میلیون دلار بیت کوین خرید
    • دو سال پیش در چنین روزی قیمت بیت کوین به ۲۰,۰۰۰ دلار رسید؛ چرا اینطور شد؟
    • علت کاهش قیمت بیت کوین؛ سقوط بازارهای سنتی یا طرح کلاهبرداری PlusToken؟
    • شرکت مدیریت دارایی Wilshire Phoenix به‌دنبال ایجاد یک شرکت سرمایه‌گذاری بیت کوین
    • یک درخواست معامله ETF بیت کوین به کمیسیون بورس آمریکا ارائه شد

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=217210

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم