نماد سایت پول بانک

کیف پول abra چگونه کار می‌کند؟

کیف پول abra چگونه کار می‌کند؟
  • Abra ترکیبی از یک برنامه سرمایه‌گذاری (مانند Robinhood) و یک برنامه کیف پول ارز دیجیتال (مانند Mycelium) است. شما می‌توانید سبد خود را با خرید صدها ارز دیجیتال مختلف ایجاد کنید. همچنین امکان خرید سهام معمولی، اوراق قرضه، و ETF ها، در میان سایر دارایی‌ها را دارید.

    سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی پول بانک در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

    کیف پول Abra برای اکثر کاربران، همانند یک برنامه سرمایه‌گذاری یا کیف پول استاندارد کار می‌کند. اما یک تفاوت اساسی در نحوه عملکرد Abra وجود دارد؛ تمام سرمایه‌ها به صورت پیش فرض، بیت کوین هستند. اگر قسمت‌های خاصی از حساب خود را برای نگهداری ارزهای مختلف درنظر بگیرید، این قسمت‌ها به جای قیمت بیت کوین، روی قیمت خودشان ثابت می‌شوند. آبرا از این سیستم جهت دسترسی سریع‌تر و ارزان‌تر به پول استفاده می‌کند و در عین حال کنترل بیشتری به آنها می‌دهد. همچنین به آبرا اجازه می‌دهد تا هر یک از سیستم‌ها را با استفاده از قراردادهای هوشمند، خودکار کند. قراردادهای هوشمند Abra به طور خودکار تغییرات قیمت بیت کوین را در برنامه کنترل می‌کند.

    انتخاب اینکه آیا حساب کیف پول abra خود را به بیت کوین یا دلار تبدیل کنید، مهم است. در زیر دلیل این اهمیت آمده است.

    شخص A یک بیت کوین به ارزش ۱۰۰۰۰ دلار در حساب Abra خود دارد. اگر قیمت بیت کوین ۵۰ درصد کاهش یابد، شخص A همچنان صاحب ۱ بیت کوین است، اما ارزش آن ۱ بیت کوین اکنون ۲۵۰۰ دلار شده است. اگر قیمت بیت کوین تا ۵۰ درصد افزایش یابد، شخص A همچنان صاحب ۱ بیت کوین است، اما ارزش آن ۱ بیت کوین، اکنون ۱۵۰۰۰ دلار است.

    شخص B  یک بیت کوین به ارزش ۱۰۰۰۰ دلار در حساب Abra خود نگه می‌دارد، با این تفاوت که او انتخاب می‌کند که حساب خود را به USD تبدیل کند. اگر قیمت بیت کوین ۵۰ درصد کاهش پیدا کند، اکنون شخص B صاحب ۲ بیت کوین است که در مجموع ۱۰۰۰۰ دلار ارزش دارد. اگر قیمت بیت کوین تا ۵۰ درصد افزایش یابد، در آن صورت شخص B اکنون ۰.۶۶ بیت کوین دارد، اما همچنان ارزش آن ۱۰۰۰۰ دلار خواهد بود.

    می‌توانید نحوه نگهداری دارایی را در حساب خود انتخاب کنید، سپس به مبادله بپردازید. اگرچه وجوه Abra شما همیشه در BTC نگهداری می‌شود. بنابراین تمامی‌ دارایی بیت کوین است اما با این وجود می‌توانید یکی از صدها ارز پشتیبانی شده در برنامه Abra را نیز انتخاب کنید.

    کارایی کیف پول abra

    شما در Abra ثبت نام کرده و می‌توانید وجوه خود را از طریق انتقال بانکی یا کارت اعتباری، سپرده‌گذاری کنید. سپس با خرید دارایی‌های مختلف، سبد خود را ایجاد می‌کنید. علاوه براین، امکان نگهداری پول در آبرا برای مدت طولانی وجود دارد که در این صورت وجوه در دستگاه تلفن شما نگهداری می‌شوند. یا می‌توانید پول خود را به کیف پول دیگری انتقال دهید.

    قیمت و کارمزد آبرا ولت

    شما می‌توانید به صورت رایگان کیف پول abra را در iOS یا Android نصب کنید.

    اکثر سپرده‌ها و برداشت‌های Abra رایگان هستند. فقط هنگام برداشت ارزهای دیجیتال، هزینه شبکه از شما دریافت می‌شود. هر گونه سپرده‌ای که با استفاده از کارت‌های اعتباری American Express مستقر در ایالات متحده انجام شود، ۴٪ کارمزد به آن تعلق می‌گیرد. Abra از Simplex برای سپرده‌های Visa و MasterCard استفاده می‌کند و شما هزینه‌های مشابهی را از طریق Simplex پرداخت خواهید کرد.

    چرا کیف پول آبرا انتخاب مناسبی است؟

    Abra یک اپلیکیشن سرمایه‌گذاری جهانی است که در بیش از ۱۵۰ کشور در دسترس است. این برنامه به شما این امکان را می‌دهد از طریق کارت‌های اعتباری، حواله‌های بانکی یا پول نقد، پول واریز کنید. سپس از آن پول برای خرید بیش از ۲۰۰ ارز دیجیتال، بیش از ۴۰ ارز فیات، سهام، ETF و سایر دارایی‌ها استفاده کنید.

    Abra به عنوان یک برنامه پورتفلیو و هم کیف پول بیت کوین عمل می‌کند. وجوه موجود در حساب Abra شما را می‌توان به هر ارزی منتقل کرد، البته آنها به طور رسمی به صورت بیت کوین نگهداری می‌شوند. برنامه Abra کلیدهای خصوصی شما را در دستگاه شما نگه می‌دارد و آن کلیدهای خصوصی هرگز از دستگاه شما خارج نمی‌شوند. شما می‌توانید بیت کوین خود را در هر زمان با یک عبارت بازیابی ۱۳ کلمه‌ای که هنگام راه‎‌اندازی برنامه ایجاد می‌شود، بازیابی کنید.

    در نهایت، Abra سرمایه‌گذاری در کریپتو را سریع، آسان و مقرون به صرفه می‌کند. همچنین عملکرد این برنامه هر سال به رشد خود ادامه می‌دهد.

    https://wallex.ir/blog/abra-wallet/

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل