نماد سایت پول بانک

کیف مجلسی، زیبایی و جلوه شما را، چندین برابر خواهد کرد!

کیف مجلسی1

فهرست محتوا

  • شرایطی را تصور کنید که به یک مهمانی بزرگ و مجلل دعوت شده اید، مدت های طولانی را برای خرید و یا دوخت یک لباس بسیار زیبا و شیک و فاخر صرف نموده اید. در روز مهمانی لباس زیبای خود را پوشیده اید و آماده رفتن می شوید، در این شرایط باید وسایل ضروری خود مانند گوشی، کلید و سویچ و رژلب و وسایل ضروری تجدید آرایش را در کیف مجلسی خود قرار دهید و حرکت کنید. اما صبر کنید! آیا کیف مجلسی شما به خوبی لباستان هست؟ آیا یک کیف مجلسی تمام عیار را در دست دارید؟ آیا بین کیف و کفش و لباسهایتان تناسب وجود دارد؟ آیا این نکته را در نظر دارید که هر چه قدر لباس زیبا و درخشنده ای بر تن داشته باشید، اما کیف مناسبی در دست نداشته باشید، تمام تلاش های خود را به هدر داده اید؟

    در این شرایط کیف شما یک وصله ناجور است!!

    اهمیت در دست داشتن یک کیف خوب، کمتر از اهمیت بر تن داشتن یک لباس شب زیبا نیست. پس برای خرید کیف مجلسی خود زمان اختصاص دهید و با اطلاع و آگاهی از نحوه انتخاب یک کیف مجلسی تمام عیار، اقدام به خرید نمایید.

    اما اینکه برای خرید کیف زنانه مجلسی چه نکاتی را باید رعایت کنیم و به چه مواردی باید توجه داشته باشیم، مطلبی است که امروز می خواهیم در ارتباط با آن برای شما صحبت کنیم. این نکته را در نظر داشته باشید که همان قدر که خرید کیف خوب مهم است، انتخاب یک فروشگاه خوب و معتبر برای خرید هم اهمیت دارد. بنابراین همراه با مطالعه نکات خرید کیف مجلسی، آشنایی با فروشگاه آنلاین بگ مگ را از دست ندهید.

    نکات خرید کیف زنانه مجلسی

    برای هر خرید موفق، لازم است قبل از خرید، نیازهای خود را بررسی نماییم، تا بتوانیم یک خرید خوب داشته باشیم و از آن لذت ببریم. خرید کیف مجلسی هم از این قاعده کلی مستثنی نیست و لازم است تا با ویژگی های یک کیف مجلسی خوب و نیازهای خود آشنا باشیم تا یک کیف مجلسی که مکمل استایل مان است را خریداری کنیم نه یک کیفی که وصله ناجوری برای استایلمان باشد!

    رنگ کیف مجلسی

    نکته اولی که در انتخاب رنگ کیف مجلسی وجود دارد این است که به هیچ وجه سراغ کیفی، همرنگ با لباستان نروید. زیرا در این صورت ظاهری بسیار کسل کننده خواهید داشت. در صورتی که تمایل به انتخاب کیفی همرنگ لباستان دارید، بهتر است کیف های براق یا با تزیین های طلایی و نقره ای انتخاب کنید تا جلوه زیبایی به لباس شما بدهند. در صورتی که اهل پوشین لباس های رنگی هستید، می توانید کیفی با رنگی یکی دو درجه تیره تر از رنگ لباستان، با تزیینات طلایی و نقره ای و یا گلدوزی های زیبا خریداری نمایید مثلاً اگر لباسی به رنگ یاسی بر تن دارید یک کیف بنفش تیره انتخاب مناسبی خواهد بود. اما در شرایط کلی کیف های مشکی و سفید و طلایی، با همه نوع لباسی سازگاری دارند و دست شما در انتخاب باز است. اگر لباس طرح دار بر تن می کنید یک کیف ساده و تک رنگ انتخاب کنید و اگر لباس ساده و تک رنگی بر تن می کنید، می توانید از مدل های طرح دار، گلدوزی شده، مروارید یا سنگ دوزی شده استفاده کنید.

    اندازه و فرم کیف مجلسی

    معمولا کیف های مجلسی شیک، در اندازه های کوچک هستند. زیرا شما هنگام شرکت در یک مجلس، به وسایل زیادی نیاز ندارید و این کیف های کوچک هم پاسخگوی گوشی، کارت اعتباری، کلید، سویچ و رژلب شما هستند. بنابراین تحت هیچ شرایطی کیف بزرگ نخرید. کیفی کوچک و یا نهایتاً متوسط را انتخاب نمایید. اگر انتخاب شما کیف کوچک است، کیف های مدل کلاچ که با انگشتان و کف دست نگه داشته می شود، بهترین انتخاب است و اگر کیف متوسط انتخاب می کنید، یک کیف بند دار بخرید تا حمل آن آسان باشد و جلوه خوبی هم از خود نشان دهد.

    کیف های مجلسی غالباً مستطیل شکل هستند، اما با پیشرفت های دنیای مد، انواع متفاوت و زیبایی از کیف های مدل مثلثی، دایره ای، ذوزنقه ای و مربعی و شکل های دیگر هم موجود می باشند که دست شما را در انتخاب باز می گذارند. اما نکته ای که در انتخاب فرم کیف مهم است، توجه به اندام است.گر بند قامت و لاغر هستید، بیشتر مدل های کیف را می توانید انتخاب کنید و کیف های گرد بسیار مناسب شما هستند، ولی اگر کوتاه قامت و توپر هستید، باید در انتخاب کیف دقت بیشتری داشته باشید و بهترین کیف برای شما، کیف های مستطیلی هستند.

    جنس کیف مجلسی

    کیف های مجلسی در جنس های مختلفی مانند جیر، چرم، ساتن، لمه، مرواریدی، ابریشمی و … موجود می باشند. برای انتخاب جنس، باید این نکته را در نظر داشته باشید که کیف های جیر و چرم خیلی دیرتر کثیف می شوند و تمیز کردنشان راحت تر است اما کیف های ساتن زود کثیف می شوند و تمیز کردنشان بسیار سخت است. کیف هایی که مروارید دوزی، پولک دوزی و سنگ دوزی هستند ممکن است باعث نخ کش شدن لباستان شوند. اما به طور کلی در انتخاب جنس کیف، آزاد هستید.

    قیمت کیف زنانه مجلسی

    کیف های مجلسی شیک، با قیمت بسیار بالایی در بازار موجود می باشند. به همین دلیل لازم است تا قبل از خرید، به خوبی از نیازهای خود آگاه باشید و موارد بالا را به دقت بررسی کرده باشید تا یک انتخاب خوب داشته باشید و پول خود را هدر ندهید.

    آشنایی با فروشگاه آنلاین خرید کیف زنانه

    حال که با ویژگی های یک کیف مجلسی خوب آشنا شدیم، لازم است تا با یک فروشگاه معتبر برای خرید کیف زنانه آشنا شویم. فروشگاه بگ مگ یا همان کیف میف، همه آنچه شما به عنوان یک بانوی ایرانی از انواع مدل های مختلف کیف مانند کیف پول، کیف چرم، کیف مجلسی، کیف دوشی و کیف دخترانه نیاز دارید، برایتان فراهم نموده است. در این فروشگاه کیف هایی از برندهای روز دنیا موجود می باشد.

    فروشگاه بگ مگ به آدرس اینترنتی bagmagstore.com، “برترین محصولات” را با “مناسب ترین قیمت” در اختیار شما قرار داده است تا از بین آنها “بهترین انتخاب” را داشته باشید و با “ارسال رایگان” در یک تا دو روز کاری، “سریعترین خدمات” را به شما ارائه می دهند و با “پشتیبانی 24 ساعته” در هفت روز هفته شما را تنها نخواهد گذاشت. پس بازدی از محصولات این فروشگاه را از دست ندهید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل