• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

فروش اقساطی گوشی سامسونگ بدون پیش پرداخت و ضامن

  • کد خبر : 305985
  • 10 شهریور 1401 - 21:54
فروش اقساطی گوشی سامسونگ بدون پیش پرداخت و ضامن

فهرست محتوا کیفیت موبایل سامسونگ بی‌شک برند سامسونگ یکی از بزرگترین و بهترین برندها در دنیای گوشی‌های اندرویدی است که تنوع بالایی از مدل‌های مختلف گوشی همراه را با کیفیت بی نظیر تولید و روانه بازارهای جهانی می‌کند. گوشی‌های سامسونگ علاوه بر داشتن طراحی ظاهری زیبا و جذاب، بدنه قوی و محکمی داشته به طوری […]

فهرست محتوا

  • کیفیت موبایل سامسونگ

    بی‌شک برند سامسونگ یکی از بزرگترین و بهترین برندها در دنیای گوشی‌های اندرویدی است که تنوع بالایی از مدل‌های مختلف گوشی همراه را با کیفیت بی نظیر تولید و روانه بازارهای جهانی می‌کند.

    گوشی‌های سامسونگ علاوه بر داشتن طراحی ظاهری زیبا و جذاب، بدنه قوی و محکمی داشته به طوری که در برابر ضربه مقاومت بالایی دارند. همچنین با داشتن کیفیت ساخت خوب، امکانات متنوع، مجهز بودن به بهترین سخت افزارها، چیپ‌های پردازشی قدرتمند، دوربین‌های با کیفیت و … همواره موجب رضایت کاربران شده‌اند و محصولاتی قابل اعتماد بوده و ارزش خریدا دارند.

    از طرفی قیمت گوشی سامسونگ محدوده قیمتی وسیعی را در بر می‌گیرد و به این معناست که توان‌های مالی مختلفی را پوشش می‌دهد و کاربران با هر بودجه‌ای که دارند می‌توانند گوشی ایده‌آل را از این برندخریداری کنند و همین موضوع سبب شده است تا خرید گوشی موبایل سامسونگ نه تنها در ایران بلکه در کل جهان بالا برود و برند سامسونگ بتواند هرساله جزو پرفروش‌ترین برندهای گوشی موبایل در سطح جهانی باشد.

    گوشی سامسونگ اصل ساخت کدام کشور است؟

    گوشی موبایل سامسونگ علاوه بر کشور کره جنوبی در کشورهای دیگری چون اندونزی، ویتنام، برزیل، هند و چین نیز طراحی و به بازار فروش عرضه می‌شود و به همین دلیل بسیاری از افراد بر این باور هستند که کیفیت ساخت گوشی‌های سامسونگ یکسان نیست و با توجه به کشوری که در آن ساخته می‌شوند متفاوت است.

    ولی باید این نکته را به شما بگوییم که از لحاظ کیفیت ساخت، هیچ تفاوتی بین گوشی سامسونگ ساخت چین با گوشی سامسونگ ساخت هند و … وجود ندارد و در تمامی آنها از قطعات یکسانی استفاده شده است ولی گوشی سامسونگ ساخت ویتنام از محبوبیت بالاتری برخوردار است.

    کیفیت موبایل سامسونگ

    بهترین موبایل سامسونگ

    کمپانی سامسونگ هرساله تعداد زیادی گوشی موبایل را به بازار فروش عرضه می‌کند که اکثر مدل‌ها از نظر طراحی و مشخصات شبیه به یکدیگر هستند و همین مساله یافتن بهترین گوشی سامسونگ را برای بسیاری از مشتریان به یک چالش تبدیل کرده است. در لیست بهترین گوشی‌های سامسونگ 2021 و 2022 نمایندهای زیادی در سری‌های M,S,A و Z وجود دارد و شما انتخاب‌های زیادی پیش رو دارید. در این بخش بهترین گوشی‌های برند سامسونگ را از لحاظ مختلف معرفی کرده‌ایم تا شما در زمان خرید سردرگرم نشوید و انتخاب مناسب‌تری داشته باشید.

    بهترین گوشی سامسونگ از نظر سخت افزار

    گوشی‌های سامسونگ نسبت به سال‌های گذشته از لحاظ سخت افزاری ارتقا زیادی پیدا کرده‌اند و بسیاری از مدل‌ها به دلیل داشتن سخت افزار قوی برای انجام کارهای سنگین و بازی مناسب هستند. سری s، سری پرچمدار سامسونگ است و می‌توان گفت که معمولا بهترین گوشی‌های سامسونگ از لحاظ سخت افزاری در این سری تولید می‌شوند. مدل‌هایی چون گلکسی+S22، گلکسی S22 Ultra، گلکسی 5G S22، گلکسیFe 5G   S21 گوشی‌های قوی از لحاظ سخت افزاری هستند.

    بهترین گوشی مویابل سامسونگ از نظر دوربین

    اگر به عکاسی با گوشی که دوربین عالی داشته باشد علاقمند هستید گوشی گلکسی  S22 Ultraمی‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد این مدل در حال حاضر بهترین دوربین را در بین گوشی‌های سامسونگ دارد و بهترین گوشی سامسونگ سری s است که قیمت آن با قیمت گوشی آیفون برابری می‌کند.

    بهترین موبایل سامسونگ از لحاظ طراحی

    سری‌های z تاشوی سامسونگ در سال 2022 عنوان بهترین گوشی سامسونگ از لحاظ طراحی را به خود گرفتند. در ساخت گوشی‌های سری z سامسونگ از بهترین فناوری‌های روز دنیا استفاده شده است و از لحاظ طراحی و قدرت سخت افزاری نیز در سطح عالی قرار دارند. گلکسی Z Fold3 5G و گلکسی  Z Flip3 5Gدو مدل از گوشی‌های سری زد هستند که طراحی بسیار زیبایی دارند.

    بهترین گوشی سامسونگ از لحاظ باتری

    اگر به دنبال خرید یک گوشی هستید که در عین داشتن باتری فوق العاده قیمت متعادلی نیز داشته باشد می‌توانید مدل ایده‌آل خود را از گوشی‌های سری m سامسونگ به دلیل داشتن باتری‌های بزرگ بیابید. از بهترین گوشی‌های سری m سامسونگ در سال 2021 و 2022 که باتری فوق العاده‌ای دارند می‌توان به مدل‌هایی چون گلکسی  M32، گلکسی M62 و گلکسی  M52 اشاره کرد که بدون نگرانی از تمام شدن شارژ باتری می‌توان ساعات طولانی با این گوشی‌ها کار کرد.

    بهترین گوشی‌های سامسونگ از لحاظ قیمت

    رنج قیمت موبایل سامسونگ در سری A متنوع است و بهترین گوشی‌های سامسونگ برای استفاده روزانه و با قیمت مقرون به صرفه‌تر را در این سری می‌توان پیدا کرد. مدل‌هایی چون گلکسی A12 ناچو، گلکسی  A03s، گلکسی  A02s و گلکسی  A32 با داشتن امکانات و مشخصات فنی مناسب از قیمت مناسبی برخودار هستند و گوشی‌های اقتصادی سامسونگ به شمار می‌آیند.

    کیفیت موبایل سامسونگ

    قیمت گوشی سامسونگ در فروشگاه سل

    یکی از راه‌های بی دردسر و راحت خرید گوشی سامسونگ مراجعه به فروشگاه اینترنتی سل است. در سل تنوع بالایی از مدل‌های مختلف گوشی سامسونگ در رنج‌های قیمتی مختلف با تضمین کیفیت به فروش می‌رسد.

    در فروشگاه اینترنتی سل قیمت گوشی های سامسونگ بهترین و مناسب‌ترین قیمت بازار است و همچنین شما علاوه بر دسترسی داشتن به تصاویر و قیمت موبایل سامسونگ s20، قیمت گوشی a21s، قیمت گوشی a32 و دیگر مدل‌ها می‌توانید به اطلاعات دقیق و کاملی از مشخصات فنی آنها دسترسی داشته باشید و با شناخت بیشتر، انتخاب متناسب با خواسته‌های خود داشته باشید.

    خرید اقساطی گوشی سامسونگ از فروشگاه سل

    در سال‌های اخیر قدرت خرید بسیاری از مردم پایین آمده است و حتی توان خرید نقدی گوشی را نیز ندارند در این شرایط یکی از بهترین راه کارها برای این دسته از افراد خرید گوشی اقساطی بدون پیش پرداخت است.

    اگر قیمت بهترین گوشی سامسونگ و دیگر مدل‌ها برای شما بالا است فروشگاه اینترنتی سل فرصتی را فراهم کرده است تا تمامی اقشار جامعه در هر جای ایران که هستند بتوانند گوشی دلخواه خود از برند سامسونگ را به صورت قسطی خریداری کنند.

    سل با در نظر گرفتن شرایط متفاوت افراد روش‌های مختلفی را جهت خرید قسطی گوشی سامسونگ در نظر گرفته است که شامل خرید گوشی قسطی سامسونگ با چک، خرید گوشی قسطی سامسونگ بدون ضامن، بدون چک و … می‌شود. جهت دریافت راهنمایی‌های بیشتر در رابطه با شرایط و نحوه خرید اقساطی گوشی سامسونگ از فروشگاه سل کافی است به سایتsell.ir  مراجعه کرده و با کارشناسان فروش آن تماس بگیرید.

    منبع : سل

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=305985

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم