• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

کوین بیس برای عرضه عمومی سهام آماده می‌شود؛ ارزش ۷۷ میلیارد دلاری

  • کد خبر : 188303
  • 02 اسفند 1399 - 9:00
کوین بیس برای عرضه عمومی سهام آماده می‌شود؛ ارزش ۷۷ میلیارد دلاری

صرافی کوین بیس در حالی برای عرضه عمومی سهام خود آماده می‌شود که ۷۷ میلیارد دلار ارزش‌گذاری شده است؛ این مبلغ از ارزش شرکت اینترکانتیننتال اکسچنج، شرکتِ مالک بورس نیویورک هم بیشتر است.
به گزارش کوین د..

  • صرافی کوین بیس در حالی برای عرضه عمومی سهام خود آماده می‌شود که ۷۷ میلیارد دلار ارزش‌گذاری شده است؛ این مبلغ از ارزش شرکت اینترکانتیننتال اکسچنج، شرکتِ مالک بورس نیویورک هم بیشتر است.

    به گزارش کوین دسک، صرافی ارز دیجیتال کوین بیس (Coinbase) که برای عرضه عمومی سهام خود در ماه‌های آینده آماده می‌شود، بر اساس معاملات خصوصی سهام آن در بازار ثانویه ۷۷ میلیارد دلار ارزش‌گذاری شده است.

    به گفته دو فرد آگاه، سهام کوین بیس که بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در آمریکا است، در بازار خصوصی نزدک (Nasdaq) با قیمت ۳۰۳ دلار برای هر سهم معامله می‌شود.

    بر این اساس، ارزش کل سهام کوین بیس ۷۷ میلیارد دلار است که از ارزش شرکت اینترکانتیننتال اکسچنج (Intercontinental Exchange Inc) مالک بورس اوراق بهادار نیویورک (NYSE) هم بیشتر است.

    یک منبع گفت:

    سومین تراکنش هفتگی روز جمعه بسته شد و قیمت هر سهم [کوین بیس] ۳۰۳ دلار بود. در هفته اول قیمت هر سهم ۲۰۰ دلار و در هفته دوم ۳۰۱ دلار بود؛ از همین رو، قیمت سهام کوین بیس در فاز کشف قیمت قرار دارد.

    کوین بیس از توضیح در این باره خودداری کرد.

    بازار خصوصی کوین بیس پیش از عرضه عمومی که تاریخ آن هنوز اعلام نشده، یک دفتر ثبت سفارش بی‌نام راه‌اندازی کرده است. این فروش به کارمندان کنونی و پیشین و همچنین سرمایه‌گذاران در کوین بیس امکان می‌دهد که سهام خود را بفروشند. به‌گفته منابع آگاه از عرضه سهام کوین بیس، حدود ۲۵۴ میلیون سهم این شرکت با آغاز معاملات عمومی، قابل خریدوفروش خواهد بود.

    قراردادهای آتی پیش از عرضه کوین بیس روی صرافی مشتقات ارز دیجیتال اف‌تی‌ایکس (FTX) معامله می‌شود و قیمت آن در حال حاضر ۳۸۶ دلار است.

    امیدها به عرضه عمومی سهام کوین بیس در میان فعالان ارز دیجیتال در حال افزایش است، به‌ویژه که قیمت بیت کوین از ۵۰,۰۰۰ دلار هم بالاتر رفته است.

    در هفته‌های آینده که فرم محرمانه S-۱ کوین بیس که در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به ثبت رسیده است، به‌صورت عمومی منتشر شود، جزئیات بیشتری از مسائل مالی این شرکت آشکار خواهد شد.

    اما در تقابل با این آرزوهای بزرگ، استدلال دیگری هم هست مبنی بر اینکه ارزش‌گذاری ۱۰۰ درصدی یک شرکت ممکن است با ارزش‌گذاری نیم درصدی سهام آن متفاوت باشد. با این حال به‌گفته یک منبع، سهام معامله‌شده در فروش ثانویه طی سه هفته گذشته شاهد «حجم معناداری» از معاملات بوده است. این منبع در ادامه گفت:

    این‌طور نیست که تعداد انگشت‌شماری سهم به قیمت ۳۰۰ دلار در هر سهم تبادل شود. هر هفته ده‌ها میلیون دلار معامله می‌شود که حجم کاملاً قابل توجهی است.

    کوین بیس برای عرضه عمومی سهام آماده می‌شود؛ ارزش ۷۷ میلیارد دلاری

    در این باره بیشتر بخوانید

    • راهکار کوین بیس برای حل مشکل کارمزدهای بیت کوین؛ انجام دسته‌ای تراکنش‌ها
    • کوین بیس به دنبال عرضه عمومی سهام خود
    • صرافی کوین بیس معاملات ریپل را متوقف می‌کند
    • صرافی OKEx از ۲۷ نوامبر به کاربران اجازه برداشت می‌دهد
    • صرافی بیت استمپ برای انتشار گزارشی که ریپل را یک «زباله سمی» خوانده بود عذرخواهی کرد

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=188303

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم