• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

کوین اولیری: ارزهای دیجیتال آمده‌اند که بمانند

  • کد خبر : 194209
  • 12 اسفند 1399 - 6:23
کوین اولیری: ارزهای دیجیتال آمده‌اند که بمانند

کِوین اولیری (Kevin O’Leary)، داور معروف برنامه تلویزیونی شارک تنک (Shark Tank) هم به جمع سرمایه‌گذاران بیت کوین پیوست. اولیری، معروف به آقای شگفت‌انگیز که پیش از این ارزهای دیجیتال را «زباله» توصیف ک..

  • کِوین اولیری (Kevin O’Leary)، داور معروف برنامه تلویزیونی شارک تنک (Shark Tank) هم به جمع سرمایه‌گذاران بیت کوین پیوست. اولیری، معروف به آقای شگفت‌انگیز که پیش از این ارزهای دیجیتال را «زباله» توصیف کرده بود، حالا نظر خود را تغییر داده و معتقد است که ارزهای دیجیتال برای ماندن آمده‌اند. این تاجر، نویسنده و شخصیت تلویزیونی محبوب کانادایی که در تأسیس شرکت‌هایی مثل اولری فاندز (O’Leary Funds) و سافت کی (Softkey) نقش داشته است، اظهار داشت که به نوسانات قیمت بیت کوین عادت کرده و معتقد است بیشتر افرادی که تمایل به خرید و نگهداری بیت کوین دارند، از جمله نهادهای سرمایه‌گذاری در همین سه ماه گذشته، مایلند با نوسانات قیمت این ارز دیجیتال کنار بیایند.

    طبق گزارش بیت کوین داتکام، این سرمایه‌گذار کانادایی که تا کنون ۳ کتاب پرفروش در مورد زندگی، کارآفرینی و پول نوشته، به‌تازگی نظر خود را درباره بیت کوین تغییر داده است. او که پیش از این بیت کوین را یک «همبرگر غول‌پیکر بی‌ارزش» نامیده بود، اکنون اقدام به سرمایه‌گذاری در پادشاه ارزهای دیجیتال کرده و معتقد است که حالا دیگر بیت کوین یک مد روزگذر نیست.

    او هفته گذشته در مصاحبه‌ای که با شبکه تلویزیونی سی‌ان‌بی‌سی (CNBC) داشت گفت:

    اکثر هودلرهای بیت کوین اعم از سرمایه‌گذاران سازمانی در سه ماه اخیر تمایل داشتند با نوسانات بازار این ارز دیجیتال دست و پنجه نرم کنند.

    اولیری همچنین در ادامه بیان کرد:

    من شیفته ارزهای دیجیتال شدم و در آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌ام. من حدود ۳ درصد از سبد سرمایه‌گذاری خود را بین بیت کوین و اتریوم تقسیم کردم. با اینکه نوسانات این بازار را نمی‌پسندم و مرا اذیت می‌کند، ولی دیگر به آن‌ عادت کرده‌ام.

    آقای شگفت‌انگیز گفت که به سرمایه‌گذاری در زیرساخت استخراج بیت کوین هم فکر می‌کند.

    او نظر خود را در خصوص نوسانات قیمت بیت کوین این چنین بیان کرد:

    با توجه به نوسانات بسیار زیاد قیمت ارزهای دیجیتال، پس از ورود به این بازار پرهیجان ابتدا تصمیم بگیرید که چند درصد از سبد سرمایه‌گذاری خود را به آن‌ها اختصاص خواهید داد. نهایت این مقدار برای شخصِ من ۵ درصد است.

    آنتونی پومپلیانو (Anthony Pompliano)، هم‌بنیانگذار شرکت مورگان کریک دیجیتال (Morgan Creek Digital) که سال‌ها سعی در ترغیب کِوین اولیری برای سرمایه‌گذاری در بیت کوین داشت، درباره اختصاص دادن ۵ درصد از سبد سرمایه‌گذاری وی به این ارز دیجیتال گفت:

    تو همان کسی هستی که مرا به‌خاطر اینکه ارزهای دیجیتال ۵۰ درصد از سبد سرمایه‌گذاری‌ام را تشکیل می‌داد سرزنش می‌کردی و حالا معتقدی اختصاص دادن ۵ درصد از سبد سرمایه‌گذاری به آن‌ها قابل قبول است! به زودی [این ارزها] ۵۰ درصد از سبد سرمایه‌گذاری‌ات را به خود اختصاص خواهند داد.

    کِوین اولیری نیز در پاسخ به پامپلیانو گفت:

    درست است؛ در دنیایی که حقایق تغییر می‌کنند من هم می‌توانم تغییر کنم! حمایت و سرمایه‌گذاری قانون‌گذاران کشورهایی مثل کانادا و سوئیس از بیت کوین، قوانین بازی در بازارهای مالی را برای بسیاری از سرمایه‌گذاران از جمله من تغییر داده‌ است.

    اولیری همیشه درباره مخالفت سرسختانه دولت‌ها و قانون‌گذاران دنیا با بیت کوین نگران بود و در ماه دسامبر سال گذشته گفت، روزی که دولت‌ها قصد سرکوب بیت کوین را داشته باشند، سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال که در حال افزایش دارایی خود هستند، به‌شدت شکست خورده و به صورت بی‌رحمانه شاهد از دست دادن تمام سرمایه خود خواهد بود. با این حال او گفت که به‌محض تأییدشدن صندوق قابل معامله در بورس (ETF) بیت کوین، ۵ درصد از سبد سرمایه‌گذاری خود را به این ارز دیجیتال اختصاص خواهد داد. از آنجا که اخیرا دو صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار کانادا تأیید شده است، به نظر می‌رسد اولیری نیز به وعده خود عمل کرده است.

    کوین اولیری: ارزهای دیجیتال آمده‌اند که بمانند

    در این باره بیشتر بخوانید

    • رئیس جدید ستاد کارکنان کاخ سفید: هیچ دولتی نمی‌تواند بیت کوین را دستکاری کند
    • افزایش چشم‌گیر جستجوی عبارت «Bitcoin Iran» در گوگل؛ پناهگاه امن اثبات شد
    • اصلاح سختی شبکه بیت کوین و قیمت آن؛ ارتباط این دو چیست؟
    • کیف پول‌هایی که کمتر از ۱ بیت کوین دارند فقط ۵ درصد بازار بیت کوین را تشکیل می‌دهند
    • وضعیت بازار: رکورد‌شکنی بیت کوین، همزمان با جهش بلند اتریوم

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=194209

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم