• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

کمره‌ای در اختتامیه پنجمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان: فعالیت پژوهشگران جوان امیدی برای سایر پژوهشگران محسوب می‌شود

  • کد خبر : 264405
  • 10 آذر 1400 - 1:15
کمره‌ای در اختتامیه پنجمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان: فعالیت پژوهشگران جوان امیدی برای سایر پژوهشگران محسوب می‌شود

پول بانک: رئیس پنجمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان گفت: برگزاری این جشنواره به خاطر حمایت از جوانان فرهیخته کشور است تا این افراد به جامعه معرفی شوند و دستاورد‌های علمی آن‌ها ارائه شود.

  • رئیس پنجمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان گفت: برگزاری این جشنواره به خاطر حمایت از جوانان فرهیخته کشور است تا این افراد به جامعه معرفی شوند و دستاورد‌های علمی آن‌ها ارائه شود.

    به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک، آیین اختتامیه پنجمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان، عصر روز سه‌ شنبه ۹ آذر ماه ۱۴۰۰، در محل تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد.

    محمود کمره‌ای، رئیس پنجمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان

    محمود کمره‌ای، رئیس پنجمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان، در حاشیه اختتامیه این جشنواره گفت: در این دوره از جشنواره از برگزیدگان برتر کشوری در حوزه‌های کسب و کاری و ایده‌های علمی تقدیر می‌شود.

    وی افزود: برگزاری این جشنواره به خاطر حمایت از جوانان فرهیخته کشور است تا این افراد به جامعه معرفی شوند و دستاورد‌های علمی آن‌ها ارائه شود.

    رئیس پنجمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان، در ادامه بیان داشت: فعالیت پژوهشگران جوان، امیدی برای سایر پژوهشگران محسوب می‌شود و انگیزه خروج از کشور را در بیان آن‌ها کمتر می‌کند.

    کمره‌ای، با بیان اینکه این جشنواره در حوزه علوم پایه برگزار شده است، تاکید کرد: رشته‌های فیزیک، شیمی، ریاضی، زمین شناسی، زیست شناسی و امسال نیز نخستین بار در دو رشته ویروس کرونا و هوش مصنوعی پژوهشگران آثار خود را ارسال کردند.

    رئیس پنجمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان، در پایان سخنان خود گفت: ۳۳۳ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که ۲۹ اثر در حوزه ایده‌های کسب و کاری و بقیه از آثار در حوزه ایده‌های علمی بوده است که در نهایت از ۱۸ اثر برگزیده تقدیر شد.

    بنا به این گزارش، پنجمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان، از سوی دانشگاه تهران و در راستای حمایت از ایده‌های جوانان در پنج حوزه علوم پایه (ریاضی، آمار، علوم کامپیوتر، فیزیک، شیمی، زمین شناسی و علوم زیستی) برگزار می‌شود.

    این جشنواره با ۲ رویکرد ویژه ویروس کرونا و هوش مصنوعی برنامه ریزی شد که با حمایت بنیاد نیکوکاری جمیلی، ستاد خیرین وزارت علوم و دانشکده‌های علوم دانشگاه تهران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد حامیان دانشگاه تهران برگزار شده است.

    گفتنی است، آیین اختتامیه پنجمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان، شامگاه روز سه‌ شنبه ۹ آذر ماه، در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران به کار خود پایان داد.

    اکرم اکبری – خبرنگار

    تصاویر مراسم اختتامیه

     

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=264405

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم