• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

«کرمانشاه» اخبار این هفته بانک ملی ایران را پررنگ کرد

  • کد خبر : 3008
  • 03 آذر 1396 - 22:08
«کرمانشاه» اخبار این هفته بانک ملی ایران را پررنگ کرد

پول بانک: داغ زلزله کرمانشاه در هفته ای که گذشت، همچنان مردم را متاثر کرد. بانک ملی ایران تلاش کرد با اقدامات خود، دست کم مرهمی بر این زخم باشد و در همین راستا، مدیرعامل بانک برای دومین بار در مناطق زلزله زده حضور یافت. همچنین پرداخت تسهیلات فوری با حداقل ضمانت های بانکی برای مردم این منطقه از کشورمان در دستور کار قرار گرفت.

  • رئیس شوراى هماهنگى بانک هاى دولتى اعلام کرد:تسهیلات حداکثری و ضمانت های حداقلی برای مردم آسیب دیده از زلزله در کرمانشاه

    رئیس شوراى هماهنگى بانک هاى دولتى با یادآوری رشادت ها و مقاومت های مردم کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس، گفت: امروز زمان جبران آن خدمات است و به همین دلیل مردم و نظام بانکی در این خدمت رسانی پیش قدم شده اند.

    به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران در نشستی که با حضور مدیران عامل بانک هاى دولتى، استاندار و جمعی از مقامات استانی در سالن تدبیر استاندارى کرمانشاه براى رسیدگى به امور زلزله زدگان برگزار شد، با بیان این که طی روزهای پس از زلزله همه مردم برای کمک به آسیب دیدگان منطقه کرمانشاه دست به دست هم دادند، افزود: روزهای گذشته برای مردم زلزله زده بسیار سخت بود و البته مدیران منطقه هم برای رفع مشکلات بسیار تلاش کردند.

    وی ادامه داد: بانک ها از لحظات نخست وقوع حادثه، همپای مردم به کمک آسیب دیدگان شتافتند و تلاش کردند از حداکثر امکانات برای حل مشکلات استفاده کنند.

    به گفته حسین زاده، بانک ها در ساعات ابتدایی تلاش کردند خودپردازها را در مناطق آسیب دیده نصب کنند تا مردم دست کم با مشکل نقدینگی مواجه نباشند.

    وی به کمک های نقدی و غیرنقدی همکاران نظام بانکی برای مردم کرمانشاه اشاره کرد و گفت: با دستور دکتر کرباسیان وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی، در اولین روزهاى حادثه تیمی از مسئولان وزارت امور اقتصاد و دارائى و نظام بانکی به منطقه اعزام شد و برای حل مشکلات مردم تصمیم های مهمی اتخاذ کرد.

    مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به این که برخی شعب بانک ها نیز در این منطقه آسیب دیده اند، افزود: تلاش شد در کمترین زمان ممکن مشکل این شعب حل شده و خدمت رسانی به مشتریان هر چه سریعتر آغاز شود.

    وی با بیان این که مردم ایران بارها تجربه زلزله را دارند و با این موضوع بیگانه نیستند، اظهار کرد: خوشبختانه نظام بانکی نیز تجربه های قابل توجهی در این زمینه دارد و بر همین اساس در همان روزهای نخست برای مساعدت مالی با زلزله زدگان تصمیم گیری شد.

    حسین زاده با تاکید بر این که سهمیه بانک ها برای پرداخت تسهیلات به مردم مناطق زلزله زده مشخص شده و تقسیم پرداخت آن به مدیران استانی تفویض شده است، ادامه داد: همه دغدغه ما این بود که تسهیلات بانک ها مستقیم و فقط به دست آسیب دیدگان برسد که خوشبختانه با مرجعیت بنیاد مسکن و کمک های ثبت احوال، این دغدغه برطرف شده است.

    به گفته وی، حسب دستور دکتر کرباسیان برای پرداخت تسهیلات به مردم منطقه، ضمانت های حداقلی و به صورت زنجیره اى از مردم منطقه دریافت خواهد شد. همچنین داشتن بدهی های بانکی یا چک برگشتی، مانعی برای پرداخت تسهیلات به مردم نخواهد بود.

    مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین اعلام کرد: بدهکاران بانکی آسیب دیده در زلزله، می توانند از فرصت دو ساله امهال بدهی ها و نیز بخشش جرایم در این مدت استفاده کنند.

    وی با تاکید دوباره بر همراهی نظام بانکی با زلزله زدگان، آمادگی این شبکه را برای ساخت مدرسه، بیمارستان و درمانگاه در این مناطق اعلام کرد.

    گفتنی است در این جلسه مدیران عامل بانک های ملی، صادرات، ملت، صنعت و معدن، کشاورزی، مسکن، سپه و تجارت حضور داشتند.

    همچنین محمد رضایی رئیس اداره کل سرمایه انسانی بانک ملی ایران به نمایندگی از مدیرعامل بانک پس از وقوع زلزله در منطقه حاضر شده و طی روزهای اخیر به طور مرتب پیگیر امور کارکنانی بود که در این حادثه آسیب دیده اند. بانک ملی ایران تلاش کرد حداکثر امکانات لازم را برای کمک به همکاران حادثه دیده در زلزله اخیر کرمانشاه به کار بگیرد.

    سرکشی رئیس شورای هماهنگی بانک های دولتی به همکاران بانکی در مناطق زلزله زده

     

    دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران با حضور دوباره در استان کرمانشاه ، روند کمک رسانی به هم میهنان زلزله زده را پیگیری و رهنمودهای لازم را در جهت کمک هر چه بهتر به آسیب دیدگان ابلاغ نمود.

    دکتر حسین زاده به عنوان رئیس شورای هماهنگی بانک های دولتی از تعدادی از شعب بانک های این استان بازدید و از نزدیک در روند اجرایی امور بانکی شعب در شهرهای قصر شیرین و کرند و همچنین همکاران زلزله زده  قرار گرفت .

    مدیر عامل بانک ملی ایران با تاکید بر تسریع در تنظیم پروندهای تسهیلاتی و پرداخت هر چه سریعتر وام به زلزله زدگان، مساعدت بانک ها در بازسازی منازل آسیب دیده را نیز خواستار شد .

    در ادامه این بازدید ، دکتر حسین زاده در جهت رفع مایحتاج هم میهنان زلزله زده ، نسبت به تامین هزینه های مربوط به پخت و تهیه غذای گرم برای ساکنان 37 روستای آسیب دیده در منطقه قره شاهی سرپل ذهاب  اقدام و رهنمودهای لازم را ابلاغ نمود.

    بانک ملی ایران با همکاری موکب امام خمینی مستقر در استان کرمانشاه ، روزانه تعداد 3 الی 5 هزار غذای گرم جهت توزیع در روستاهای زلزله زده تهیه می کند .

     


    برگی از خاطرات زلزله زدگان سال های دور در موزه بانک ملی ایران

    در گوشه ای از موزه بانک ملی ایران و در کنار آثار فاخر و گران بها، یادگاری هایی از هدایای مردم به زلزله زدگان روستاهای خراسان در سال 1347 به چشم می خورد که نشان از نوع دوستی و وحدت مردم ایران زمین دارد. حرکت خودجوشی که با حمایت بانک ملی ایران و سپس محاسبه ریالی ارزش این هدایا و واریز به حساب زلزله زدگان، برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

    به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، حدود 49 سال پیش و در پی وقوع زمین لرزه فاجعه باری به بزرگی 7.1 ریشتر در منطقه خراسان که صدها تن از هموطنانمان در اثر آن جان باختند، مردم هدایایی را به زلزله زدگان اهدا کردند که مرحوم صهبا از شاعران ارزشمند کشور، ارزش ریالی این هدایا را محاسبه و بانک ملی ایران معادل آن را به حساب زلزله زدگان واریز کرد. بدین ترتیب هدایای مردمی به زلزله زدگان خراسان در موزه بانک ملی ایران به یادگار ثبت شد.

    این آثار  شامل سکه های طلا و نیکل، سینه ریز، گوشواره، حلقه ازدواج و دلنوشته هایی برای قبولی سرپرستی کودکان به جا مانده از زلزله است.

    جالب اینکه حتی کسانی که توان مالی نیز نداشته اند، به قدر وسع خود به فکر زلزله زدگان بوده اند و با اهدای اسباب بازی و یا حتی بلیت های 2 یا 5 ریالی شرکت واحد، نوع دوستی خود به هموطنانشان را نشان داده اند.

    زلزله اخیر در مناطق غربی کشور و استان کرمانشاه و تب و تاب مردم و مسئولان برای یاری رساندن به زلزله زدگان، مروری بر تاریخ گذشته و تکرار این نوع دوستی است. بانک ملی ایران از ساعات ابتدایی وقوع زمین لرزه کرمانشاه به یاری مردم این مناطق شتافت و امکانات و تجهیزات خود را نیز برای امداد رسانی بسیج کرد.

    در همین راستا با دستور ویژه مدیرعامل، امکانات و خدمات پزشکی، پرستاری، دارویی و درمانی بیمارستان بانک برای کمک رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه اعزام شد.

    همچنین کمیته بحران و پشتیبانی نیز به همین منظور در بانک ملی ایران تشکیل شد تا مساعدت های لازم به این منظور صورت گیرد.

    از سویی مدیرعامل بانک ملی ایران برای اطلاع از آخرین وضعیت زلزله زدگان مناطق غربی کشور، راهی کرمانشاه شد و ضمن حضور در جلسات شورای هماهنگی دستگاه های وابسته به وزارت امور اقتصادی و دارایی و شورای هماهنگی بانک های دولتی در کرمانشاه، به دیدار اعضای تیم پزشکی بانک ملی ایران رفت و از نزدیک در جریان روند درمان مصدومان قرار گرفت.

    همچنین محموله های کمک و امداد بانک ملی ایران شامل 11 کامیون حامل داروهای ضروری و کمیاب از جمله آلبومین به ارزش 2 میلیارد تومان و 27 هزار بطری آب معدنی از سوی شرکت سرمایه گذاری شفا دارو و شرکت پخش رازی از شرکت های تابعه بانک و همچنین 100 دستگاه چادر، 600 تخته پتو و 21 هزار بطری آب معدنی توسط بانک ملی ایران در میان مردم آسیب دیده این مناطق توزیع شد.

    کارکنان بانک ملی ایران هم به صورت خودجوش بخشی از حقوق ماهانه خود را برای حمایت از زلزله زدگان مناطق غربی کشور اختصاص دادند.

    در عین حال پرداخت تسهیلات بابت بازسازی مناطق زلزله زده، تسهیلات قرض الحسنه تعمیر مسکن و نیازهای ضروری از دیگر اقدامات حمایتی بانک ملی ایران درخصوص زلزله مناطق غرب کشور است.

     


    پرداخت بیش از 52 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک ملی ایران به بخش صنعت و معدن

    بانک ملی ایران در جهت حمایت از بنگاه های اقتصادی بخش صنعت و معدن، تعداد 15 هزار و 585 فقره تسهیلات به ارزش 52 هزار و 383 میلیارد ریال در هفت ماه ابتدای امسال پرداخت کرده است.

    از ابتدای امسال تا پایان مهرماه، تعداد 34 هزار و 926 فقره تسهیلات به ارزش 15 هزار و 748 میلیارد ریال به بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی و تعداد 24 هزار و 59 فقره تسهیلات به ارزش 6 هزار و 277 میلیارد ریال به بخش مسکن و ساختمان اختصاص یافته است.

    همچنین سهم بخش بازرگانی از کل تسهیلات پرداختی بانک ملی ایران به بخش های مختلف اقتصادی کشور طی این مدت، 71 هزار و 142 فقره به ارزش 38 هزار و 157 میلیارد ریال بوده است.

    در هفت ماه ابتدای امسال، تعداد 485 فقره تسهیلات به ارزش یک هزار و 856 میلیارد ریال به بخش صادرات و 815 هزار و 401 فقره تسهیلات به ارزش 285 هزار و 334 میلیارد ریال به بخش خدمات اختصاص یافته است.

    بخش بازرگانی هم 71 هزار و 142 فقره تسهیلات به ارزش 38 هزار و 157 میلیارد ریال از بانک ملی ایران دریافت کرده است.

    گفتنی است، در مجموع 961 هزار و  598 فقره تسهیلات به ارزش 399 هزار و 755 میلیارد ریال در هفت ماه ابتدای امسال توسط بانک ملی ایران به بخش های مختلف اقتصادی پرداخت شده است.

     

     


    از سوی کارکنان بیمارستان بانک ملی ایران انجام شد

    کمک های نقدی به دانش‌آموزان استثنایی مدرسه شهیدان تقی زاده کهریزک

    به منظور حمایت از دانش‌آموزان معلول نیازمند و استثنایی مدرسه شهیدان تقی زاده کهریزک، کارکنان بیمارستان بانک ملی ایران کمک های نقدی خود را به عنوان کمک هزینه تحصیلی به مدرسه اهدا کردند.

    در این اقدام نیکوکارانه که با بازدید جمعی از همکاران بیمارستان بانک ملی ایران همراه شد، حسینعلی سخندان مدیر بیمارستان بانک ملی ایران ضمن دیدار صمیمی با کارکنان، دانش ‌آموزان و جمعی از والدین دانش آموزان مدرسه، از اقدامات و خدمات ویژه کارکنان بیمارستان به این دانش‌آموزان در آینده سخن گفت.

    مدیر بیمارستان بانک ملی ایران با مهم و ارزشمند خواندن کار و فعالیت در مراکز و مدارسی که دانش‌آموزان با نیازهای ویژه درحال تحصیل هستند، گفت: انجام چنین فعالیت ها و کمک هایی به دانش آموزان نیازمند به ویژه استثنایی کار ارزشمند و بزرگی است که رضایت خداوند متعال را به دنبال خواهد داشت.

    سخندان افزود: جمعی از کارکنان بیمارستان بانک به منظور کمک و حمایت از دانش‌آموزان این مرکز کمک های نقدی خود را به عنوان کمک هزینه تحصیلی به آنان اهدا نمودند تا تحصیل برای این دانش آموزان آسان شود.

    وی هدف اصلی این اقدام مهم را کمک در زمینه های مادی و معنوی برای اجرای برنامه ها و پرداخت هزینه های درمانی، دارویی، بهداشتی، آموزشی، توانبخشی ودانش آموزان استثنایی برشمرد.

    دکتر زهرا السادات دیباجی رئیس دانشکده پرستاری ، فریبا غفاری معاون پرستاری و جمعی از متخصصین و مسئولین بخش های مختلف بیمارستان بانک ملی ایران در این بازدید حضور داشتند و از نزدیک با مسائل و مشکلات دانش آموزان استثنایی مدرسه ابتدایی شهیدان تقی زاده کهریزک آشنا شدند و در پی آن نیازهای بهداشتی و درمانی آنان مورد بررسی قرار گرفت.

    گفتنی است، در مدرسه ابتدایی شهیدان تقی زاده کهریزک دانش‌آموزان استثنایی کم توان ذهنی، چند معلولیتی، اوتیسمی و ناتوان جسمی حرکتی تحت تعلیم و مشغول به تحصیل هستند.

     تصویب بیش از 11 هزار میلیارد ریال تسهیلات کلان در بانک ملی ایران طی مهر ماه

    بانک ملی ایران در مهر ماه سال جاری پرداخت بیش از 11 هزار و 338 میلیارد ریال تسهیلات کلان را تصویب کرده است.

    از مجموع درخواست های تعیین تکلیف شده در هفتمین ماه امسال، سه فقره تسهیلات کلان در قالب تمدید دوران مشارکت تسهیلات مصوب قبلی و پنج فقره تصویب تسهیلات جدید در زمینه هایی مانند پالایش نفت، تولید کیک و کلوچه، احداث هتل در مناطق آزاد و صنعت نساجی بوده است.

    عمده تسهیلات مصوب مذکور به مبلغ هشت هزار میلیارد ریال به منظور احداث پالایشگاه نفت معرفی شده از سوی شورای راهبری اقتصاد مقاومتی بوده است.

    همچنین در راستای اجرای سیاست های دولت محترم مبنی بر ساماندهی و کمک به راه اندازی، تکمیل و تقویت واحدهای تولیدی با اشتغال کمتر از 100 نفر، بانک ملی ایران تا پایان مهر ماه 385 فقره تسهیلات به مبلغ بیش از چهار هزار و 568 میلیارد ریال پرداخت کرده است.


    معرفی خدمات بانک ملی ایران به آینده سازان کشور

    دانش آموزان مدارس ابتدایی پسرانه راه دانش و پیشتازان کامپیوتر ایران که از مناطق مختلف تهران به همراه مسئولان خود به بانک ملی ایران آمده بودند از بخش های مختلف بانک ملی ایران از جمله شعبه مرکزی و موزه بانک بازدیدکردند.

    در این بازدید که به منظور آشنایی دانش آموزان با بخش ها و فعالیت های بانک انجام شد، آینده سازان کشور از نزدیک با ارایه انواع خدمات بانکی، فرایندها و فعالیت‌های بانک و حرفه بانکداری، چگونگی افتتاح حساب و نقش و جایگاه قرض الحسنه آشنا شدند.

    مسئولان اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران در این بازدید بعد از معرفی تاریخچه و قدمت بانک، توضیحاتی در خصوص اهمیت و جایگاه این موسسه عظیم پولی و مالی در سیستم اقتصادی کشور به عنوان بزرگترین بانک جهان اسلام به بازدید کنندگان خود ارائه کردند

    در ادامه این بازدید با توجه به طرح های آموزشی و سرگرمی بانک ملی ایران درخصوص بانکداری کودک و نوجوان نظیرکانون جوانه ها، روش های عضویت در کانون و معرفی بخش های جذاب و دیدنی آن به اطلاع دانش آموزان رسید در پایان هم  دانش آموزان از موزه بانک ملی ایران بازدید کردند و با آثار و اشیای موجود در موزه  این آشنا شدند.

     


    به روزرسانی نسخه ios همراه بانک ملی ایران

    نسخه 5.11 نرم افزار همراه بانک ملی ایران مبتنی بر ios از روز یکشنبه پنجم آذرماه منقضی خواهد شد.

     

    از تاریخ مذکور تنها نسخه 5.15 این نرم افزار قابل استفاده است که با مراجعه مستقیم به وب سایت بانک ملی ایران و لینک مربوطه می توان آن را نصب کرد.

    دریافت صورتحساب، دریافت مانده حساب و کارت، امکان انتقال وجه به کارت و حساب ملی خود و دیگران با شناسه واریز بین بانکی(پایا) و یا شناسه واریز درون بانکی به شماره موبایل، دریافت اطلاعات تسهیلات و پرداخت اقساط، خرید شارژ سیم کارت تمامی اپراتورها و شارژ مستقیم سیم کارت های همراه اول و ایرانسل، انتقال وجه کارت به کارت (در بستر اینترنت)، پرداخت قبض و یا پرداخت قبوض خاص ویژه سازمان ها و شرکت ها ،گردش کارت (10 گردش آخر)، اعلام مفقودی کارت و ارایه لیست حساب های متصل به کارت از جمله خدمات همراه بانک ملی ایران برای مشتریان است.

    همچنین یافتن شعب با درج کد شعبه مورد نظر و مشخصات و موقعیت شعبه، یافتن شعب در محیط اطراف بر اساس موقعیت کاربر، اطلاع رسانی زمان سررسید چک و ثبت تاریخ موثر، انتقال اطلاعات چک به شماره موبایل فعلی، دریافت رمز حساب، به روز رسانی اطلاعات حساب، محاسبه شبا، تغییر رمز حساب و انتقال اطلاعات حساب به سیم کارت فعلی و لیست حساب ها از دیگر خدمات ارایه شده توسط همراه بانک ملی ایران است.

     


    تسهیلات حمایتی بانک ملی ایران برای خوداشتغالی و مشاغل خانگی

    بانک ملی ایران از ابتدای امسال تا پایان مهرماه، بالغ بر 22 هزار و 438 فقره تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی با معرفی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های حمایتی پرداخت کرده است.

    در هفت ماه ابتدای امسال تعداد 14 هزار و 809 فقره تسهیلات خوداشتغالی کمیته امداد امام خمینی (ره) به ارزش حدود 2 هزار و 332 میلیارد ریال و بالغ بر پنج هزار و 167 فقره تسهیلات خوداشتغالی بهزیستی به ارزش 725 میلیارد و 980 میلیون ریال توسط بانک ملی ایران پرداخت شده است.

    همچنین این بانک در راستای عمل به رسالت و مسئولیت های اجتماعی خود، پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به سازمان های حمایتی را نیز در دستور کار خود قرار داده که بر این اساس در مدت مذکور، یک هزار و 99 فقره از این تسهیلات به ارزش 73 میلیارد و 460 میلیون ریال به کمیته امداد امام خمینی (ره) و 431 فقره به ارزش 31 میلیارد و 360 میلیون ریال به سازمان بهزیستی پرداخت شده است.

    پرداخت هفت فقره تسهیلات مشاغل خانگی بنیاد شهید به ارزش 310 میلیون ریال و 925 فقره تسهیلات مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ارزش 157 میلیارد و 230 میلیون ریال از دیگر اقدامات بانک ملی ایران در راستای حمایت از بخش اشتغال بوده است.

    همچنین بانک ملی ایران در هفت ماه ابتدای سال جاری در مجموع 58 هزار و 603 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش در 42 هزار و 114 فقره برای حمایت از تولید و اشتغال پرداخت کرده است.

     

     


    هشدار بانک ملی ایران نسبت به شگردهای جدید کلاهبرداران

    بانک ملی ایران در راستای حفظ منافع مشتریان، نسبت به شگردهای جدید کلاهبرداران هشدار داد.

    بنا بر گزارش های رسیده، اخیرا کلاهبرداران به بهانه برنده شدن افراد در مسابقات و جشنواره های مختلف نسبت به سوءاستفاده از حساب مشتریان بانکی اقدام کرده اند.

    این افراد از مشتریان بانکی می خواهند برای دریافت جوایز خود به دستگاه خودپرداز مراجعه کنند و سپس با استفاده از شگردهای مختلف مانند انتخاب گزینه زبان انگلیسی، مالباخته را گمراه کرده و درخواست اعلام موجودی حساب می کنند. سپس کلاهبردار شماره کارت خود و یا مبلغ مورد نظر برای کلاهبرداری را به عنوان شماره پیگیری به مالباخته می دهد و بدین ترتیب مالباخته با وارد کردن شماره اعلامی و انجام عملیات بانکی ذکر شده شده از سوی کلاهبردار، مورد سوءاستفاده مالی قرار می گیرد.

    بانک ملی ایران به منظور پیشگیری از تکرار این موضوع و خدشه دار شدن وجهه و اعتبار شبکه بانکی کشور، از مردم عزیز درخواست می کند به هیچ عنوان اطلاعات حساب خود اعم از رمز کارت و موجودی حساب را نزد سایر افراد افشا نکنند.

    همچنین مشتریان بانک ملی ایران می توانند برای کسب اطمینان و اطلاع از صحت و سقم برنده شدن در جشنواره ها و مسابقات و نحوه دریافت جوایز خود به وب سایت و کانال تلگرام این بانک مراجعه کنند.

     


    رئیس مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدای بانک ملی ایران منصوب شد

     

    با حکم دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران، رضا خسروی به ریاست مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدای بانک منصوب شد.

    حسین بارانی معاون منابع انسانی بانک در جلسه معارفه و اعطای این حکم انتصاب با بیان این که اگرچه بانک ملی ایران یک موسسه مالی و اقتصادی است، اما مسائل معنوی و ارزشی جایگاه والایی در آن دارد، گفت: مدیریت و کارکنان بانک به این مسائل توجه ویژه دارند و آنها را در اولویت های کاری خود قرار داده اند.

    وی افزود: توجه به ایثارگران و حقی که آنها به گردن همه ما دارند، در راس فعالیت های بانک است و همواره سعی بر این بوده که به خواسته های خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران به صورت ویژه توجه شود.

    بارانی با تاکید بر این که بانک ملی ایران به منظور ساماندهی، سرعت دادن و بهبود بخشیدن خدمت رسانی به ایثارگران و جانبازان مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدای بانک را ایجاد کرده است، اظهار کرد: مدیرعامل و اعضای هیات مدیره، خلاء چنین مرکزی را در بانک احساس و بر تاسیس آن اصرار کردند تا امور این بخش بهتر پیش برود.

    وی با اشاره به انتصاب «خسروی» به این سمت، گفت: خوشبختانه ایشان سابقه زیادی در حوزه رسیدگی به مسائل جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدای بانک دارد و با این انتصاب، فعالیت های تازه ای نیز در این بخش شاهد خواهیم بود.

    رضا خسروی رئیس مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدای بانک ملی ایران نیز در این مراسم با تبریک پیروزی رزمندگان اسلام بر تکفیری های داعش، تاکید کرد: امنیت امروز کشور، مدیون خون شهدا و رشادت های جانبازان و ایثارگران است و ما امیدواریم ارائه خدمات به جانبازان و ایثارگران و خانواده های آنها در بانک روز به روز بهتر شود.

    گفتنی است در این جلسه، محمد رضایی رئیس اداره کل سرمایه انسانی و مهدی لطیفی رئیس اداره کل رفاه و درمان بانک ملی ایران نیز حضور داشتند

    انتشار خبر: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=3008

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم