نماد سایت پول بانک

کانکس لاکچری چیست و چه تفاوت هایی دارد

فهرست محتوا

  • کانکس مجلل یا به عبارت دیگری سازه پیش ساخته لوکس نام محصولاتی است که شرکت تولیدی کانکس مامیس با بهره گیری از استاندارد های جهانی در مرحله طراحی نگاه ویژه ای به آن دارد و حساسیت های بسیاری را به رخ می کشد.

    در انتخاب مواد آن این به دلیل انحصار و سفارشی سازی ساختار در طبقه بالا و جز کانکس های مجلل است که به نوعی برای دفتر واحد فروش یا نمایشگاهی از بهترین محصولات گروه مورد استفاده قرار می گیرد، جایی که شخص برند را به عنوان یک نماد و حویت می بیند. این امر از اهمیت ویژه ای برای عموم برخوردار است و ساخت این چنین کانکس هایی باید مطابق با رنگ سازمانی مجموعه و تمامی تجهیزات و لوازم مرتبط با آن، حتی لباس های کارگران و … طراحی شود. معمولاً برای این منظور از اشکال و متریال های بسیار باکیفیت و لوکس با رنگ های شگفت انگیز و جذاب استفاده می شود که فرض بر این است که ویژگی های آن ها را در ادامه بررسی کنیم.

    از کانکس لاکچری در کجا استفاده میکنند

    اگر بخواهیم تنوع نوع کاربری یک سازه لوکس را بگوییم، نمی توان آن را در یک کاربری خاص مانند اداری یا فروشگاهی تنها مشخص کرد، زیرا در هر بخش می توان با سفارش و خرید یک آپارتمان لوکس یا لاکچری تهیه کرد.
    محصول یا خدمات و حتی معرفی یک کسب و کار خاص. یکی از دلایل و کاربردهای این کار ایجاد تغییر و برندسازی اصولی است به گونه ای که امروزه شرکت های تولیدی علاوه بر کیفیت و امکانات، روی جنبه روانشناختی نیز شروع به کار کرده اند. و رقم بخشی از محصولات آن هاست که یکی از نمونه های بارز صنعت خودروسازی برای خودروهای بنز می باشد که با کار کردن بر روی این بخش توانسته است حس تجمل گرایی را در مردم دنیا ایجاد کند

    بنابراین با دیدن یک خودروی بنز با امکانات و آپشن هایش، تصور زندگی لوکس در شما به وجود می آید. و این چیزی است که آن ها هدف تبلیغات خود قرار داده اند. حال قسمتی که می خواهید محصول یا خدمات خود را به مشتریان و جامعه جهانی ارائه دهید باید همین رویه را طی کند و اگر قصد استفاده از کیوسک برای این منظور را دارید باید کیوسک لوکسی را برای این منظور سفارش داده و خریداری کنید شما با اینکار میتوانید روحیه خوبی را در مخاطبان خود ایجاد کنید و عملکرد تبلیغات پ محصول خود را موثرتر کنید.

    در چه مکان هایی نباید از کانکس لوکس استفاده کنیم

    همانطور که در مطالب بالا توضیح دادیم بهترین مکان های استفاده از این سازه کجا است. اینبار میخواهیم بهتون در این باره بگوییم که در کجا ها استفاده از این مدل و خرید کانکس کار درستی نخواهد بود.

    برای اینکه کانکس لاکچری از قیمت های خیلی بالاتری نسبت به  دیگر مدل ها دارند به هیچ عنوان مقرون به صرفه نیست که از آن ها برای انجام روش های تست یا جایگذاری در کارگاه و … استفاده کرد.

    روش ساخت کانکس لاکچری چگونه است

    برای سفارش ساخت یک کانکس لوکس ابتدا باید مراحل زیر را طی کنیم:

    را طی کنیم. نکته بسیار مهمی که میخواهیم به شما بگوییم این است که شما میتوانید با مراجعه به کارشناسان شرکت بزرگ تولید کننده انواع کانکس در ایران یعنی مامیس کانکس و هرآنچه که نیاز دارید را بازگو کنید تا کارشناسان این مجموعه شما را در نوع انتخاب کانکس لاکچری و امکانات آن به صورت رایگان مشاوره دهند. به منظور جلوگیری از به وجود امدن بهم ریختگی در مراحل اولیه تا پایان ساخت و تحویل کانکس، در ابتدای طراحی سازه پیش ساخته لوکس، معمولاً یک متخصص، درجه مدیر پروژه مسئول پیشرفت کار انتخاب می شود. از ابتدا تا انتها در داخل گروه حضور دارد این کار باعث بهبود در ارتباط با خریدار به ارتقای کار و ایجاد نتیجه مطلوب کمک خواهد کرد.

    قیمت کانکس لاکچری چقدر است

    این دسته کالا معمولاً قیمتی برای واحد یا مترمربع ندارد زیرا هر محصول تنها یک بار تولید می شود و همچنین مواد به کار رفته در آن در هر کار متفاوت است مگر اینکه خریدار از نمونه های قبلی موردی را انتخاب کند. مانند کانکس 12 متری که وجود دارد. بنابراین محاسبه بهای تمام شده و قیمت کل یک کانکس لوکس با در نظر گرفتن نوع مصالح به کار رفته در شرایط ساخت و تولید پس از طی مراحل برنامه ریزی و یا محدوده ای که حداقل و حداکثر قیمت در آن اعلام می شود، تعیین می شود.

    کارفرما قبل از شروع طراحی به عنوان مثال می توان گفت که هزینه انجام پروژه از … تومان بیشتر نخواهد بود و طراح باید در تحلیل قیمت مصالح و برنامه ریزی سازه ای به این نکته توجه کند تا قیمت یک آپارتمان لوکس در محدوده ای است که برای اولین بار توسط کارفرما تعیین شده است. بیشتر از این افزایش نیابد که دنیای مواد لوکس یک راه بی نهایت است و می توانید هر چقدر که می خواهید استفاده کنید و سازه را لوکس تر طراحی کنید که با افزودن مصالح زیاد قیمت نیز افزایش می یابد. به همین دلیل این محدوده قیمت در وهله اول برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت نهایی تعیین خواهد شد.

    نتیجه گیری

    ممنونیم که تا پایان این مطلب با ما همراه بودید ما سعی داشتیم شما را با کانکس لاکچری آشنا کنیم و مزیت های آن را برایتان شرح دهیم. برای اطلاعات بیشتر راجب انواع کانکس میتوانید از وبسایت مامیس کانکس دیدن فرمایید و یا با تلفن 55935891-021 یا 09128986198 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان مامیس کانکس بهره مند شوید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل