• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5
دکتر نوروزی در مراسم افتتاح و بهره برداری از هزارمین مدرسه‌ی برکت بیان کرد:

کار محکم و اصولی همیشه ماندگار است

  • کد خبر : 3353
  • 30 آذر 1396 - 23:55
کار محکم و اصولی همیشه ماندگار است

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: امروز بنیاد برکت نامی عجین شده با عشق و همت و به وسعت ایران اسلامی است و امیدواریم شایستگی داشته باشیم و این راه پربرکت را شتابان ادامه دهیم.

  •  

    به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک، مراسم افتتاح و بهره برداری از هزارمین مدرسه‌ی برکت و امضای تفاهمنامه احداث 21 مدرسه در مناطق زلزله زده استانهای کرمانشاه و کرمان، صبح امروز سه شنبه 28 آذر ماه 96، با حضور آیت‌الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، دکتر محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، اعضای هیأت امنای ستاد، عارف نوروزی مدیرعامل بنیاد برکت، محمدتقی نظرپور معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش، جمعی از مسؤولان کشوری و لشکری و اصحاب رسانه، در محل نمایشگاه‌ دایمی دستاوردهای اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برگزار شد.

    دکتر عارف نوروزی، مدیرعامل بنیاد برکت وابسته – به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)

    دکتر عارف نوروزی، مدیرعامل بنیاد برکت وابسته، در این مراسم گفت: امروز بنیاد برکت بستر مناسبی برای انجام خدمات گسترده در حوزه‌هایی است که نیازمند توانمندسازی اقتصادی بیشترند.

    وی ادامه داد: ده سال از تأسیس بنیاد برکت گذشته و ما راهی به بلندای معرفت و دانایی که با نور و برکت عجین شده را طی کردیم و عهد بستیم تا محرومیت را از چهره‌ی ایران پاک کنیم، عهد بستیم هزار روستا آباد شود و اینک در حال عبور از این هزارها هستیم.

    مدیرعامل بنیاد برکت، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال 86 مبنی بر اینکه «در ذهنم حل مشکلات محرومین بوده، اینکه هزار نقطه آباد شود، هزار مدرسه در کشور ساخته شود و مشکلات هزار روستا برطرف شود.»، گفت: این فرمایش مبنای تشکیل بنیاد برکت ‌از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) شد و امروز شاهد افتتاح هزارمین مدرسه به همراه 76 مدرسه‌ی دیگر با 600 کلاس درس و 60 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری هستیم.

    وی افزود: مدارس برکت از آزمون‌های زلزله در کرمانشاه و ارسباران و… موفق بیرون آمدند و در روستاهایی که تا هشتاد درصد تخریب شد، شیشه‌ای از مدارس برکت نشکست و دکتر مخبر دستور داد امروز از پیمانکاران این مدارس تقدیر کنیم.

    مدیرعامل بنیاد برکت، با اشاره به اینکه کار محکم و اصولی ماندگار است و به دیگران می‌آموزد ساخت ‌وسازهای این‌ چنینی با رعایت استانداردهای لازم را مدنظر قرار دهند، اظهار کرد: ده سال گذشت و کار برکت منحصر به ساخت مدارس نشد، راه‌سازی، پل‌سازی، کمک به محرومین، مسجدسازی، توانمندسازی اقتصادی، ساخت مسکن محرومین و ده‌ها فعالیت اجتماعی دیگر نیز همزمان انجام گرفت.

    بنا به این گزارش، پروژه‌ آموزشی ۲۴ کلاسه‌ شهیدان جوزدانی در منطقه‌ رباط کریم تهران، به عنوان هزارمین مدرسه‌ برکت، اهدایی مقام معظم رهبری به دانش‌آموزان این منطقه افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

    همزمان‌ با هزارمین مدرسه‌ی برکت، ۷۶ مدرسه‌ی دیگر برکت با ۶۰۰ کلاس درس در مناطق کم‌تر توسعه‌یافته‌ی‌ ۲۶ استان کشور به‌طور همزمان به بهره‌برداری رسید.

    در این مراسم، تفاهم‌ نامه‌ ساخت ۲۱ مدرسه‌ی برکت با ۲۶۰ کلاس درس در مناطق زلزله‌زده‌ی کرمان و کرمانشاه هم بین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و وزارت آموزش و پرورش به امضا رسید. هم‌چنین این ستاد از طریق بنیاد برکت کار ساخت هزار مدرسه‌ی دوم برکت را با امضای قرارداد ۳۵۷ مدرسه آغاز کرده است.

    تقدیر از پیمانکارانی که باساخت اصولی و فنی مدارس برکت در مناطق زلزله‌ زده‌ مدارس استان کرمانشاه، باعث شده بودند این مدارس کوچک‌ ترین آسیبی در زلزله‌ نبینند از دیگر محورهای این مراسم بود.

    گفتنی است، در این مراسم از تمبر یادبود افتتاح هزارمین مدرسه‌ی برکت رونمایی گردید.

    خبرنگار: فاطمه هاشمی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=3353

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم