• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

چشم انداز ۱۴۰۴شرکت بیمه تجارت‌نو؛ ارزش آفرین‌ترین شرکت صنعت بیمه

  • کد خبر : 250142
  • 24 شهریور 1400 - 2:48
چشم انداز ۱۴۰۴شرکت بیمه تجارت‌نو؛ ارزش آفرین‌ترین شرکت صنعت بیمه

شرکت بیمه تجارت‌نو باوجود جوان بودن نسبت به دیگر شرکت‌های بیمه ، درصدد است تا در سال ۱۴۰۴ ارزش‌آفرین‌ترین شرکت بیمه ایرانی باشد که از هر واحد و عملیات و فرآیند خود خلق ارزش معناداری داشته باشد.

  • پول بانک: شرکت بیمه تجارت‌نو باوجود جوان بودن نسبت به دیگر شرکت‌های بیمه ، درصدد است تا در سال ۱۴۰۴ ارزش‌آفرین‌ترین شرکت بیمه ایرانی باشد که از هر واحد و عملیات و فرآیند خود خلق ارزش معناداری داشته باشد.

    به گزارش روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ سها صفایی، مدیر طرح و برنامه شرکت بیمه تجارت‌نو با بیان مطلب فوق اظهار کرد: در چشم‌اندازی که برای سال ۱۴۰۴ برای شرکت بیمه تجارت‌نو ترسیم‌شده است، شرکت را به‌عنوان ارزش‌آفرین‌ترین شرکت در صنعت بیمه در نظر گرفته است. در حقیقت تمام مجموعه‌های فعال شرکت باید خلق ارزش کرده و برای ذی‌نفعان ارزش‌آفرینی کند. مأموریت شرکت این است که در سال ۱۴۰۴ به‌عنوان شرکتی هوشمند رقم خورده و به بازار بیمه معرفی شود.

    مدیر طرح و برنامه شرکت بیمه تجارت‌نو یکی از مهم‌ترین اقدامات شرکت بر اساس دیدگاه مدیرعامل شرکت را تعریف سه محور شناخت فردی، سازمانی و محیطی را به عنوان خورشید سازمان در مسیر فعالیت خود می‌داند که به شرح ذیل است:

    – بعد شناخت فردی به دو منظر شناخت دانش و شخصیت فرد می پردازد که آیا دانش نحوه فعالیت، دانش بیمه ای و تسلط بر آیین‌نامه های بیمه مرکزی در فرد نهادینه شده است و از منظر دیگر آیا فرد از ویژگیهای شخصیتی خود چون روابط عمومی، اعتماد به نفس و میزان امید آگاهی دارد و به‌ منظور بهبود آنها چه اقدامی می‌تواند انجام دهد.

    – محور شناخت سازمان مباحثی چون ساختار، فرآیندهای داخلی سازمان، استراتژیها و رویکردهای سازمان را مورد تدقیق قرار می‌دهد.

    – شناخت محیطی به شناخت بازار و مشتریان بالفعل و بالقوه و همچنین رقبا و نحوه فعالیت آنها در هر منطقه می‌پردازد.

    صفایی در ادامه افزود: بیمه تجارت‌نو از جدیدترین شرکت‌هایی است که از بیمه مرکزی مجوز فعالیت گرفته است ولی در این مدت کم هم از شرکت‌های خودباور در بازار بیمه ایران بوده است و دستاوردهای قابل توجهی داشته است که نشان از بهره‌وری و چابکی بالای این شرکت دارد. این در حالی است که خیلی از شرکت‌های قدیمی به این پارامترها دست پیدا نکرده‌­اند.

    وی با اشاره به کیفیت سود دهی و افزایش سرمایه شرکت گفت: یکی از نکات مفیدی که می‌توان به آن اشاره کرد افزایش سرمایه شرکت است. خیلی از شرکت‌های بزرگ افزایش سرمایه را از محل تجدید ارزیابی دارایی انجام داده­‌اند، اما شرکت تجارت‌نو با دلیل شناخت درست ریسک‌های پیش­رو و مدیریت درست سرمایه، موفق به شناسایی سودهای مناسبی در بخش‌های عملیاتی و غیرعملیاتی شده و درنهایت توانسته از محل سود انباشته و اندوخته‌­ها در طی ۵ سال فعالیت ۲بار پی در پی افزایش سرمایه دهد. علاوه بر این شرکت بیمه تجارت‌نو ازجمله شرکت‌های نوپایی می‌­باشد که بعد از پنج سال توانست از بیمه مرکزی مجوز قبولی اتکایی دریافت کند.

    مدیر طرح و برنامه شرکت بیمه تجارت‌نو در خصوص استراتژی شرکت گفت: استراتژی شرکت بیمه تجارت‌نو رشد، متنوع سازی و بهینه‌سازی پرتفوی محصولات و مدیریت دارایی‌هاست.

    وی در خصوص اقدامات شرکت برای متمایز بودن گفت: بیمه تجارت‌نو خدماتی که برای سهامداران ، مشتریان و کارکنان انجام می­‌دهد، نسبت به دیگر شرکت‌ها متمایز بوده است.

     علاوه بر این بیمه تجارت‌نو در روابط کنسرسیومی نیز ورود کرده و تاکنون در این خصوص نیز عملکرد مثبتی داشته است.

    براساس گزارش مکنزی از آینده این صنعت تا سال ۲۰۳۰و تأثیر ویروس کرونا بر آن و تحولات پیش­‌بینی شده، بر همین اساس شرکت بیمه تجارت‌نو نیز به سمت هوشمند سازی و بهره‌­برداری از فضای استارتاپی حرکت کرده است و این شرکت نسبت به بازنگری سند برنامه استراتژی خود و تدوین سند تحول دیجیتال و پیاده سازی و توسعه بیمه‌گری باز و هوشمندسازی و پیاده سازی بیمه‌نامه‌های رفتارمحور اقدام نموده است؛ از این میان می توان به پروژه بنوشاپ و … اشاره نمود که به حضور گسترده شرکت در بازار خرده فروشی می‌انجامد.

    سها صفایی، مدیر طرح و برنامه شرکت بیمه تجارت‌نو در پایان به دو مسئله شعب و مشتریان اشاره‌کرده و افزود: شعب نیز در برنامه‌های شرکت دخیل شده و باید همکاری کنند. برای شعب شاخص‌هایی طراحی‌شده است که در لحظه می‌توان از وضعیت شعب  و واحدها و نقاط قوت‌ و ضعف آن‌ها مطلع شد.  علاوه بر این ، یکی  دیگر از مواردی که روی آن کار شده مسئله مشتریان است که به مشتریان وفادار و روی‌گردان توجه شده است. در بستر هوش مصنوعی در حال بررسی و مطالعه هستیم و بر اساس این اطلاعات می‌توان جذب بیشتری در بخش مشتری داشته باشیم.

    انتشار: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=250142

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم