نماد سایت پول بانک

چرا دستگیری دستیار ویژه وزیر صمت برای مردم و رسانه مهم بود؟

  • خبر دستگیری صادق نجفی شهردار سابق تبریز و دستیار ویژه وزیر صمت برای بسیاری از رسانه‌ها و مردم خبر مهمی تلقی شد چراکه شبهات بسیاری در زمان مدیریتش بر شهرداری تبریز سایه افکنده است!

    – اخبار اقتصادی –

    به گزارش تسنیم به نقل از سایت آنـاج؛ تایید، تکذیب و بازهم تایید! این‌ها همگی فرآیند اثبات دستگیری فردی است که اکنون به اتهام تخلفات مالی در بازداشت به سر می‌برد. مدیر ارشد اقتصادی و شهری که طبق شواهد در زمان مدیریتش، شبهات مالی زیادی وجود داشت.

    «صادق نجفی» که رسانه‌ها هقته پیش از بازداشتش خبر داده بودند، سابقه حضور در اتاق بازرگانی، سازمان بنادر و کشتیرانی، مدیرعاملی منطقه آزاد ارس، شهرداری کلانشهر تبریز، معاونت و مشاوری وزیر صمت را در کارنامه خود دارد.

    خبرها از بازداشت او توسط یک نهاد امنیتی دلالت می‌کند. هرچند از سوابق و اتهامات احتمالی «صادق نجفی» در اتاق بازرگانی، یا منطقه آزاد یا وزارت صمت اطلاعات چندانی در دسترس نیست اما در زمان مدیریت او بر شهرداری تبریز، برخی از مدیران شهری و اعضای شورای شهر تبریز به اتهام فساد مالی بازداشت و مجازات شدند.

    هرچند در زمان دستگیری برخی از مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر تبریز، تعدادی از اسامی دیگر به عنوان بزرگان و خط دهندگان تخلفات مالی می‌درخشید، اما این اسامی در حد گمانه زنی باقی ماند.

    این دستگیری برای بسیاری از رسانه‌ها و مردم خبر مهمی تلقی شد، اما دلیل این اهمیت چه بود؟ بازداشت و بررسی شبهات و اتهامات فردی که در زمان مدیریتش برخی از مدیران تحت امرش بازداشت شدند، خواسته عمومی مردم تبریز بود؛ اما باید منتظر ماند تا جزئیات بیشتری از اتهامات و علل بازداشت این فرد منتشر گردد.

    انتهای پیام/

    لینک منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل