نماد سایت پول بانک

چرا برای گوشی آیفون ۱۴ تولید عصبانیت می‌کنیم

  • عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور:

    چرا برای گوشی آیفون ۱۴ تولید عصبانیت می‌کنیم

    جلال رشیدی کوچی، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، در گفتگو با خبرنگار سیاسی مُنیبان با اشاره به علت استعفای الیاس نادران از حضور در مجلس گفت: بنده قضیه استعفا را از خود نادران پرسیدم. به نظر می‌رسد الیاس نادران در اعتراض به نحوه فعالیت هیئت رئیسه مجلس استعفا کرده است. در حقیقت نادران از نحوه فعالیت هیئت رئیسه برای اداره مجلس ناراضی است.

    او در واکنش به توییت یک نماینده مبنی بر اینکه از کشتی‌ها در تنگه هرمز عوارض دریافت شود افزود: توییت زدن نمایندگان امری عادی است نکته اینجاست که اگر می‌خواهند موضوعی را مطرح کنند بهتر است موارد حقوقی و پیامدهای اجتماعی آن را بیشتر در نظر بگیرند. البته موضوع تنگه هرمز بسیار لوث شده به این معنی که هر چه می‌شود می‌گویند تنگه هرمز. لذا به نظر می‌رسد تنگه هرمز را خرج موارد کم ارزشی کردیم که در نتیجه، ارزش عملیات روانی خود را از دست داده است. واقعیت این است افرادی که تنگه هرمز را کنترل می‌کنند خودشان می‌دانند چه کاری انجام می‌دهند لذا لازم نیست ما به سراغ آنها برویم.

    رشیدی کوچی با اشاره به توییت سخنگوی دولت درباره تاج فرح پهلوی تصریح کرد: پولی که پهلوی‌ها از ایران بردند آنقدر زیاد بوده که لازم نیست مورد دیگری را به آن اضافه کنیم و با جزئیات بگوییم که دو تا تاج را بردند و یا این مقدار الماس را از کشور خارج کردند. به نظر بنده اگر اشاره کلی‌تری می‌شد و اینقدر وارد جزئیات نمی‌شدند اظهارات سخنگوی دولت هم دقیق‌تر می‌شد و در واکنش به آن کسی خرده نمی‌گرفت که این دو تا تاج در اینجا هستند نه آنجا. در مجموع اظهار نظر دقیق مبتنی بر علم، حقوق و مستندات دقیق به شفاف شدن وقایع کمک می‌کند اظهارنظر نادرست به بدخواهان کمک می‌کند.

    این نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن ارزیابی اظهارات رئیسی در میان نمایندگان خاطرنشان کرد: اینکه به آینده امید داریم و باید اصلاحاتی صورت بگیرد جای خود را دارد و شکی هم در آن نیست اما باید واقعیت‌ها را در نظر گرفت. یکسری از واقعیت‌ها نظیر فیلترینگ، نوسان قیمت ارز، بازار خودرو، تورم و غیره وجود دارند که واقعاً بر روی اعصاب مردم راه می‌رود اما آقایان به آن توجهی نمی‌کنند در صورتی که به نظر بنده باید به این موارد هم اشاره کرد. به عبارت دیگر شاید این موارد برای آقایان اهمیت نداشته باشد اما در عمل برای مردم اهمیت دارد.

    رشیدی کوچی در پایان یادآور شد: علاوه بر موارد مذکور که به مرور مردم را عصبانی می‌کند ریجستر نکردن گوشی‌هایی نظیر آیفون ۱۴ نیز یکی از مواردی است که منجر به افزایش این عصبانیت شده است. واقعاً گوشی چه چیزی است که به خاطر آن علیه نظام جمهوری اسلامی نارضایتی تولید می‌کنند؟ این گوشی هم مانند بقیه مدل‌های گوشی است. منظور این است که گوشی موردی نیست که به خاطر آن نارضایتی ایجاد کنیم و بعد به خاطر چنین مسائلی خدایی ناکرده به اشخاص در نظام و یا شخص رهبری توهین شود. اینها مسائلی است که به راحتی می‌توان حل کرد اما ما آنها را تبدیل به معضل می‌کنیم.

    منبع خبر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل