• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

چرا از امیران نما آجر لفتون (10 سوراخ) بخریم؟

  • کد خبر : 310518
  • 07 بهمن 1401 - 18:57
چرا از امیران نما آجر لفتون (10 سوراخ) بخریم؟

فهرست محتوا برای خرید آجر لفتون با کیفیت چرا باید به امیران نما اعتماد کرد؟ جدا از ارائه قیمت آجر سوراخ دار مناسب، محصولات شرکت آجر گستر امیران شامل 15 سال ضمانت نامه کتبی است که خرید شما را تضمین می‌کند. یکی از پرمصرف‌ترین آجرها در صنعت ساخت‌وساز، آجر لفتون است. این آجر سوراخ‌دار، کاربردهای […]

فهرست محتوا

  • برای خرید آجر لفتون با کیفیت چرا باید به امیران نما اعتماد کرد؟ جدا از ارائه قیمت آجر سوراخ دار مناسب، محصولات شرکت آجر گستر امیران شامل 15 سال ضمانت نامه کتبی است که خرید شما را تضمین می‌کند.

    یکی از پرمصرف‌ترین آجرها در صنعت ساخت‌وساز، آجر لفتون است. این آجر سوراخ‌دار، کاربردهای متنوعی مانند دیوارکشی، تیغه‌چینی و طاق‌زنی داشته و به‌دلیل استفاده از آن در قسمت‌های حساس ساختمان لازم است که حتما کیفیت بالایی داشته باشد.

    هنگام خرید آجر لفتون باید به ویژگی‌های کیفی آن مانند عدم شوره‌زنی، وزن سبک، بافت متراکم و یکدست، یکنواختی رنگ، مقاومت در برابر ضربه و فشار و عدم جذب رطوبت توجه کنیم. اما چطور می‌توان همه‌ی این ویژگی‌ها را درحالیکه برخی از آنها نیازمند آزمایش‌های مخصوص هستند تشخیص داد؟ بهترین راه‌کار برای خرید مطمئن این محصول، خرید از برندی معتبر و شناخته‌شده است.

    در این مقاله به معرفی یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی انواع آجر در کشور، یعنی امیران نما پرداخته و ویژگی‌ها و مزایای آجر لفتون آن را بررسی می‌کنیم. اگر شما نیز قصد خرید آجر لفتون برای پروژه خود را دارید با این مقاله همراه شوید.

    همچنین بخوانید : آجر چیست و چه کاربردی دارد

    کیفیت آجر لفتون امیران نما

    همانطور که در مقدمه هم اشاره کردیم، مسئله‌ی کیفیت آجر لفتون که آن را با نام‌های دیگری مانند آجر ۱۰ سوراخ و سوراخ‌دار نیز می‌شناسیم بسیار مهم است. مهم‌ترین شاخص‌های کیفی یک آجر لفتون باکیفیت عبارتند از:

    ·        عدم شوره‌زنی

    ·        درصد بسیار اندک جذب رطوبت

    ·        تحمل فشار بالا

    ·        مقاومت در برابر تغییرات دمایی

    ·        مقاومت در برابر حریق و زلزله

    کیفیت یک آجر را پیش‌ازهرچیز، کیفیت متریال آن تعیین می‌کند. شرکت امیران نما جزء معدود تولیدکننده‌های این محصول در کشور است که از خاک فاقد آهک و هرگونه نمک‌های محلول در خاک برای تولید این محصول استفاده می‌کند. این دو ماده، اصلی‌ترین عوامل کاهش کیفیت آجر لفتون هستند. استفاده از مواد اولیه‌ی مناسب، سبب پخت بهتر آجرها و افزایش مقاومت آنها در برابر فشار و نیز حذف شوره‌های‌شان می‌شود. این شرکت، آجر سوراخ‌دار خود را در سه سطح زیر تولید می‌کند:

    ·        ممتاز و عالی با روش تولید ۱۰۰ درصد مکانیزه

    ·        آجر لفتون درجه یک؛ تولید‌شده با تلفیقی از روش‌های مکانیزه و سنتی

    ·        آجر لفتون درجه دو. تولیدشده با روش‌های عمدتا سنتی. طبیعتا قیمت آجر لفتون درجه دو، نسبت به دو نوع دیگر ارزان‌تر است.

    تنوع بالای آجر لفتون

    بسته به کاربری آجر لفتون، نوع آن نیز متفاوت است. برخی آجرها سوراخ‌های کمتری دارند. ازنظر اندازه نیز گاهی به آجرهایی با ابعاد متفاوت نیاز خواهید داشت. امیران نما یکی از بزرگترین خطوط تولید انواع آجر در کشور را در اختیار خود دارد که بین دو کارخانه‌ی این شرکت تقسیم شده است.

     معرفی انواع آجر لفتون قرمز و زرد، آجر مهندسی سه طرف و چهار طرف نما و به همراه آجر سوراخ دار سه گل

    امیران نما همچنین انواع آجر لفتون مناسب نمای ساختمان را نیز تولید می‌کند که در دو دسته‌ی آجر لفتون سه طرف نما و چهار طرف نما دسته‌بندی می‌شوند. ظاهر این آجرهای زیبا متناسب با معماری سنتی ایرانی یا حتی سبک‌های مدرن‌تر است. این شرکت، تنوع رنگی بالایی نیز برای محصولات خود پیش‌بینی کرده که پرکاربردترین آنها شامل زرد، گلبهی، قرمز و قهوه‌ای هستند.

    ارسال سریع و امن آجر لفتون و آجر سفال و سایر محصولات

    یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های سازندگان ساختمان، هنگام خرید مصالح، ارسال امن آنهاست. به‌ویژه در مورد آجر، بالاترین درصد شکستگی و ضایعات، مربوط به فرآیند ارسال است. عدم رعایت اصول بارزدن، استفاده از ماشین‌آلات غیراستاندارد و به‌کارگیری نیروی انسانی غیرحرفه‌ای از دلایل مهم این اتفاق هستند.

    امیران نما درخصوص ارسال امن و بدون خسارت تمامی محصولاتش ازجمله آجر لفتون و آجر سفال به مشتریان خود ضمانت می‌دهد. این شرکت از تجهیزات حرفه‌ای برای انتقال آجرها به ماشین حمل آجر استفاده کرده و کارگران خود را نیز در این زمینه آموزش داده است. رعایت اصول بسته‌بندی به‌منظور محافظت از آجرها در برابر رطوبت نیز دیگر تعهد امیران نما به مشتریانش است.

    قیمت آجر لفتون مناسب

    اما می‌رسیم به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها شما هنگام خرید مصالح ساختمانی! قیمت آجر و انواع آن، ازجمله آجر لفتون، نوسانات زیادی در سال‌های اخیر داشته است. نوساناتی که گاهی سازنده‌ها را دچار ضرر نیز کرده است. نوسانات قیمت آجر لفتون به عوامل مختلفی مانند عرضه‌وتقاضا در بازار، وضعیت بازار مسکن، قیمت مواد اولیه، هزینه‌های تولید، وضعیت بازار بورس، قیمت ارز، نفت و غیره بستگی دارد.

    اما یکی از مهم‌ترین این عوامل، قدرت تولیدکننده در مواجهه با این عوامل، سیستم تولید و تصمیمات اقتصادی و مدیریتی آن است. درست به همین دلیل است که در شرایط یکسان ازنظر عواملی مانند وضعیت بازار مسکن و قیمت ارز، قیمت آجر لفتون دو شرکت با کیفیت‌های نسبتا مشابه، متفاوت است.

    امیران نما یکی از مدرن‌ترین کارخانه‌های تولید آجر در کشور ماست. تجهیزاتی که در عین افزایش کیفیت محصولات، فرآیند تولید را تسریع، مصرف انرژی، دخالت نیروی انسانی و ضایعات تولید را کاهش داده‌اند. به‌همین‌دلیل نیز قیمت آجر لفتون این شرکت، نسبت به بسیاری از رقبایش مناسب‌تر است. البته هنگام مقایسه‌ی قیمت دو محصول از دو برند باید کیفیت آنها را نیز بسنجید.

    شفافیت قیمت ها

    هنگام خرید آجر لفتون و همچنین دیگر مصالح ساختمانی، استعلام سریع و شفاف قیمت، کار دشواری است. بسیاری از سایت‌ها در برابر بخش قیمت محصولات خود تنها به ذکر جمله تماس بگیرید اکتفا کرده‌اند. امیران نما اما قیمت به‌روز تمامی محصولات خود را بر اساس وزن، حجم و تعداد در وب‌سایتش اعلام می‌کند و امکان محاسبه حجم و قیمت براساس متراژ را نیز فراهم کرده است.

    ضمانت محصولات

    در بسیاری مواقع، سازندگان ساختمان، مصالح خود را برای آمادگی بهتر و نیز صرفه‌جویی در قیمت خرید، از مدتی قبل و شاید ماه‌ها قبل از استفاده خریداری کنند. در این شرایط، بسیار مهم است که مصالح، به‌ویژه آجر موردنظر دارای ضمانت به‌مدت کافی باشد؛ چراکه دراین‌مدت ممکن است آجرها دچار جذب رطوبت، شوره‌زدگی، ترک براثر تغییرات دمایی و دیگر مشکلاتی شوند که به کیفیت متریال و ساخت آنها مربوط است. مسئله‌ی ضمانت به‌خصوص در مورد آجرهای نما که مدام در معرض رطوبت و عوامل آلاینده قرار دارند اهمیت بیشتری می‌یابد.

    امیران نما برای روی تمامی محصولات خود، گارانتی‌های بلندمدت و دارای شرایط مناسب ارائه می‌دهد. آجر لفتون این شرکت دارای ضمانت ۱۵ ساله ثبات رنگ و عدم شوره است.

    سخن آخر

     

    خرید آجر لفتون به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین‌های مصالح ساختمانی از برندی معتبر می‌تواند دغدغه‌ی کیفیت و ارسال و قیمت را به‌خوبی، رفع کند. امیران نما یکی از برترین تولیدکننده‌های انواع آجر و آجر لفتون در کشور ما با تنوع بالای محصولات، کیفیت تاییدشده از سازمان‌های معتبر، قیمت مناسب، ارسال امن و سریع و گارانتی طولانی‌مدت است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=310518

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم