نماد سایت پول بانک

چای گران شد

چای گران شد
  • بسته ۵۰۰ گرمی چای گلستان در حال حاضر تقریباً به قیمت ۲۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود و هر کیلو آن معادل ۴۰۰ هزار تومان است. قیمت بسته نیم‌کیلویی چای گلستان نسبت به یک ماه قبل به حدود ۲۴ هزار تومان یا ۱۲ درصد بیشتر شده است. معرفی شده است که خرید بسته نیم‌کیلویی یا ۴۰۰ گرمی چای خارجی از بسته‌های ۲۵۰ و ۱۰۰ گرمی به توجیه اقتصادی بیشتری دست می‌دهد، اما قیمت این بسته‌ها ظرف یک ماه قبلی ۱۲ تا ۲۰ درصد افزایش یافته‌اند.

    بسته ۵۰۰ گرمی چای معطر مخصوص احمد با قیمت ۱۹۸ هزار و ۹۰۰ تومان در دسترس قرار دارد، این قیمت ۱۲ درصد نسبت به یک ماه قبل افزایش یافته است. قیمت بسته نیم‌کیلویی چای معطر مخصوص احمد نزدیک به ۶۵ درصد افزایش نسبت به سال قبل دارد. قیمت بسته‌های ۱۰۰ گرمی چای گلستان نیز به جای ۳۹ هزار تومان، به قیمت ۴۵ هزار تومان فروخته می‌شوند.

    بسته نیم‌کیلویی چای تینینگز با قیمت ۲۲۹ هزار و ۸۰۰ تومان، در حال حاضر ۱۵ درصد گران‌تر در دسترس قرار دارد؛ در حالی که تا دو هفته قبل، آن در سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای با قیمت نزدیک به ۱۹۹ هزار تومان به فروش می‌رسید. بسته ۱۰۰ گرمی چای تینینگز نیز قیمتی حدود ۲۰ درصد بیشتر دارد.

    برند شهرزاد بسته ۴۰۰ گرمی چای سی‌تی‌سی خود را با قیمت ۸۹ هزار و ۹۰۰ تومان یعنی تقریباً ۲۲۵ هزار تومان برای هر کیلو عرضه می‌کند. این قیمت در مقایسه با یک ماه قبل ۲۰ درصد افزایش یافته است.

    بسته نیم‌کیلویی چای دوغزال سیاه سیلان و چای سیلان دوغزال جزو بسته‌های پرفروش خارجی هستند. بسته نیم‌کیلویی چای دوغزال سیاه سیلان در حال حاضر با قیمت ۱۹۶ هزار تومان در دسترس است و حدود ۱۱ درصد گران‌تر شده است. بسته نیم‌کیلویی چای سیاه سیلان محمود هم با قیمت ۱۹۴ هزار و ۹۰۰ تومان ارائه می‌شود و قیمت آن نسبت به دو هفته قبل به حدود ۱۲ درصد افزایش یافته است. مقایسه‌ای نیز بین بسته نیم‌کیلویی چای سیاه سیلان و بسته ۱۰۰ گرمی چای سیاه سیلان محمود انجام شده و خرید بسته نیم‌کیلویی در این مقایسه به‌صرفه‌تر است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل