نماد سایت پول بانک

پی پل ممکن است استیبل کوین خود را عرضه کند

  • منابع آگاه خبر داده‌اند که شرکت پی پل به‌دنبال بررسی شرایط برای عرضه یک استیبل کوین است.

    به گزارش «The Block»، چهار منبع آگاه خبر داده‌اند که شایعاتی پیرامون توسعه یک استیبل کوین توسط پی پل به گوش می‌رسد. طبق اعلام این منابع، پی پل برای توسعه چنین ارزی، احتمالاً‌ با شرکتی ثالث همکاری خواهد کرد.

    گفته می‌شود که اوا لبز (Ava Labs)، توسعه‌دهنده بلاک چین اولنچ، یکی از شرکت‌هایی است که پی پل برای توسعه استیبل کوین خود با آنها مذاکراتی را انجام داده است. هنوز مشخص نیست که پروتکل‌های دیگر هم در مذاکرات پی پل حاضر بوده‌اند یا نه.

    یکی از سخنگوهای پی پل در مصاحبه‌ای اعلام کرد:

    پی پل، به‌عنوان یکی از فعالان مورداطمینان این حوزه، همچنان به بررسی پتانسیل‌های ارزهای دیجیتال، زیرساخت‌های خدمات مالی دیجیتال و روش‌هایی که تجارت دیجیتال را تسهیل می‌کند، ادامه می‌دهد.

    او در ادامه افزود:

    به‌عنوان یک شرکت جهانی که با نهادهای قانون‌گذار و شرکای تجاری در سرتاسر دنیا همکاری می‌کنیم تا نسل جدید سیستم‌های مالی را شکل دهیم، پی پل همواره در حال بررسی فناوری‌هایی بوده است که رسیدن به این اهداف را محقق می‌کند. این در حالی است که شایعات و گمانه‌زنی‌ها بیانگر برنامه‌های شرکت نیست.

    در صورتی که پی پل چنین پروژه‌ای را پیش برده باشد، می‌توان آن را قدمی بسیار بزرگ در بحث فعالیت‌های ارزهای دیجیتال این شرکت دانست. شایان ذکر است که استیبل کوین‌ها، ارزهای دیجیتالی هستند که ارزشی ثابت دارند و پشتوانه آنها ارز رایجی است که یک بانک مرکزی عرضه می‌کند. از دیگر ویژگی‌های استیبل کوین‌ها می‌توان به استفاده از شبکه بلاک چینی اشاره کرد. داده‌های بازار نشان می‌دهد که در حال حاضر بیش از ۸۰ میلیارد دلار استیبل کوینِ در چرخه وجود دارد.

    یکی از منابع نزدیک به پی پل در ارتباط با پروژه پی پل گفت:

    به نظر می‌رسد که آنها بیش از آنکه به دنبال ساختن چیزی جدید برای خودشان باشند، می‌خواهند با یک استیبل کوین همکاری کنند؛ چراکه فکر می‌کنم در این صورت زودتر به بازار وارد می‌شوند و فکر می‌کنم که این موضوع دغدغه اصلی آنهاست.

    مدت‌ها است که شایعاتی در مورد جاه‌طلبی‌های پی پل منتشر می‌شود. یکی دیگر از منابع آگاه از این خبر به‌عنوان «رازی که همه می‌دانند» یاد کرد.

    پاییز سال گذشته، پی پل اعلام کرد که کاربرانش می‌توانند ارزهای دیجیتال خریدوفروش کنند. این اتفاق پس از آن رخ داد که پی پل با استارت‌آپ پکسوس (Paxos) قرارداد همکاری امضا کرد. از آن زمان تا به حال، این شرکت فعالیت خود در حوزه ارزهای دیجیتال را گسترده‌تر کرده است. ماه گذشته هم پی پل اعلام کرد که شرکت کرو (Curv) را خریداری کرده است.

    پی پل ممکن است استیبل کوین خود را عرضه کند

    در این باره بیشتر بخوانید

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل