نماد سایت پول بانک

پیشرفت پروژه ستین

پیشرفت پروژه ستین

فهرست محتوا

  • یکی از پروژه های بسیار پیشرفته ای که توسط آرین سازه اجرا شده است در 12 برج 12 طبقه است که متراژ هر واحد 60 الی 180 متر است. 8 واحد مسکونی در هر طبقه وجود دارد و 19 هزار متر مربع مساحت دارد که در کل شامل 1100 واحد است. این پروژه با وجود امکانات خوب خود در حال پیشرفت است که به عنوان آخرین پروژه معرفی شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

    پروژه ستین به چه علت پیشرفت کرده است

    به دلیل موقعیت قرارگیری و رشد امکانات در این ناحیه شاهد پیشرفت پروژه ستین هستیم. تاریخ گود برداری این پروژه در سال 1400 است و در سال 1404 هم تاریخ تحویل این پروژه است. حد فاصل تاریخ گود برداری و تاریخ تحویل می تواند علل پیشرفت پروژه ستین باشد. هر کسی که برای سکونت منزلی را به صورت پیش فروش خریداری می کند، برایش اهمیت دارد که در زمان معینی واحد خود را تحویل بگیرد. پیشرفت پروژه ستین هم به همین منظور است که به مرحله ی بهره برداری برسد.

    در متن قرارداد موارد بسیاری برای ساکنین وجود دارد که به منظور ضرر و زیان و دیر کرد است، تمامی این مواردی که نام برده شد می تواند پیشرفت پروژه ستین از نظر سرمایه گذاری هم باشد.

    مشتریان می توانند با خیال راحت به خریداری این واحد مسکونی به صورت پیش پرداخت بپردازند.

    پیشرفت پروژه ستین از نظر موقعیت قرار گیری

    پیشرفت پروژه ستین به دلیل قرار گیری موقعیت مکانی آن است که توانسته است به مرحله ای از سرمایه گذاری به منظور سود دهی برسد. در اطراف این پروژه بهترین بازار های تجاری قرار گرفته است و مهم ترین اتوبان ها در نزدیکی این پروژه است، همین امر در پیشرفت آن تاثیر گذار است. در ادامه به بررسی موقعیت مکانی این پروژه می پردازیم.

     

     

    امکاناتی که باعث پیشرفت پروژه ستین شده است

    با توجه به قرار گیری موقعیت مکانی این پروژه و رشد چشمگیر آن، باید اشاره داشته باشیم به امکاناتی که در این پروژه استفاده شده است. که به شرح زیر است.

     

    بررسی شرایط پیش فروش پروژه ستین

    امکانات و تعهدات پروژه ستین

     

    منبع:

    http://www.didbaniran.ir/بخش-بازرگانی-108/134084-پیش-فروش-آپارتمان-چیتگر-علی-کریمی

    https://www.tehrantimes.com/news/459922/Tehran-housing-market-records-an-85-annual-growth

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل