نماد سایت پول بانک

پیام مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت قیام مردمی 15 خرداد

  • کد خبر: 140010042
    اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن سالروز رحلت ملکوتی رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) را به همه هموطنان گرامی تسلیت گفت و سالگرد قیام 15 خرداد را گرامی داشت.
    به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به شرح زیر است:
    فرا رسیدن چهاردهم خرداد سالروز رحلت جانگذار معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) را خدمت شما هم میهنان گرامی تسلیت و تعزیت می گویم.
    امام خمینی (ره) در عصر و زمانه ای زیست و پرچم مبارزات دینی را برافراشت که کمتر کسی تصور به بار نشستن درخت انقلاب را داشت. انقلابی که به‌ عنوان یک پدیده سیاسی، اجتماعی و مذهبی و با رهبری این پیر فرزانه به عنوان آخرین انقلاب قرن، تمامی متفکران غرب و شرق را نیز به حیرت واداشت و معادلات جهانی را تحت تأثیر خود قرار داد. همین حیرت و شگفت زدگی در ارتحال جانسوز آن عزیز سفر کرده نیز بار دیگر تکرار شد و مردم دوستدار ولایت همچون بهمن 57 که استقبال تاریخی و پرشکوهی داشتند در چهاردهم خرداد نیز بدرقه بی نظیری از امام و مقتدای خود به جا آوردند.
    15 خرداد نیز از دیگر روزهای بزرگ و سرنوشت سازی است که یادآور حرکت و جنبش آزادیخواهان و دیندارانی بود که با رهبری امام راحل و با ایثار و از جان گذشتگی، در تاریخ جاودانه شدند و افتخار و سربلندی را برای این ملت به ارمغان آوردند.
    بار دیگر رحلت ملکوتی امام خمینی (ره) را تسلیت و تعزیت می گویم و یاد و خاطره شهدای سبکبار 15 خرداد را گرامی می داریم. راهشان پر رهرو باد.
    اسماعیل لله گانی

    منبع بانک رفاه

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل