نماد سایت پول بانک

پیام مدیرعامل به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس بانک قرض الحسنه رسالت

  • اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ (اَبَداً) ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ 

    یک دهه قبل در چنین روزی، نهال نخستین بانک قرض الحسنه خصوصی کشور کاشته شد و امروز با هم مسیر شدن با تغییراتی بسیار در سبک بانکداری دیجیتال به درختی تنومند و الماسی صیقل خورده تبدیل  شده است.

    🔸روزی که نشان و لوگوی بانک قرض الحسنه رسالت رونمایی شد، این شعار را به همراه خود داشت”بانکی اجتماعی با خدماتی نوین”.
    ارزان و آسان بودن امروز ما همان واژه های هستند که ۱۰ سال پیش در لوگوی بانک به نمایش درآمده اند و خط مشی ما به سمت بانکداری بدون شعبه و نوین را ترسیم کردند.

    🔸تحقق بانکداری بدون شعبه در ۱۴۰۰ را وعده کرده بودیم، با بانکداری اجتماعی آغاز کردیم و تغییر را کلید زدیم و به حول و قوه الهی پیشتر از ۱۴۰۰ نیز محقق شد. سیستم چابک را بااین مدل از بانکداری، چابکتر و منعطف تر کردیم تا به امروز برسیم که بیش از هشت میلیون نفر عضو داریم.

    🔸اکنون می توانیم بگوییم بانکی بدون شعبه هستیم واعضا می توانند با تمرکز بر فناوری های نوین تمام خدمات بانکی را از طریق همراه بانک، اینترنت بانک و پیشخوان مجازی رسالت به صورت ۲۴ ساعته در هفت روز هفته با محوریت سرعت و امنیت در بستر بانکداری دیجیتال دریافت نمایند.

    🔸حالِ امروزِ نه تنها ایران که در تمام دنیا بر مدل بانکداری بدون شعبه و دیجیتال صحه می گذارد. چراکه شیوع ویروس کرونا نیز نیاز جامعه به خدمات بانکی غیرحضوری را بیش از پیش نمایان کرده است.

    🔸بحمدالهی حال امروز خانواده بزرگ رسالت خوب است و این حال خوب را مرهون لطف ایزد منان و همت و تلاش تک تک همراهان در سراسر کشور می دانیم.

    🔸در دهمین سالگرد آغاز حرکت در مسیر بانکداری قرض الحسنه که مصادف شده با هشتم محرم الحرام با استعانت از سیدالشهدا امیدواریم بتوانیم در این مسیر بهترین خدمات را به اعضای خانواده رسالت ارایه نماییم.

    ✍محمدحسین حسین زاده

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل