نماد سایت پول بانک

پنجمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد بازار برگزار گردید

  • پنجمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد بازار (چالش‌ها و راهکارها) در صنعت بیمه٬ توسط شرکت بیمه  کوثر٬ با حضور دکتر غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی و دکتر مجید مشعلچی فیروزآبادی مدیرعامل بیمه ‌کوثر، در سالن همایشهای بین الملی کتابخانه ملی برگزار گردید.

    به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک٬ پنجمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد بازار (چالش‌ها و راهکارها) در صنعت بیمه٬ توسط شرکت بیمه  کوثر٬ صبح امروز یکشنبه ۳۰ دی ماه ۹۷ ٬ با حضور دکتر غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی، دکتر مجید مشعلچی فیروزآبادی مدیرعامل بیمه ‌کوثر، زینب حمیدی فر دبیر همایش و جمعی از اصحاب رسانه، در سالن همایشهای بین الملی کتابخانه ملی ایران برگزار گردید.

    بنا به این گزارش، در این همایش جمعی از مدیران عامل، معاونان و مدیران شرکت‌های بیمه و پژوهشکده بیمه، جمعی از مدیران سازمان تامین ‌اجتماعی نیروهای‌مسلح و مجموعه‌های تابعه آن و فعالان عرصه اقتصادی، استادان و دانشجویان رشته‌های بیمه و مالی حضور داشتند.

     

    در این همایش؛ دبیر همایش، مدیرعامل بیمه کوثر، مدیرعامل و جانشین سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح، رئیس کل بیمه مرکزی، معاون برنامه ‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه‌ کوثر و نیز صاحب ‌نظران و استادان برجسته، خوش‌ چهره و چارلز جی‌ کت سخنرانی کردند.

    در این همایش، مقالات منتخب با عناوین تدوین الگوی ریسک ‌پذیری شرکت‌های بیمه بر پایه قابلیت‌های بازاریابی پوشایی و ریسک ‌پذیری مشتری (فواد کوهزادی و یوسف محمد کریمی)، واکاوی الزامات، چالش‌ها و راهکار‌های مشتری‌مداری در صنعت بیمه (محمدابراهیم پورملکی و حجت‌ا.. لباف) و طبقه ‌بندی مشتریان براساس شاخص سوداوری با استفاده از تجزیه و تحلیل مه داده‌ها (Big Data) (سید محمد عباس زادگان، فرامرز خجیر انگاسی، زهره جوادی و زهرا گودرزی)، ارایه شد.

    گفتنی است، در مراسم اختتامیه پنجمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد بازار (چالش‌ها و راهکارها) در صنعت بیمه، از نویسندگان مقالات منتخب تقدیر به‌عمل آمد و به رسم یادبود نیز تندیس همایش، لوح تقدیر و هدایایی به آنها اهدا شد.

    خبرنگار: رضا مرادی

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل