• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

پلی‌استیشن۴ طلایی در راه است

  • کد خبر : 1145
  • 14 خرداد 1396 - 14:59
پلی‌استیشن۴ طلایی در راه است

به گزارش پایگاه خبری پول بانک ،تاریخچه این کنسول از سال ۱۹۸۸ شروع می‌شود. زمانی که سونی و نینتندو قصد دارند با همکاری هم طرح لوح ویژه  را پیاده کنند. لوح ویژه یک سی‌دی رام برای کنسول سوپر نینتندو بود؛ ولی به هر شکل این دو شرکت از هم جدا شدند و لوح ویژه برای کنسول […]

  • به گزارش پایگاه خبری پول بانک ،تاریخچه این کنسول از سال ۱۹۸۸ شروع می‌شود. زمانی که سونی و نینتندو قصد دارند با همکاری هم طرح لوح ویژه  را پیاده کنند. لوح ویژه یک سی‌دی رام برای کنسول سوپر نینتندو بود؛ ولی به هر شکل این دو شرکت از هم جدا شدند و لوح ویژه برای کنسول جدید نینتندو ساخته نشد؛ ولی سونی در سال ۱۹۹۱۱ با تغییرات و ویرایش‌هایی روی لوح ویژه آن را در کنسول جدید خود یعنی پلی‌استیشن جای داد. ایده خود کنسول پلی‌استیشن در سال ۱۹۹۰ توسط کن کوتاراگی مطرح شد.طبق شایعاتی تازه، به نظر می‌رسد که قرار است پلی‌استیشن۴ از هفته‌ی آینده با رنگ تازه‌ای وارد بازار شود. تصاویری از رنگ طلایی پلی‌استیشن۴ به بیرون درز کرده‌اند.

    فروش این کنسول ممکن است از روز نهم ماه ژوئن شروع شود. نکته‌ی جالب این جاست که سونی نه تنها قرار است این کنسول را گرانتر بفروشد، بلکه ظاهرا قیمت پلی‌استیشن۴ کاهش پیدا کرده است.

    پلی‌استیشن۴ طلایی رنگ در راه است +عکس

    تصویر زیر، توسط یکی از کسانی که در فروشگاه والمارت مشغول گشت و گذار بوده، گرفته شده است. مدل طلایی پلی‌استیشن۴ نه تنها حافظه‌ای یک ترابایتی دارد، بلکه قیمت آن ۲۴۹ دلار خواهد بود. قیمت مدل ۵۰۰ گیگابایتی پلی‌استیشن۴ در حال حاضر ۳۰۰ دلار است و این کاهش قیمت، می‌تواند فروش پلی‌استیشن۴ را حتی از وضعیت فعلی هم بهتر کند.

    فردی که عکس بالا را گرفته، سپس به سراغ مسوولان فروشگاه می‌رود تا کنسول را خریداری کنند، اما کنسول را سریعا پنهان می‌کنند. فردی دیگر هم گزارش داده که فروشگاه تارگت (Target) هم مدل طلایی پلی‌استیشن۴ را در کامپیوترهای خود وارد کرده است.

    پلی‌استیشن۴ طلایی رنگ در راه است +عکس

    دسته‌ی این کنسول هم که یک دسته‌ی طلایی از سری اسلیم است، در سرورهای فروشگاه Best Buy پیدا شده.

    کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2017 قرار است در روز ۱۲ ژوئن برگزار شود. می‌توانیم مطمئن باشیم که یا در این کنفرانس، یا احتمالا زودتر، سونی از مدل طلایی پلی‌استیشن۴ رونمایی خواهد کرد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=1145

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم