• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
3

پزشکیان: بیمه تکمیلی مال ثروتمندان است، با آن مخالفم

  • کد خبر : 263574
  • 29 آبان 1400 - 14:22
پزشکیان: بیمه تکمیلی مال ثروتمندان است، با آن مخالفم

فارس نوشت: نماینده مردم تبریز گفت: من آن زمان هم که وزیر بهداشت بودم با بیمه تکمیلی مخالف بودم، این بیمه برای ثروتمندان است، مسئولان و ثروتمندان هر موقع که بخواهند به هر نوع خدمت بیمه‌ای دست می‌یابند. مسعود پزشکیان امروز در گردهمایی بزرگ کارگران آذربایجان‌شرقی به مناسبت سالروز تصویب قانون کار در تبریز اظهار […]

  • فارس نوشت: نماینده مردم تبریز گفت: من آن زمان هم که وزیر بهداشت بودم با بیمه تکمیلی مخالف بودم، این بیمه برای ثروتمندان است، مسئولان و ثروتمندان هر موقع که بخواهند به هر نوع خدمت بیمه‌ای دست می‌یابند.

    مسعود پزشکیان امروز در گردهمایی بزرگ کارگران آذربایجان‌شرقی به مناسبت سالروز تصویب قانون کار در تبریز اظهار داشت: برای رفع مشکلات کارگران و بازنشستگان تا آنجا که در توان داشته باشم از پای نمی‌نشینم.
    تمامی مسئولان و نمایندگان باید خود را برای رفع مشکلات اقشار ضعیف جامعه آماده کنند.

    نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات کارگران و بازنشستگان استان گفت: به عنوان نماینده شما مردم وظیفه دارم تا آنجا که در توان داشته باشم تمام مسئولان و نمایندگان اعم استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مجلس و سایر دستگاه ها را به جلسات اجرایی و نه شعاری فرا بخوانم تا دست به دست هم داده و به مشکلات آنان عملا رسیدگی شود.

    وی افزود: در مجلس نیز در کمیسیون اجتماعی آمادگی دارم جلسات را با حضور نمایندگان شما کارگران و بازنشستگان ترتیب دهم تا راهکار اجرایی نشان دهند.

    پزشکیان در ادامه به بحث بیمه تکمیلی اشاره کرد و گفت: من آن زمان هم که وزیر بهداشت بودم با بیمه تکمیلی مخالف بودم، بیمه تکمیلی برای ثروتمندان است. مسئولان و ثروتمندان هر موقع که بخواهند به هر نوع خدمت بیمه‌ای دست می‌یابند.

    وی اظهار کرد: با بیمه تکمیلی هدف این است که دوباره پول بیشتری را از مردم ضعیف جامعه برای ارائه خدمات از آنها بگیریم که درست نیست.

    47231

    منبع : خبرآنلاین  

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=263574

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم