• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4
حسینی در نشست خبری با خبرنگاران:

پرندگان منتقل شده به باغ پرندگان به طور قاچاق وارد این باغ شده بودند/ کمتر از ۱۰ درصد پیامهای سامانه ۱۳۷ به شهرداری منطقه ۴ اختصاص دارد‌

  • کد خبر : 7434
  • 29 اردیبهشت 1397 - 12:14
پرندگان منتقل شده به باغ پرندگان به طور قاچاق وارد این باغ شده بودند/ کمتر از ۱۰ درصد پیامهای سامانه ۱۳۷ به شهرداری منطقه ۴ اختصاص دارد‌

شهردار منطقه ۴ تهران گفت: موضوع ایمنی باغ پرندگان از جمله مشکلات این باغ است، چراکه پرتگاه‌های این باغ نرده ندارند و این مسئله باعث نگرانی خانواده‌هایی است که با کودکان خود به آنجا می‌آیند.

  •  

    به گزارش خبرنگار حوزه عمومی پول بانک، نشست خبری علیرضا‌ حسینی، شهردار منطقه ۴ تهران، صبح امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۹۷، با حضور جمعی از اصحاب رسانه، در محل بوستان پلیس برگزار گردید.

    علیرضا‌ حسینی، شهردار منطقه ۴ تهران، در ابتدای این نشست خبری گفت: منطقه ۴ تهران، با یک میلیون جمعیت،‌ ۱۰ درصد جمعیت تهران را در برگرفته‌ است، اما ۱۰ سال از سایر مناطق تهران عقب‌تر می باشد.

    وی با بیان اینکه ۱۱۰ کیلومتر بزرگراه‌ از این منطقه عبور می‌کند، افزود: اما در عین حال اتفاقات مفید در اینجا رخ نداده است.

    شهردار منطقه ۴ تهران، با اشاره به افتتاح فاز ۲ پروژه باغ پرندگان در سال گذشته گفت: این پروژه در حالی افتتاح شد که پرنده ای در این باغ وجود نداشت.

    حسینی، در ادامه با اشاره به اینکه پرندگان منتقل شده به باغ پرندگان به طور قاچاق وارد این باغ شده بودند، تصریح کرد: به همین علت علیه ما شکایت شده و پرونده قاچاق پرندگان همچنان در دادگاه مفتوح‌ است.

    وی با بیان اینکه ما بدون اطلاع سازمان محیط زیست پرندگان را وارد کرده بودیم، افزود: موضوع ایمنی باغ پرندگان از جمله مشکلات این باغ است، چراکه پرتگاه‌های این باغ نرده ندارند و این مسئله باعث نگرانی خانواده‌هایی است که با کودکان خود به آنجا می‌آیند.

    شهردار منطقه ۴ تهران، با بیان اینکه با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست توافق شده که برای افتتاح باغ پرندگان مسیر قانونی‌ را طی کنیم، گفت: نمی‌خواهیم سازمانی مقابل سازمان دیگر‌ بایستد‌.

    حسینی خاطرنشان کرد: پرندگانی‌ به صورت قاچاق وارد شده بودند و هنوز در فاز دوم نگهداری می‌شوند.

    شهردار منطقه ۴ تهران، با بیان اینکه کمتر از ۱۰ درصد پیامهای سامانه ۱۳۷ به شهرداری منطقه ۴ اختصاص دارد‌، گفت: این وضعیت طبیعی است، وقتی که ما ۱۰ درصد جمعیت را داریم باید پیام‌های بیشتری هم دریافت کنیم.

    حسینی، در ادامه به موضوع سد معبر‌ در منطقه‌ ۴ تهران پرداخت‌ و گفت: ما چه سد معبر‌ را رها کنیم و چه با آن برخورد کنیم، در هر صورت به ما اعتراض می‌شود، اما معتقدیم‌ در مورد سد معبر‌ باید اعمال قانون شود.

    وی با بیان اینکه رفع سد معبر در این منطقه فراتر‌ از اختیارات شهرداری است، تصریح کرد: باید با نظر شورای تأمین نسبت به این مسئله برخورد شود.

    شهردار منطقه ۴ تهران، با تأکید بر اینکه رفع‌ سد معبر دیگر از توان‌ شهرداری خارج شده و فرمانداری باید وارد عمل شود، گفت: اگر نظر مقامات قضایی‌ و رسانه‌ها این باشد که سد معبرکنندگان‌ خلاف قانون عمل می‌کنند، ما هم برخورد می‌کنیم.

    حسینی، با اشاره به اغذیه‌ فروشی‌هایی که در سطح خیابان اقدام به فروش مواد غذایی می‌کنند، گفت: چرا مرکز بهداشت‌ با مغازه‌دار برخورد می‌کند، اما به وانتی‌هایی که کنار خیابان‌ جگر‌ می‌فروشند و بهداشت را رعایت نمی‌کنند، کاری ندارد.

    وی تصریح کرد: اشتغال وظیفه‌ ما نیست‌ که حالا اگر کسی کار پیدا نکرده است، اجازه دهیم اقدام به دستفروشی و سد معبر کند.

    شهردار منطقه ۴ تهران، در ادامه خاطرنشان کرد: پول بسیاری از املاکی‌ که برای طرح اتوبان امام علی(ع) خریداری کرده بودیم، هنوز به صاحبانش‌ پرداخت نشده است.

    حسینی، درباره خانه قدیمی واقع در محدوده پاسداران که در گذشته به فضای عمومی تبدیل شده بود و پس از آن به فروش رسید، گفت: این ملک مصادره ای بوده است و توسط نهادهای دیگر دست به دست شد تا در نهایت به شهرداری تهران داده شد.همچنین در طرح تفصیلی هم کاربری این ملک در پهنه مسکونی(R) بود که بدون ایراد از مراجع قانونی فروخته شد.

    وی در مورد ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده شمیران نو اظهار داشت: اکثر زمین‌ها در این محدوده فاقد سند است و ساکنان به صورت غیرمجاز و بدون فوندانسیون بناها را روی خاک ساخته اند. از این حیث نگرانی‌هایی در برابر وقوع زلزله ۳ تا ۴ ریشتری را هم داریم و در حیطه مسئولیت خود با ساخت و سازهای غیرمجاز در این محدوده برخورد می کنیم.

    شهردار منطقه ۴ تهران، در پایان سخنان خود، پیرامون توسعه فضای سبز پاسداران گفت: در خصوص توسعه فضای این منطقه نه برنامه‌ای در دست اقدام است و نه امکان‌پذیر است.

    بنا به این گزارش، همزمان با روز جهانی ارتباطات، خبرنگاران و عکاسان رسانه های گوناگون، صبح امروز از پروژه‌های قدیمی و ماندگار منطقه ۴ تهران بازدید کردند.

    در این برنامه تور منطقه گردی، خبرنگاران از عمارت عین الدوله، باغ اناری و خانه گرافیک ایران دیدن کردند.

    گفتنی است، در پایان این برنامه تور منطقه گردی، نشست خبری علیرضا‌ حسینی، شهردار منطقه ۴ تهران، پیش از ظهر امروز، با حضور خبرنگاران، در محل بوستان پلیس و باغ‌ اناری‌ برگزار گردید.

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=7434

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم