• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4
مدیرشعب منطقه هرمزگان خبر داد:

پرداخت 221 میلیارد ریال تسهیلات به بنگاههای کوچک و متوسط استان هرمزگان توسط بانک سپه/ رشد چشمگیر فعالیتهای ارزی بانک سپه در استان هرمزگان

  • کد خبر : 4829
  • 14 بهمن 1396 - 0:02
پرداخت 221 میلیارد ریال تسهیلات به بنگاههای کوچک و متوسط استان هرمزگان توسط بانک سپه/ رشد چشمگیر فعالیتهای ارزی بانک سپه در استان هرمزگان

پول بانک: مدیر شعب منطقه هرمزگان ضمن اشاره به رشد چشمگیر فعالیتهای ارزی بانک سپه طی نه ماهه سالجاری، از پرداخت 221 میلیارد ریال تسهیلات به بنگاههای کوچک و متوسط در استان توسط این بانک خبر داد.

  • به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، بابک جاویدی ضمن اعلام مطلب فوق افزود: با توجه به موقعیت اقتصادی استان هرمزگان، بانک سپه بعد از رفع تحریم ها برای کمک به توسعه تجارت به ویژه صادرات غیر نفتی کشور اقدامات موثری انجام داده است و صدور حوالجات ارزی این بانک طی نه ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن 131 درصد رشد دارد.
    وی ادامه داد: با رفع تحریم های ظالمانه و شروع به کار شعب خارجی؛ بانک سپه با برنامه ریزی و اقدامات لازم زمینه حضور قدرتمندانه مجدد خود در حوزه فعالیتهای ارزی در عرصه بین المللی را فراهم کرد.

    * کمک به رونق تولید کسب و کار استان
    جاویدی گفت: بانک سپه همگام با طرحهای حمایتی دولت؛ برای کمک به رونق تولید و کسب و کار و کاهش نرخ بیکاری در استان هرمزگان از ابتدایی سال گذشته تاکنون بیش از 221 میلیارد ریال تسهیلات در بخش صنعت و در قالب حمایت از بنگاههای کوچک و متوسط و طرحهای زود بازده پرداخت کرده است.

    * حمایت از طرح های کلان در استان
    مدیر شعب منطقه هرمزگان ضمن تاکید بر حمایت بانک سپه از طرحهای کلان اقتصادی در راستای همراهی و همگامی با دولت، تصریح کرد: این بانک با حمایت از کلیه طرحهای اقتصادی، موفق شده است در
    بخش های مختلف کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن، ساختمان، بازرگانی و خدمات، واردات و صادرات با پرداخت 2500 میلیارد ریال تسهیلات در قالب عقود اسلامی نقش موثری در کمک به توسعه استان هرمزگان داشته باشد.
    وی به حمایت بانک سپه از فعالان بخش خدمات به ویژه حمل و نقل استان هرمزگان اشاره کرد و افزود: با راه اندازی محل جدید شرکتهای حمل و نقل مستقر در شهرک نگین ترابران، بانک سپه با ایجاد باجه و نصب دستگاههای خودپرداز توانست اکثر شرکتهای حمل و نقل در این شهرک را جذب کرده و با پرداخت تسهیلات 60 میلیاردی در کنار حمایت از صنایع استان، زمینه اشتغال 280 نفر را نیز فراهم کند.

    * پرداخت 1100 فقره وام قرض الحسنه ازدواج
    وی با اشاره به اینکه بانک سپه در اجرای سیاستهای بانک مرکزی و دولت برای کمک به زوجین جوان، داوطلبانه بیش از 6 هزار میلیارد ریال از منابع خود را برای اجرای طرح ضربتی وام ازدواج در سال جاری اختصاص داد، گفت: بانک سپه در استان هرمزگان طی 9 ماهه سال جاری بابت پرداخت 1100 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج 112 میلیارد و 900 میلیون ریال از منابع داخلی اختصاص داد که در مقایسه با مدت سال مشابه 37 درصد رشد در تعداد و 41 درصد در مبلغ را نشان می دهد.

    * کمک 20 میلیارد ریالی به رفع مشکلات قشر آسیب پذیر
    مدیر منطقه هرمزگان با بیان اینکه بانک سپه با پرداخت 72 درصد از کل پرونده های مربوط به اقشار آسیب پذیر در استان هرمزگان بعنوان یکی از بانکهای موفق در استان است، خاطرنشان کرد: این بانک در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و همگامی با سیاستهای دولت در جهت خدمت رسانی به محرومان و قشر آسیب پذیر 142 فقره تسهیلات در قالب تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ 20 میلیارد و 340 میلیون ریال به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی پرداخت کرده است.
    وی افزود: سال گذشته طی دو مرحله مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) از مسئولان بانک سپه استان هرمزگان به خاطر حمایت از اقشار آسیب پذیر با اعطای لوح سپاس قدردانی کرد.

    * احداث و اهداء مرکز درمانی توسط بانک سپه در بندرعباس
    جاویدی ضمن تاکید به همراهی بانک سپه با سیاستهای دولت در زمنیه های مختلف نظیر؛ محرومیت زدایی از مناطق محروم و توجه ویژه به بخش درمان و سلامت، اظهارداشت: این بانک یک مرکز درمانی، آموزشی در روستای حسنلنگی واقع در کیلومتر 40 بندرعباس با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال احداث کرده و همچنین با اختصاص 25 میلیارد ریال اعتبار در توسعه کلینیک و اورژانس بیمارستان ام لیلا مشارکت داشت.

    * پرداخت تسهیلات به خانواده معظم شهدا و جانبازان
    وی ضمن تاکید بر ضرورت خدمت رسانی مطلوب به خانواده معظم شهدا و جانبازان، تصریح کرد: بانک سپه با پرداخت 35 میلیارد ریال تسهیلات برای خرید و ساخت مسکن و تخصیص اعتبارات بیشتر در سال جدید گام موثری در جهت تامین مسکن و رفع نیازهای خانواده معظم شهدا و جانبازان در استان هرمزگان برداشت.

    * ساخت و تکمیل 1525 واحد مسکونی فرسوده شهری و روستایی هرمزگان با تسهیلات بانک سپه
    مدیر شعب منطقه هرمزگان اظهار داشت: بانک سپه برای بهسازی و نوسازی بافت فرسوده شهری تا پایان آذر ماه سال جاری 330 میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت و تکمیل1525واحد مسکونی پرداخت کرد.
    وی افزود: این بانک با پذیرش 292 پرونده به مبلغ 19 میلیارد و 346 میلیون ریال گام مهمی در جهت بهسازی و نوسازی بافت فرسوده روستایی برداشت.

    * دومین بانک استان هرمزگان در جذب منابع هستیم
    جاویدی ضمن اشاره به اعتماد مردم استان هرمزگان به نخستین بانک ایرانی، خاطرنشان کرد: بانک سپه در پایان آذرماه سال جاری با 23 درصد رشدمنابع استانی نسبت مدت مشابه سال قبل و تخصیص این منابع به بخشهای مولد در استان توانست از نظر درصد رشد منابع رتبه دوم را در بین بانکهای تجاری استان کسب کند.
    مدیر شعب منطقه هرمزگان یادآورشد: 718 پرونده با صرف 31 میلیارد ریال از محل بودجه تخصیص یافته در اجرای تبصره 35 قانون اصلاح بودجه سال 95 کل کشور برای بخشودگی سود و وجه التزام تسهیلات پرداختی معوق تعیین تکلیف شده است.

    * رشد 430 درصدی صدور ضمانت نامه ها
    جاویدی به موقعیت مناسب استان هرمزگان به لحاظ استقرار صنایع مادر، فعالیت پیمانکاران و کارفرمایان و همچنین وجود بنادر دریایی شهید رجایی و باهنر و منطقه ویژه اقتصادی،اشاره کرد و اظهار داشت: بانک سپه در زمینه صدور انواع ضمانت نامه از ابتدای سال 96 تا پایان آذرماه با رشد 434 درصد 3138 میلیارد ریال ضمانتنامه صادر کرد که علاوه بر کسب رتبه برتر در بین شبکه بانکی استان، یکی از مناطق برتر بانک سپه در این شاخص قرار گرفت.

    * توسعه خدمات الکترونیک
    وی با اشاره به توسعه خدمات الکترونیک بانک سپه در استان هرمزگان، تعداد پایانه های فروشگاهی این بانک در استان 6800 دستگاه اعلام کرد و افزود: 2300 دستگاه از این تعداد طی نه ماهه سال جاری نصب و راه اندازی شد.
    جاویدی ادامه داد: با نصب 9 دستگاه خودپرداز تا پایان آذرماه تعداد دستگاههای ATM منطقه هرمزگان به 84 دستگاه رسید و تعدادی از این دستگاههای با تراکنش بالا از دستگاههای برتر در سطح کشور بوده و حائز رتبه عالی هستند.
    وی در پایان خاطر نشان کرد: بانک سپه در کنار دولت دوازدهم همچون سالهای گذشته مصمم است علاوه بر کمک به تحقق اهداف کلان اقتصادی ، رفع نیازهای خرد مردم را نیز مد نظر قرار داده و برای حل آن تلاش مضاعف کند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=4829

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم