• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
2

پرداخت تسهیلات بانکی در استان بوشهر ۱۰۵ درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 229867
  • 09 اردیبهشت 1400 - 11:12
پرداخت تسهیلات بانکی در استان بوشهر ۱۰۵ درصد افزایش یافت

پرداخت تسهیلات بانکی در استان بوشهر ۱۰۵ درصد افزایش یافترسول زارعی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اعلام کرد: میزان سپرده‌گذاری در بانک‌های استان بوشهر نیز در سال گذشته ۶۰۹ هزار میلیارد ریال رسید که ..

  • پرداخت تسهیلات بانکی در استان بوشهر ۱۰۵ درصد افزایش یافتپرداخت تسهیلات بانکی در استان بوشهر ۱۰۵ درصد افزایش یافت

    رسول زارعی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اعلام کرد: میزان سپرده‌گذاری در بانک‌های استان بوشهر نیز در سال گذشته ۶۰۹ هزار میلیارد ریال رسید که نسبت به سال ۹۸ رشد ۱۰۴ درصدی تجربه کرده‌است.

    وی اظهارکرد: بر اساس گزارش آماری بانک مرکزی، استان بوشهر از نظر حجم سپرده‌گذاری بانکی در رتبه ۱۱ کشور است که ۱۰ رتبه پیش از آن به استان‌های پر جمعیت کشور اختصاص دارد.

    مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان بوشهر افزود: به نسبت جمعیت، بوشهر همچون سال‌های گذشته از نظر میزان سرانه سپرده‌های بانکی رتبه‌ اول را در کشور کسب کرده‌است.

    زارعی ادامه داد: بوشهر از نظر پرداخت تسهیلات نیز در رتبه ۲۳ کشوری قرار دارد و میزان مانده مطالبات بانکی نیز در پایان سال ۹۹ نیز هشت هزار و ۸۴ میلیارد ریال است.

    وی اذعان کرد: رتبه پایین‌تر بانک‌های استان بوشهر در پرداخت تسهیلات در این استان به دلیل میزان بالای سپرده‌گذاری نزد بانک‌ها است و در برخی از استان‌ها که سپرده‌گذاری پایینی در بانک‌ها دارند این نسبت افزایش می‌یابد.

    مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر گفت: با این حال بانک‌های استان بوشهر بویژه بانک‌های تخصصی و توانمند و نیز بانک‌های خصوصی باید با مشارکت در تامین مالی پروژه‌های موثر در توسعه این استان با سرعت بیشتری ایفای نقش کنند و با افزایش سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال در بهبود فضای کسب و کار زمینه توسعه را در این استان فراهم کنند.

    مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر در ارتباط با سرمایه‌گذاری خارجی سال گذشته در استان بوشهر گفت: میزان سرمایه‌گذاری مصوب خارجی در سال ۹۹ در استان بوشهر ۵۰ میلیون و ۳۰۰ هزار یورو بود.

    زارعی افزود: این میزان در قالب ۲ طرح سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت صورت گرفته است.

    وی اضافه کرد: در سال ۱۴۰۰ نیز تعدادی طرح سرمایه‌گذاری خارجی کوچک و متوسط در دست پیگیری است و ۲ پروژه صنعتی با سرمایه‌گذاری خارجی در استان بوشهر تعریف شده‌است و بزودی مراحل نهایی خود را طی می‌کند.

    منبع خبر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=229867

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم