• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
2

پرداختی‌های قانونی پایان سال به آخر اردیبهشت موکول شد

  • کد خبر : 90886
  • 27 اسفند 1398 - 15:16

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: همه پرداخت‌هایی که باید به وزارت اقتصاد تا آخر سال جاری انجام می‌شد تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹ تمدید شد. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ فرهاد دژپسند گفت: صنعت بیمه اخیرا 350 میلیارد تومان کمک به بخش بهداشت و درمان انجام داده است. در ابتدای بیماری کرونا متأسفانه برخی از اقلام بهداشتی و مورد نیاز مردم به صورت‌های مختلف می‌خواست از کشور خارج شود که گمرک مانع از خروج آن از کشور شد و این اقلام به چرخه مصرف داخل کشور برگشت.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: وزارت بهداشت حتی از این اقدام گمرک تشکر کرد و گمرک توانست ظرف 6 ساعت 63 خودرو آمبولانس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از گمرکات ترخیص کند تا در خدمت نظام سلامت قرار گیرد.
به گفته دژپسند کسب و کارهایی که برای شب عید برنامه‌ریزی کرده بودند، اما امسال به دلیل بیماری کرونا دچار مشکل شده‌اند و برخی از آنها نمی‌توانند حقوق مالیاتی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به موقع بپردازند و از طرفی خود وزارت اقتصاد و سازمان امور مالیاتی رأساً نمی‌تواند تصمیم بگیرد، بنابراین برخی از این اقداما..

  • وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: همه پرداخت‌هایی که باید به وزارت اقتصاد تا آخر سال جاری انجام می‌شد تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹ تمدید شد.

    – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ فرهاد دژپسند گفت: صنعت بیمه اخیرا 350 میلیارد تومان کمک به بخش بهداشت و درمان انجام داده است. در ابتدای بیماری کرونا متأسفانه برخی از اقلام بهداشتی و مورد نیاز مردم به صورت‌های مختلف می‌خواست از کشور خارج شود که گمرک مانع از خروج آن از کشور شد و این اقلام به چرخه مصرف داخل کشور برگشت.

    وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: وزارت بهداشت حتی از این اقدام گمرک تشکر کرد و گمرک توانست ظرف 6 ساعت 63 خودرو آمبولانس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از گمرکات ترخیص کند تا در خدمت نظام سلامت قرار گیرد.

    به گفته دژپسند کسب و کارهایی که برای شب عید برنامه‌ریزی کرده بودند، اما امسال به دلیل بیماری کرونا دچار مشکل شده‌اند و برخی از آنها نمی‌توانند حقوق مالیاتی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به موقع بپردازند و از طرفی خود وزارت اقتصاد و سازمان امور مالیاتی رأساً نمی‌تواند تصمیم بگیرد، بنابراین برخی از این اقدامات در ستاد هماهنگی اقتصادی و برخی نیز در ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گرفته شد و بنابراین همه پرداختی‌هایی که باید تا 28 اسفندماه به وزارت اقتصاد واریز می‌شد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تا 31 اردیبهشت سال 99 مهلت دادیم و تمدید شد.

    وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: همچنین برای تأمین اقلام موردنیاز برای مقابله با ویروس منحوس هزینه‌هایی که انجام می‌شود، به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی می‌پذیریم.

    به گفته وی در بورس تسهیلاتی فراهم شد که مردم بتوانند اوراقی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بخرند و منابعی از این طریق جمع‌آوری شود که صرف امور خیریه برای مقابله با بیماری شود و این هزینه‌ها برای شرکت‌های حقوقی به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی پذیرفته می‌شود.

    دژپسند اضافه کرد: بیماری کرونا تأثیر منفی بر کسب و کارها داشته است که ما تصمیماتی در گمرک، بیمه‌های بازرگانی، بورس، خزانه کشور، سازمان امور مالیاتی گرفتیم که به این کسب و کارها کمک شود.

    وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین گفت: همکاران ما در نظام بانکی و بیمه‌ای به صورت رودررو با مردم در ارتباط هستند که متأسفانه تعدادی از همکاران ما در شبکه‌های بانکی مالیات و بیمه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به خاطر این بیماری کرونا از دست دادیم که به خانواده‌های آنها تسلیت می‌گوییم و امیدواریم هرچه زودتر این بیماری از کشور برچیده شود.

    دژپسند با بیان اینکه ایران عضو برخی از نهادهای بین‌المللی است و این نهادها قابلیت‌هایی دارند، گفت: به عنوان مثال صندوق اوپک، بانک توسعه اسلامی، بانک جهانی، بانک توسعه زیرساخت‌های آسیایی، منابعی دارند که می‌توان از این منابع برای مقابله با این بیماری استفاده کرد.

    انتهای پیام/

    لینک منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=90886

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم