• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

ویزا خدمات تسویه تراکنش‌های فیات به ارز دیجیتال ارائه می‌دهد

  • کد خبر : 211992
  • 10 فروردین 1400 - 6:00
ویزا خدمات تسویه تراکنش‌های فیات به ارز دیجیتال ارائه می‌دهد

شرکت ویزا (Visa) در حال اجرای یک برنامه آزمایشی است که به شرکای این شرکت امکان استفاده از بلاک چین اتریوم را برای تسویه تراکنش‌هایی که با ارزهای فیات انجام شده‌اند، می‌دهد.
به گزارش کوین تلگراف، ویزا..

  • شرکت ویزا (Visa) در حال اجرای یک برنامه آزمایشی است که به شرکای این شرکت امکان استفاده از بلاک چین اتریوم را برای تسویه تراکنش‌هایی که با ارزهای فیات انجام شده‌اند، می‌دهد.

    به گزارش کوین تلگراف، ویزا روز گذشته اعلام کرد که با همکاری صرافی کریپتوداتکام، به‌دنبال ایجاد یک سیستم تسویه برای تراکنش‌هایی است که با ارزهای فیات انجام شده‌اند. گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکای ویزا می‌توانند برای تسویه تراکنش‌های فیات از ارز دیجیتال USDC استفاده کنند.

    به‌گفته ویزا، روال عادی تسویه در این سیستم مستلزم آن است که طرفین معامله از طریق نقل‌وانتقالات بین‌بانکی، مبلغ موردنظرشان را منتقل کنند که این روش ممکن است برای کسب‌وکارهایی که با ارزهای دیجیتال ایجاد شده‌اند، پیچیده و هزینه‌بر باشد. در این برنامه آزمایشی، کریپتوداتکام می‌تواند برای تسویه حساب تراکنش‌ها، به آدرس اتریوم ویزا، USDC ارسال کند. این امکان از طریق ارتباط خزانه ویزا و با واسطه‌ای به نام پلتفرم انکوریج (Anchorage) فراهم شده است.

    جک فورستل (Jack Forestell)، مدیر ارشد بخش محصولات ویزا، در این باره گفت:

    شرکت‌های حوزه فناوری مالی که اساسا با ارزهای دیجیتال کار می‌کنند، می‌خواهند شرکایشان به درک درستی از کسب‌وکارشان و پیچیدگی‌های این نوع از کسب‌وکارها برسند. برنامه امروز نشان‌دهنده یک نقطه عطف بزرگ در توانایی ما برای رفع نیازهای شرکت‌های حوزه فناوری مالی است که مدیریت کسب‌وکارشان با استیبل کوین‌ها یا ارزهای دیجیتال انجام می‌شود.

    طبق اعلام ویزا، این شرکت در نظر دارد این سیستم را برای شرکت‌های حوزه فین‌تک و بانک‌های آنلاین که با ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و USDC‌ سروکار دارند فعال کند. این شرکت همچنین اعلام کرد که در هر روز میلیاردها دلار به‌صورت ارزهای فیات در تراکنش‌ها و تسویه‌حساب‌های مالی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    کریپتوداتکام حدود یک ماه پیش از آغاز همکاری با ویزا خبر داد. طبق اعلام این صرافی، این دو شرکت به‌دنبال عرضه کارت‌های اعتباری ارزهای دیجیتال هستند. ویزا اعلام کرده است که قصد راه‌اندازی یک برنامه اعطای وام به‌صورت ارزهای فیات دارد. در این برنامه، متقاضیان از ارزهای دیجیتال به‌عنوان وثیقه در ازای دریافت وام استفاده می‌کنند. پس از دریافت وام، کاربران می‌توانند از مبلغ آن برای خرید از پلتفرم‌هایی که از ویزا پشتیبانی می‌کنند، استفاده کنند.

    ویزا خدمات تسویه تراکنش‌های فیات به ارز دیجیتال ارائه می‌دهد

    در این باره بیشتر بخوانید

    • کریگ رایت: بایننس به زودی نابود می‌شود / واکنش مدیرعامل بایننس: تو کلاهبرداری!
    • جلوگیری از تراکنش‌ها پس از هک صرافی کوکوین؛ تمرکززدایی زیر سؤال رفت؟
    • بایننس دموی صرافی‌ غیرمتمرکز خود را منتشر کرد
    • ریپل در رادار کوین‌بیس برای اضافه شدن به این صرافی
    • دومین بورس بزرگ آلمان، صرافی ارز دیجیتال بدون کارمزد راه‌اندازی می‌کند

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=211992

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم