• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

وضعیت بازار: افزایش شدید قیمت بیت کوین و اتر

  • کد خبر : 198802
  • 19 اسفند 1399 - 7:35
وضعیت بازار: افزایش شدید قیمت بیت کوین و اتر

از روز گذشته تا به حال قیمت بیت کوین و قیمت اتریوم افزایش شدیدی را تجربه کرده‌اند. به‌گفته تحلیل‌گران، سوای از وضعیت تکنیکال، انتشار اخبار مثبت، جهش قیمت این ارزهای دیجیتال تسریع کرده است.
به گزارش ک..

  • از روز گذشته تا به حال قیمت بیت کوین و قیمت اتریوم افزایش شدیدی را تجربه کرده‌اند. به‌گفته تحلیل‌گران، سوای از وضعیت تکنیکال، انتشار اخبار مثبت، جهش قیمت این ارزهای دیجیتال تسریع کرده است.

    به گزارش کریپتواسلیت، داده‌های بازار نشان می‌دهد که همزمان با رسیدن قیمت بیت کوین به ۵۴,۰۰۰ دلار، ارزش بازار این ارز دیجیتال هم بار دیگر از ۱ تریلیون دلار عبور کرده است. رسیدن به این محدوده از آن جهت پراهمیت است که ۱ تریلیون دلار یک مقاومت روانی است.

    ۵۴,۴۰۰ دلار بیشترین قیمتی است که بیت کوین طی دو هفته‌ گذشته به آن رسیده است. پیش‌تر تحلیل‌گران با اشاره به میانگین متحرک ۳۴ روزه، پیش‌بینی کرده بودند که قیمت بیت کوین در کوتاه‌مدت ممکن است با جهشی همراه شود.

    نمودار قیمت بیت کوین

    این در حالی است که عوامل فاندامنتال هم در این جهش بی‌تأثیر نبوده است. خرید بیت کوین توسط شرکت نروژی آکر (Aker ASA) به‌عنوان عامل اصلی رسیدن قیمت به رکورد دو هفته‌ای خود مطرح شده است. عرضه بسته حمایتی ۱.۹ تریلیون دلاری بایدن هم در این جهش مؤثر بوده است.

    قیمت بیت کوین ۲۸ فوریه (۱۰ اسفند) تا محدوده ۴۳,۰۰۰ دلار هم سقوط کرده بود. این سقوط بزرگترین سقوط بیت کوین از ماه مارس ۲۰۲۰ (اسفند ۹۸) تا آن زمان بوده است.

    به‌روزرسانی اتریوم و جهش قیمت

    نمودار قیمت اتریوم

    همزمان با انتشار اخباری در ارتباط با به‌روزرسانی پیش‌روی اتریوم، قیمت این ارز دیجیتال هم با جهشی قابل‌توجه همراه شد و در حال حاضر در محدوده ۱,۸۳۰ دلار معامله می‌شود. پیش از ثبت این قیمت، قیمت اتریوم طی یک اصلاح تا ۱,۷۲۷ دلار هم سقوط کرده بود.

    نمودار قیمت اتریوم

    همان طور که در نمودار زیر مشاهده می‌کنید، قیمت اتریوم پیش از رسیدن به ۱,۸۰۰ دلار بالاتر از میانگین متحرک ۳۴ روزه معامله می‌شد.

    علاوه بر طرح بهبود اتریوم ۱۵۵۹ که مدت‌هاست در بین توسعه‌دهندگان اتریوم دست‌به‌دست می‌شود، خرید این ارز دیجیتال توسط سرمایه‌گذاران نهادی،‌ جهش قیمتش را تسریع کرد. شرکت چینی میتو (Meitu) چندی پیش اعلام کرد که ۲۲ میلیون دلار اتر و ۱۷ میلیون دلار بیت کوین خریده است. به‌گفته این شرکت، نگهداری ارزهای دیجیتال گزینه مطمئن‌تری از پول نقد است.

    وضعیت بازار: افزایش شدید قیمت بیت کوین و اتر

    در این باره بیشتر بخوانید

    • بیت کوین و اتریوم در ۶ دقیقه بیش از ۱۲٪ سقوط کردند!
    • وضعیت بازارها: بهبود قیمت اتریوم و بیت کوین
    • وضعیت بازارها: رشد بازارهای بورس جهان؛ سقوط طلا و کاهش بیت کوین
    • وضعیت بازار: رشد بیت کوین، سقوط وحشتناک ریپل
    • ۳۰ ارز دیجیتال مطرح بازار در سال ۲۰۲۰ به‌طور میانگین ۳۰۰ درصد رشد کرده‌اند

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=198802

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم