• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
1

وضعیت بازارها: رکوردشکنی تاریخی بازار ارزهای دیجیتال قبل از عرضه عمومی سهام کوین بیس

  • کد خبر : 221745
  • 25 فروردین 1400 - 10:03
وضعیت بازارها: رکوردشکنی تاریخی بازار ارزهای دیجیتال قبل از عرضه عمومی سهام کوین بیس

بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و کاردانو موفق شدند که اوج‌های تاریخی خود را بشکنند. به‌گفته کارشناسان، عرضه عمومی سهام کوین بیس در بازار بورس نزدک، باعث شده است که آتش افزایش قیمت در بازار ارزهای دیجیت..

  • بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و کاردانو موفق شدند که اوج‌های تاریخی خود را بشکنند. به‌گفته کارشناسان، عرضه عمومی سهام کوین بیس در بازار بورس نزدک، باعث شده است که آتش افزایش قیمت در بازار ارزهای دیجیتال داغ‌تر شود.

    قیمت بیت کوین پس از رشد ۶.۲ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، حالا به ۶۴,۵۹۴ دلار رسیده است. در این مدت، بیت کوین در محدوده‌ای بین ۵۹,۷۵۸ تا ۶۵,۰۰۰ دلار در حال نوسان بوده است. از سوی دیگر، قیمت فعلی بالاتر از میانگین‌های متحرک ۱۰ و ۵۰ ساعته قرار دارد که نشانه‌ای صعودی است.

    به گزارش کوین دسک، عرضه مستقیم سهام صرافی کوین بیس در بازار بورس نزدک یکی از مهمترین اتفاقات پیش‌روی بازار ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید و حالا با ثبت اوج تاریخی تازه بیت کوین همزمان شده است.

    نمودار قیمت بیت کوین

    شایان ذکر است که قیمت بیت کوین در حال حاضر در محدوده اوج تاریخی تازه خود در حال نوسان است.

    داده‌های صرافی‌ها نشان می‌دهد که حجم معاملات در ۸ صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال روز سه‌شنبه به ۴ میلیارد دلار رسید که از هفته گذشته تا به حال بی‌سابقه بوده است.

    حجم معاملات بیت کوین در صرافی‌ها

    ذهنیت مثبت حاکم بر بازار خود را در بازارهای آتی هم نشان داده است و در حال حاضر اختلاف ارزش سالیانه قراردادهای سه‌ماهه در پلتفرم‌های آتی با معاملات آنی در حال رسیدن به ۵۰ درصد است؛ این یعنی معامله‌گران بازارهای آتی منتظر افزایش قیمت هستند.

    جیسون لاو (Jason Lau)، مدیر ارشد عملیاتی صرافی OKCoin، در این باره گفت:

    بازارها در حال جهت‌گیری نسبت به عرضه مستقیم سهام کوین بیس هستند. ارزش بازار احتمالی این صرافی بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار تخمین زده شده است؛ در نتیجه، می‌توان گفت که تقاضا برای بیت کوین و ارزهای دیجیتال تا به حال این اندازه نبوده است.

    قیمت اتریوم و آلت کوین‌ها

    نمودار قیمت اتریوم

    قیمت اتریوم با جهشی ۹ درصدی در محدوده ۲,۳۹۰ دلاری قرار دارد. در ۲۴ ساعت گذشته، اتریوم بین ۲,۱۳۵ دلار تا ۲۴۰۰ دلار در نوسان بوده. قیمت اتریوم بالاتر از میانگین‌های متحرک ۱۰ و ۵۰ ساعته قرار دارد که نشانه‌ای صعودی است.

    به نظر می‌رسد که همزمان با اوج‌گیری بیت کوین، اتریوم هم قصد دارد یکی پس از دیگری اوج‌های تاریخی پیشین خود را بشکند.

    این در حالی است که ستاره بازار آلت کوین‌ها، ارزی جز بایننس کوین نیست. این ارز دیجیتال که صرافی بزرگ بایننس را پشت خود می‌بیند، جهش قابل‌توجهی را تجربه کرده است.

    گفته می‌شود که عرضه سهام کوین بیس در بازار بورس نزدک روی قیمت بایننس کوین هم تأثیرگذار بوده است. از سوی دیگر، زنجیره هوشمند بایننس هم موفقیت قابل‌توجهی را کسب کرده و حالا به یکی از رقبای سرسخت اتریوم بدل شده است.

    طبق برآوردهای آرکین ریسرچ (Arcane Reseatch)، در حال حاضر چیزی حدود ۳۰ میلیارد دلار سرمایه در زنجیره هوشمند بایننس قفل شده است. در گزارش آرکین ریسرچ آمده است:

    اگر رشد با همین سرعت ادامه داشته باشد، طولی نمی‌کشد که ارزش پروژه‌های مبتنی بر بایننس بیشتر از ارزش پروژه‌های اتریوم شود.

    ارزش قفل‌شده اتریوم و بایننس اسمارت چین

    ریپل با صعودی بیش از ۳۲ درصد بهترین عملکرد را میان آلت کوین‌های بازار داشته است. پس از ریپل، استلار با ۱۶.۷، ایاس با ۱۳.۹، اتریوم کلاسیک با ۱۰.۹۳ و کازماس با ۱۰.۵۶ درصد رشد، برندگان دیگر بازار لقب گرفتند. این در حالی بود که اوام‌جی نتورک با کاهشی ۲ درصدی، از جمله ارزهایی بود که عملکرد خوبی نداشت.

    بازار نیکی ۲۲۵ ژاپن روز گذشته را با ۰.۷۲ درصد جهش پشت سر گذاشت. شاخص فتسی اروپا ۰.۰۲۰ درصد رشد و شاخص S&P500‌ هم ۰.۳ افزایش ارزش را تجربه کرد.

    قیمت نفت خام با افزایشی ۱.۲۴ درصدی به ۶۰.۴۴ دلار به ازای هر بشکه رسید. قیمت طلا هم صعودی بود و با صعود ۰.۷۵ درصدی به ۱,۷۴۵.۳۵ دلار رسید.

    نرخ سود اوراق قرضه ۱۰ ساله وزارت خزانه‌داری آمریکا هم کاهشی ۱.۶۲۲ درصدی داشت.

    وضعیت بازارها: رکوردشکنی تاریخی بازار ارزهای دیجیتال قبل از عرضه عمومی سهام کوین بیس

    در این باره بیشتر بخوانید

    • وضعیت بازار: رشد بیت کوین، سقوط وحشتناک ریپل
    • قیمت بیت کوین به بالای ۲۸,۰۰۰ دلار برگشت؛ روند صعودی آلت کوین‌ها
    • ۳۰ ارز دیجیتال مطرح بازار در سال ۲۰۲۰ به‌طور میانگین ۳۰۰ درصد رشد کرده‌اند
    • وضعیت بازار: کاهش قیمت بیت کوین و حجم معاملات
    • وضعیت بازار: افزایش شدید قیمت بیت کوین و اتر

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=221745

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم