• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

هیوندای کونا در راه است!!

  • کد خبر : 740
  • 18 اردیبهشت 1396 - 18:35
هیوندای کونا در راه است!!

به گزارش پایگاه خبری پول بانک،هیوندای موتور، شرکت خودروسازی کره‌ای و چندملیتی است، که در سال ۱۹۶۷ توسط چانگ جو-یانگ(بنیانگذار گروه شرکت‌های هیوندای) تاسیس شد.هیوندای موتور به همراه کیا موتورز، از زیرمجموعه‌های هیوندای موتور گروپ به‌شمار می‌آیند، که در حال حاضر پس از شرکت‌های جنرال موتورز، گروه فولکس‌واگن و تویوتا، به‌عنوانچهارمین خودروساز بزرگ جهان شناخته […]

  • به گزارش پایگاه خبری پول بانک،هیوندای موتور، شرکت خودروسازی کره‌ای و چندملیتی است، که در سال ۱۹۶۷ توسط چانگ جو-یانگ(بنیانگذار گروه شرکت‌های هیوندای) تاسیس شد.هیوندای موتور به همراه کیا موتورز، از زیرمجموعه‌های هیوندای موتور گروپ به‌شمار می‌آیند، که در حال حاضر پس از شرکت‌های جنرال موتورز، گروه فولکس‌واگن و تویوتا، به‌عنوانچهارمین خودروساز بزرگ جهان شناخته می‌شود.

    هیوندای دومین عکس از کراس اوور جمع و جور کونا (Kona) را منتشر کرده است. این مدل در تابستان سال جاری، قبل از عرضه در بازار ایالات متحده رونمایی می‎شود. در این عکس واضح است که کونا از چراغ‎های جلوی دوگانه استفاده کرده که شامل ال ای دی روشنایی روز در بالای چراغ‎های اصلی خودرو است. کونا از خط طراحی آبشاری جلوپنجره‌ی هیوندای تبعیت کرده است که در مدل‎های سوناتا ۲۰۱۸ و الانترا ۲۰۱۸ GT به‌خوبی دیده می‎شود. هیوندای قول داده است این کراس اوور جمع و جور دارای فضای وسیعی برای نشستن سرنشینان باشد.

    اکثر المان‎های طراحی که در عکس قابل رؤیت هستند، چندان غافلگیرکننده به نظر نمی‌رسند؛ چرا که اخیراً نسخه آزمایشی هیوندای کونا در خیابان مشاهده شده است. با وجود پوشانده شدن نسخه آزمایشی هیوندا کونا، ما متوجه کوچک بودن بیش از اندازه این خودرو در کلاس خود شدیم؛ به طوری که شباهت زیادی به یک هاچبک دارد. تصاویر منتشرشده از نمای داخلی این خودرو، شباهت زیاد آن به الانترا GT را نشان می‎دهد؛ البته با این تفاوت که یک صفحه نمایش لمسی در وسط داشبورد قرار گرفته است.

    مشخصات فنی خودرو هنوز اعلام نشده ولی هیوندای اعلام کرده است که نسخه‌ی دو دیفرانسیل (AWD) برای کونا قابل سفارش است. انتظار می‏‌رود کونا رقیب خودروهایی همچون مزدا CX-3، هوندا HR-V، تویوتا C-HR، نیسان جوک و شورولت Trax باشد.

    قبل از اینکه کونا در بازارهای ایالات متحده عرضه شود، تابستان سال جاری پا به بازار کره جنوبی خواهد گذاشت. کونا یکی از محصولات مهم در بازار اروپا خواهد بود. طبق هدف‌گذاری هیوندا در سال ۲۰۲۱، این خودروساز کره‎ای قصد دارد جزو خودروسازان آسیایی پرفروش در قاره اروپا شود. این برند کره‌ای برای رسیدن به اهداف والای خود؛ در نظر دارد در آینده‌ی نزدیک، ۳۰ مدل خودرو در اروپا عرضه کند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=740

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم