• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

هوشمند کردن کارت ملی!!!هزینه ها

  • کد خبر : 1380
  • 04 مرداد 1396 - 0:14
هوشمند کردن کارت ملی!!!هزینه ها

به گزارش پایگاه خبری پول بانک ،مدتی است که طرح هوشمند کردن کارت های ملی تصویب شده است و بسیاری از شهروندان اقدام به هوشمند کردن کارت های خود کرده اند ،در خصوص هزینه های این اقدام به گفت و گو با سیف الله ابوترابی پرداختیم. سیف الله ابوترابی گفت: برای صدور کارت ملی هوشمند باید ۲۰ هزار […]

  • به گزارش پایگاه خبری پول بانک ،مدتی است که طرح هوشمند کردن کارت های ملی تصویب شده است و بسیاری از شهروندان اقدام به هوشمند کردن کارت های خود کرده اند ،در خصوص هزینه های این اقدام به گفت و گو با سیف الله ابوترابی پرداختیم.

    سیف الله ابوترابی گفت: برای صدور کارت ملی هوشمند باید ۲۰ هزار تومان بابت واریز به حساب خزانه، ۹ هزار تومان جهت تکمیل فرآیند ثبت نام، عکس و ارسال و مراسلات و همچنین ۲ هزار تومان بابت تحویل پرداخت شود که مجموع مبلغ ۳۱ هزار تومان می‌شود.

    وی گفت: برخی هموطنان گلایه‌هایی در این خصوص مطرح می‌کنند که مبلغ دریافتی از آنان بیش از این است که این تخلف است.

    ابوترابی ادامه داد: درصورتی که کسی با مبلغی بیش از این مواجه شد به روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور اعلام کند تا موضوع پیگیری شود.

    سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور اظهار کرد: کارت‌های ملی فعلی که تاریخ صدورشان پیش از سال ۸۹ است فقط تا پایان امسال اعتبار دارند و با آغاز سال ۹۷ باطل می‌شوند.

    وی افزود: در همین راستا به مردم توصیه می‌کنیم هرچه زودتر به دفاتر پیشخوان دولت و پست مراجعه و درخواست کارت ملی هوشمند خود را به ثبت برسانند.

    ابوترابی ادامه داد: با پیش بینی‌های انجام شده فرآیند صدور کارت بیش از یکماه به طول نمی‌انجامد.

    سخنگوی سازمان ثبت احوال گفت: تاکنون ۲۵ میلیون نفر از هموطنان این کارت را دریافت و بیش از ۲ میلیون کارتشان را با وجود صدور هنوز در دفاتر پیشخوان و پست است که درخواستمان این است که صاحبان آن‌ها هم سریعتر کارتهایشان را دریافت کنند.

    وی خاطرنشان کرد: سامانه‌ای تا یک ماه آینده راه اندازی می‌شود که هموطنانی که ثبت نام کرده اند به راحتی می‌توانند از طریق سامانه از اینکه صدور کارتشان در چه مرحله‌ای قرار دارد آگاه شوند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=1380

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم