• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

همگام با شیوع موج پنجم کرونا و قرمز شدن شهر تهران؛ نخستین نمایشگاه تخصصی اورآسیا افتتاح شد

  • کد خبر : 240161
  • 19 تیر 1400 - 3:07
همگام با شیوع موج پنجم کرونا و قرمز شدن شهر تهران؛ نخستین نمایشگاه تخصصی اورآسیا افتتاح شد

نخستین نمایشگاه تخصصی اورآسیا، با حضور مقامات و شرکت های داخلی و خارجی، در محل نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

  • پول بانک: نخستین نمایشگاه تخصصی اورآسیا، با حضور مقامات و شرکت های داخلی و خارجی، در محل نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

    به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک، نخستین نمایشگاه تخصصی اورآسیا، روز جمعه 18 تیر ماه 1400، با حضور مقامات ایران و پنج کشور عضو این اتحادیه و شرکت های داخلی و خارجی، در محل نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

    مقامات پنج کشور عضو این اتحادیه، شامل روسیه، قزاقستان، بلاروس، ارمنستان و قرقیزستان به همراه هیات‌های تجاری، در این رویداد حضور دارند.

    بر اساس برنامه ریزی انجام شده توسط ستاد برگزاری این نمایشگاه، نشست‌های جانبی متعددی بین ایران و کشورهای عضو، به صورت جداگانه و همزمان با این رویداد، پیش بینی شده است.

    اولین نشست روسای اتاق‌های بازرگانی ایران و کشورهای عضو نیز که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تدارک دیده شده و انتظار می‌‎رود این نشست‌ها منتج به همکاری‌های وسیع و آغاز فصل جدیدی برای حضور پر رنگ فعالان اقتصادی کشورمان در منطقه اوراسیا باشد.

    علاوه بر مقامات دولتی کشورهای عضو، از جمله وزرا و معاونان وزرای برخی کشورها، رئیس شورای تجاری ایران و روسیه، عضو هیات رئیسه اتحادیه اقتصادی اوراسیا، نمایندگان فروشگاه‌های زنجیره‌ای، هیات تجاری از ارمنستان، روسای نمایشگاه چرم و کفش و اتحادیه غلات روسیه و شرکت‌های تولیدی از کشورهای بلاروس در زمینه خودروهای سنگین و شرکت‌ها و هیات تجاری قرقیزستان نیز، در این رویداد حضور دارند.

    بنا به این گزارش، قرار بود بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ، از ۱۸ تا ۲۱ تیرماه سالجاری، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شود که شوربختانه با شیوع موج پنجم کرونا و قرمز شدن شهر تهران به خاطر آمار مرگ و میر، برگزاری آن به تعویق افتاد. بنا بر اعلام حسین اسلامی، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، آنها مجوز برگزاری نمایشگاه الکامپ، از وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا را در شرایط زرد و نارنجی داشتند. به همین سبب، با اعلام شدن شهر تهران در وضعیت قرمز، این نمایشگاه لغو و به زمان دیگری موکول شد.

    صحبت اینجاست که چطور یک نمایشگاه در شرایط قرمز لغو می شود و یک نمایشگاه دیگر(نخستین نمایشگاه اوراسیا) در همان شرایط و در همان محل برگزار می شود؟! ‌‌‌احتمالا خطر برگزاری برخی نمایشگاه ها از دید ویروس کرونا کمتر است!!! باید دلیل این نوع کم سلیقگی، آشفتگی و ناهنجاری را در سیاست های نادرست و ضعیف مدیریت ستاد ملی مقابله با کرونا، جستجو کرد؛ هر چند سیاست های پشت پرده هم در برگزاری این دسته ها از نمایشگاه ها بی تاثیر نیست!

    گفتنی است، نخستین نمایشگاه بین‎المللی اوراسیا، از تاریخ ۱۸ تا ۲۲ تیرماه سال جاری،  با حضور شرکت های داخلی و خارجی، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

    خبرنگار: کوروش جم

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=240161

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم