• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
1

 همایش ملی «یا مرگ یا دیجیتال مارکتینگ» برگزار خواهد شد

  • کد خبر : 282789
  • 11 بهمن 1400 - 15:10
 همایش ملی «یا مرگ یا دیجیتال مارکتینگ» برگزار خواهد شد

کسب‌وکارهای امروزی ناچار به استفاده از ابزارها و تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ هستند زیرا در فضای رقابتی شدید ایجاد شده، کسب‌وکاری موفق خواهد بود که برای معرفی کالا و خدمات خود از ابزارهای نوین دیجیتال مارکتینگ استفاده کند. در فرآیند بازاریابی با استفاده از ابزارها و تکنیک های دیجیتال مارکتینگ ، صرف‌نظر از اثربخشی بهتر و […]

  • کسب‌وکارهای امروزی ناچار به استفاده از ابزارها و تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ هستند زیرا در فضای رقابتی شدید ایجاد شده، کسب‌وکاری موفق خواهد بود که برای معرفی کالا و خدمات خود از ابزارهای نوین دیجیتال مارکتینگ استفاده کند.

    در فرآیند بازاریابی با استفاده از ابزارها و تکنیک های دیجیتال مارکتینگ ، صرف‌نظر از اثربخشی بهتر و بالاتر، شما قادر خواهید بود به توسعه و رشد کسب‌وکار خود نیز بپردازید. در فضای دیجیتال مارکتینگ امکان معرفی گسترده و هدفمند کالا و خدمات‌ به نقاط مختلف دنیا را پیدا خواهید کرد.

    سوال مهمی که مطرح می‌شود آن است که به منظور اجرای دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارها نیاز به آموزش تخصص و مهارت خاصی وجود دارد؟ پاسخ به این سوال مثبت است. با توجه به پیشرفت هرروزه ابزارها در دنیای دیجیتال؛ به روز بودن و استفاده از آموزش‌های حرفه ای برای کسب مهارت در زمینه دیجیتال مارکتینگ بسیار کمک کننده و با اهمیت است. در همین راستا دانشگاه گلرنگ ، همایش یا مرگ یا دیجیتال مارکتینگ را برگزار می‌کند.

    مخاطبان این همایش چه کسانی هستند؟

    • صاحبان کار و کسب ها
    • کارآفرینان
    • مدیران و مسئولان شرکت ها
    • مدیران بازاریابی وفروش
    • مدیران فروش
    • علاقه مندان به بازاریابی دیجیتال
    • مدیران توسعه کسب و کار
    • مدیران تبلیغات
    • مدیران تبلیغات مجازی
    • مدیران و کارشناسان توسعه ی کسب وکارها
    • متخصصین وکارشناسان دیجیتال مارکتینگ

    مباحث همایش «یا مرگ یا دیجیتال مارکتینگ»

    دیجیتال مارکتینگ حامی توسعه کسب وکارها

    چه مشاغلی بدون دیجیتال مارکتینگ می میرند؟!

    بسترهای مناسب برای تبدیل شدن به غول دیجیتال مارکتینگ

    تعیین استراتژی صحیح دیجیتال مارکتینگ

    تفاوت تبلیغات در فضای دیجیتال با فضای رئال

    چشم‌انداز دیجیتال مارکتینگ در پنج سال آینده در ایران

    ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

    معرفی استارت اپ‌های مقیاس‌پذیر دیجیتال مارکتینگ درایران

    معرفی ابزارهای تولید محتوی

    معرفی ابزارهای وپلت فرم های دیجیتال مارکتینگ

    معرفی وارایه الگوهای بهینه تهیه و اجرای کمپین های دیجیتال مارکتینگ درایران

    آینده پژوهی در حوزه ی دیجیتال مارکتینگ

    چالش های دیجیتال مارکتینگ برای کسب وکارهای ایرانی

    دیجیتال مارکتینگ و صنعتی به نام اینفلوئنسری

    در راستای برگزاری همایش «یا مرگ یا دیجیتال مارکتینگ» نشست خبری با مدیران هلدینگ گلرنگ و اصحاب رسانه برگزار شد. رییس دانشگاه گلرنگ در معرفی این دانشگاه و حوزه فعالیت آن گفت: دانشگاه گلرنگ یک دانشگاه سازمانی است که مسئولیت آن در ۵ یا ۶ حوزه تعریف شده است. این موارد عبارتند از: حوزه علمی کاربردی، مدرسه کسب و کار و تربیت مدیران آینده گروه صنعتی گلرنگ، استارت آپ ها، فروش و بازاریابی، تجاری سازی و کسب و کارهای استارت آپی و دانش بنیان و همچنین حوزه دیجیتال مارکتینگ که این همایش نیز در همین حوزه است. مجموعه این فعالیت ها به نام دانشگاه گلرنگ مطرح می شود. در همین راستا همایشی با نام یا مرگ یا دیجیتال مارکتینگ برگزار می شود و سال آینده در مجتمع کوروش مال به استارت آپ های برتر جایزه می دهیم.

    وی درباره مجموعه های شرکت کننده در این همایش گفت: گروه صنعتی گلرنگ در سه حوزه صنعت، خدمات و کشاورزی فعالیت دارد و تمامی شرکت های زیرمجموعه گلرنگ و همچنین شرکت هایی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارند در این همایش شرکت خواهند داشت.

    رییس دانشگاه گلرنگ درباره دستاوردهای این همایش توضیح داد: نخستین دستاورد این همایش این است که می تواند ابزارهای موثر و مناسب دیجیتال مارکتینگ را به مردم معرفی کند. به عنوان مثال شخصی که در اینستاگرام فعالیت دارد و در صفحه خود درآمدزایی دارد باید یاد بگیرد که چگونه برای صفحه خود فالوور جذب کند و محصولات خود را به عرضه بگذارد؟ در این همایش ابزارهای مناسب برای معرفی کسب و کارهای مختلف در حوزه دیجیتال مارکتینگ به مردم معرفی می شود.

    در ادامه نشست سارا مریدی مسئول اجرا و دبیر همایش یا مرگ یا دیجیتال مارکتینگ CTA2022 در مورد این اهداف این همایش گفت :‌در این رویداد به تشریح دلایل و ضرورت های دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کار ها خواهیم پرداخت ،‌همچنین کارشناسان این حوزه در همایش به معرفی ابزار های مطلوب در زمینه دیجیتال مارکتینگ خواهند پرداخت.

    همچنین فعالان دیجیتال مارکتینگ به بیان تجربیات خود در زمینه دیجیتال مارکتینگ خواهند پرداخت.

    سارا مریدی در ادامه اضافه کرد :‌همچنین در این همایش سعی می شود نگاهی به آینده دیجیتال مارکتینگ در ایران بپردازیم . در بخش های دیگر هم به پرسش و پاسخ با مدیران و کارشناسان و اساتید فعال در این حوزه دیجیتال مارکتینگ خواهیم پرداخت.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=282789

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم