نماد سایت پول بانک

هزینه عمل چشم گربه ای سال 1401

هزینه عمل چشم گربه ای سال 1401
  • با انجام عمل چشم گربه ای در تهران چشم‌های خودتون رو بیش از پیش جذاب کنین. همونطور که می‌دونین برخی افراد به صورت مادرزادی مشکلاتی مثل کوچک بودن یا افتادگی پلک‌ها رو دارن و برخی دیگه هم به خاطر بالا رفتن سن به این مشکلات دچار میشن.

    معمولا این افراد تمایل زیادی دارن که فرم چشم‌هاشون رو اصلاح بکنن. عمل چشم گربه ‌ای یکی از جراحی‌های زیبایی است که امروزه محبوبیت زیادی بین مردم و زیباجویان داره. اما مهم‌ترین مسئله‌ای که باعث نگرانی افراد میشه و در برخی مواقع اون‌ها رو از عمل منصرف می‌کنه هزینه‌ای هست که باید برای انجام این جراحی بپردازن.

    به خاطر اهمیت بالای این موضوع سعی کردیم در این مطلب تمام عوامل تاثیرگذار در تعیین هزینه‌ها رو بررسی کنیم و مروری کلی بر روش‌های این جراحی داشته باشیم. در ادامه همراه ما باشین تا با آگاهی لازم بتونید برنامه‌ریزی مفیدی رو برای پرداخت هزینه‌ها ترتیب بدین.

     عمل چشم گربه ای در تهران چجوری انجام میشه؟

    به طور کلی این عمل جراحی حدود 2 ساعت طول می‌کشه که پزشک سعی می‌کنه فرم چشم‌ها رو به صورت کشیده تغییر بده. قبل از جراحی پزشک یک محافظ شفاف رو برای جلوگیری از آسیب روی چشم‌ها قرار میده و جراحی با ایجاد برش روی پلک بالایی که علامتگذاری شده، شروع میشه.

    این برش‌های یک سانتی‌متری روی چین‌های طبیعی ایجاد میشه. زمانی که پزشک به تاندون کنسول برخورد می‌کنه اون رو محکم می‌کنه. تاندون کنسول روی غشایی که لبه پریوستئوم رو پوشش میده محکم می‌کنه. در این مرحله از جراحی اگر چشم‌ پوست یا چربی اضافه داشته باشه، پزشک اون رو جراحی می‌کنه و برمیداره و در نهایت بخیه میزنه.

    بعد از اتمام تمام مراحل جراحی، پزشک محافظ‌های شفاف رو برمیداره و پانسمان رو روی نواحی بخیه خورده قرار میده. این جراحی از عوارض بسیار محدودی برخورداره و به عنوان یک عمل جراحی زیبایی سرپایی شناخته میشه.

    در این روش جراحی زیبایی نیازی به بیهوشی عمومی نیست و پزشک‌ها می‌تونن با بی‌حسی موضعی و تزریق آرام‌بخش از طریق ورید‌ها تغییرات لازم رو اعمال کنن. در طی مراحل این عمل هدف پزشک این هست که عضله پلک رو از داخل برش بزنه و اون رو با کانال کناری متناسب کنه. در طی عمل ممکنه که جراح نواحی تقاطع پلک‌ها رو بالا ببره، این کار باعث میشه که گوشه بیرونی چشم‌ها کمی بلندتر از گوشه داخلی چشم‌ها باشه.

    بررسی روش‌های متنوع عمل جراحی چشم گربه ای در تهران

    با توجه به تنوع بالای فرم چشم‌ها در حالت طبیعی روش‌ها مختلف زیادی برای جراحی ابداع شده. تنوع در روش‌ها باعث شده که به هر نیازی در رابطه با این جراحی زیبایی به راحتی پاسخ داده بشه. جالبه بدونین که هر کدوم از این روش‌ها در تعیین هزینه عمل چشم گربه ای در تهران موثره.

    به همین دلیل لازمه که قبل از جراحی حتما در جلسه‌های مشاوره شرکت کنین تا پزشک بتونه تعیین بکنه که چه عملی برای شما مناسبه و شما رو به هدفتون می‌رسونه. در ادامه با انواع روش‌های عمل چشم گربه ای در تهران آشنا خواهید شد:

      ·       عمل جراحی کانتوپلاستی

    در عمل جراحی کانتوپلاستی از بی‌حسی موضعی استفاده می‌کنن، اما در برخی موارد هم دیده شده که جراحان ترجیح دادن مراجعه‌کننده رو تحت بیهوشی عمومی جراحی کنن. به طور کلی مدت زمان این جراحی بین 2 تا 4 ساعت هست.

    در این روش پزشک برش کوچیکی رو در عضله حلقه‌ای چشم ایجاد می‌کنه، بعد تاندون کانتیل خارجی رو از استخوان جدا می‌کنه و بعد برش میزنه. تاندون کانتیل خارجی در کنار کره چشم قرار داره. بعد از جدا شدن و برش تاندون، پلک پایین کشیده میشه و به محل برش تاندون میرسه.

    برای اینکه پلک به استخوان کره چشم برسه، به سمت بالا کشیده میشه، بعد از اتصال پوست‌های اضافی بریده میشن و محل بریده شده با بخیه به هم وصل میشه.

    ·       کشش گوشه خارجی چشم (کانتوپلاستی جانبی)

    این روش عمل چشم گربه ای در تهران که در کلینیک‌های معتبری مثل کلینیک vip انجام میشه، بیشتر برای اصلاح افتادگی پلک فوقانی و کشیده بودن چشم انجام میشه. در برخی موارد هم دیده شده که از این روش برای رفع افتادگی پلک پایین هم استفاده شده.

    کانتوپلاستی جانبی محبوبیت خیلی زیادی در بین کره‌ای‌ها داره، این افراد بیشتر برای رفع افتادگی پلک این جراحی رو انجام میدن تا چشم‌هاشون بزرگتر دیده بشه. در این جراحی علاوه بر بلند کردن پلک‌ها و صاف کردن پوست اطراف چشم، گوشه‌های بیرونی چشم‌ها رو هم می‌تونه به سمت بالا بکشه.

    ·       اپیکانتوپلاستی (کشش گوشه داخلی چشم)

    امکان ترکیب این روش از جراحی با روش جراحی کانتوپلاستی وجود داره، ترکیب این دو روش باعث میشه که نتیجه عمل بیشتر رضایت‌بخش باشه. در برخی مواقع افراد فقط تمایل دارن که گوشه داخلی چشم‌هاشونو بردارن. در این صورت فقط کافیه که عمل جراحی اپیکانتوپلاستی رو انجام بدین.

    ·       عمل جراحی کانتوپکسی

    متاسفانه برخی افراد عمل کانتوپکسی رو با عمل کانتوپلاستی اشتباه میگیرن، اما باید بدونین که این دو تکنیک جراحی عمل چشم گربه ای در تهران با هم خیلی فرق دارن. درواقع در عمل کانتوپکسی هیچ برشی در عضله حلقه چشم ایجاد نمیشه و تاندون‌ها بریده نمیشن.

    برای کشیده نشون دادن چشم‌ها در این روش جراحی، عضله کانتیل خارجی و تاندون‌ها با استفاده از نخ بخیه به هم نزدیک میشن. این نزدیک شدن باعث ایجاد پوست اضافی در پلک پایین میشه. در مرحله بعد پزشک پوست‌های اضافی رو برش میزنه تا پلک‌ها شل و افتاده به نظر نرسن. از این روش بیشتر برای اصلاح افتادگی پلک پایین استفاده میشه.

     ·       عمل جراحی اکتروپیون (ثابت کردن افتادگی پلک پایین)

    همونطور که می‌دونین با بالا رفتن سن، تولید کلاژن‌های پوستی هم کاهش پیدا می‌کنه، به همین دلیل پوست ما به مرور زمان شل و افتاده میشه. در اطراف ناحیه چشم پوست‌ها نازک‌تر هستن و به این خاطر افتادگی پوست در اطراف چشم‌ها بیشتر به چشم میاد.

    اگه افتادگی پلک پایین خیلی شدید نیست، شما می‌تونین از روش‌های دیگه عمل چشم گربه ای در تهران استفاده بکنین، اما اگه افتادگی خیلی شدیده عمل جراحی اکترپیون خیلی می‌تونه مفید باشه.

    بررسی عوامل موثر در تعیین هزینه عمل چشم گربه ای در تهران

    عمل چشم گربه‌ای از حساسیت خیلی زیادی برخورداره، به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم که به کلینیک معتبری مثل کینیک vip مراجعه کنین؛ چون علاوه بر ارائه خدمات با کیفیت هزینه‌ای که از شما دریافت می‌کنن بسیار معقوله.

    یکی از مهم‌ترین نگرانی‌هایی که افراد قبل از هر عمل زیبایی با اون دست و پنجه نرم می‌کنن هزینه‌ای هست که باید برای انجام عمل بپردازن، به همین دلیل قصد داریم در این قسمت تمام عوامل تاثیرگذار رو بررسی کنیم:

    ·       کلینیک مورد نظر

    یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در عمل چشم گربه ای در تهران کلینیکی هست که قصد دارین عمل رو در اونجا انجام بدین. هرچقدر کلینیک معتبر و حرفه‌ای‌تر باشه، هزینه‌ای که باید برای جراحی بپردازین بیشتر هست. به همین دلیل هست که توصیه می‌کنیم حتما برای انجام این جراحی زیبایی سری به کلینیک vip بزنین.

    برای گرفتن نتیجه‌ای مطلوب به کلینیک معتبر مراجعه کنین.

    ·       میزان مهارت و تخصص دکتر

    هرچقدر تخصص و تجربه پزشک جراح در زمینه عمل چشم گربه ای در تهران بیشتر باشه شما باید مبلغ بیشتری رو بپردازین. در این مورد توصیه می‌کنیم که تجربه و مهارت پزشک رو فدای هزینه‌های پایین دکتر‌های غیرحرفه‌ای نکنین، چون این جراحی از حساسیت بالایی برخورداره.

    ·       خرید دارو‌ها و پمادهای بعد از عمل

    معمولا بعد از جراحی پزشک داروهایی رو برای کنترل درد و جلوگیری از عفونت تجویز می‌کنه. علاوه بر این داروها معمولا کرم‌هایی رو هم برای از بین رفتن جای زخم تجویز میکنه. خرید این داروها می‌تونه باعث افزایش هزینه عمل چشم گربه ای در تهران بشه.

    ·       بخیه‌ها

    جالبه بدونین که بخیه‌هایی که در این عمل جراحی ایجاد میشن، هر کدوم دارای هزینه‌های متفاوتی هستن و در تعیین مبلغ نهایی به شدت تاثیرگذارن.

     

    ·       جلسات مشاور

    شما علاوه بر هزینه‌‌ای که برای انجام جراحی انجام می‌پردازین، باید بابت جلسات مشاوره‌ای که قبل و بعد از جراحی با پزشک تنظیم می‌کنین هم هزینه بپردازین. تمامی این موارد باعث میشه که هزینه عمل چشم گربه ای افزایش پیدا کنه.

     ·       روش انتخابی

    اینکه مدل چشم‌ها به چه روشی برای اصلاح نیاز داره، باعث میشه که هزینه‌ها متفاوت باشه. هرچقدر عمل چشم پیچیده‌تر باشه، هزینه‌ای که برای جراحی پرداخت می‌کنین بیشتر هست. همچنین در صورتی که نیاز باشه پزشک دو نوع جراحی رو باهم ترکیب کنه، شما باید هزینه بیشتری رو بابت عمل چشم گربه ای در تهران پرداخت کنین.

    ·       مواد بیهوشی

    اگر پزشک تشخیص بده که برای عمل جراحی باید از بیهوشی عمومی استفاده بکنه، هزینه عمل افزایش پیدا میکنه. چون شما علاوه بر تیم پزشکی به دکتر بیهوشی هم نیاز پیدا می‌کنین.

    ·       تجهیزات کلینیک

    هرچقدر تجهیزات کلینیک به‌روز‌تر و مجهزتر باشه شما باید هزینه بیشتری رو برای انجام عمل جراحی پرداخت کنین. کلینیک vip مجهز به بهترین و مدرن‌ترین تجهیزات روز دنیاست که جراحان با استفاده از این دستگاه‌ها عمل باکیفیتی رو برای شما انجام میدن.

    آیا بیمه هزینه عمل چشم گربه ای رو پرداخت می‌کنه؟

    متاسفانه عمل جراحی چشم گربه‌ای جزو عمل‌های زیباییه. بیمه هیچ مبلغی رو بابت جراحی‌های زیبایی پرداخت نمی‌کنه و شما مجبورید برای انجام جراحی‌های زیبایی تمام هزینه‌ها رو خودتون پرداخت کنین.

    به شما توصیه می‌کنیم که برای پرداخت هزینه‌ها به خوبی برنامه‌ریزی کنین و تمام عوامل تاثیرگذار رو بررسی کنین. یکی از مهم‌ترین نکات مربوط به تعیین هزینه کلینیکی هست که برای انجام جراحی انتخاب می‌کنین.

    شما می‌تونین با مراجعه به کلینیک معتبر و در عین حال منصف مثل کلینیک vip، هزینه‌های معقولی رو بابت عمل چشم گربه ای در تهران پرداخت کنین.

     

    شماره تماس:  44110999-021

    مشاوره مجازی و رایگان: 09120408890

    آدرس: ستاری جنوب، بلوار فردوس غرب، خیابان ورزی جنوبی، کوچه هفدهم شرقی، ساختمان پزشکان رامیار، طبقه پنجم

     چه افرادی کاندید مناسبی برای انجام عمل چشم گربه ای هستن؟

    این جراحی در میان مردم کره‌ از محبوبیت بالایی برخوردار است.

    اولین نکته‌ای که هر فرد برای انجام این آزمایش باید بهش دقت بکنه میزان سلامت جسمی هست. توجه داشته باشین که این آزمایش اغلب تحت بیهوشی کامل انجام میشه، همین مسئله اهمیت سلامت جسمانی رو دو چندان می‌کنه.

    اگه به بیماری خاصی مبتلا هستین و باید داروی خاصی مصرف کنین حتما باید پزشک رو در جریان قرار بدین. لازمه بدونین که برای انجام جراحی کانتوپلاستی نباید چشم‌های شما پف کرده، چروک شده یا افتاده باشه، البته این مسئله به این معنا نیست که این افراد نمی‌تونن عمل چشم گربه ای در تهران انجام بدن، بلکه می‌تونن از راه‌های ساده‌تری مثل لیفت چشم استفاده کنن.

    قبل از عمل جراحی حتما با پزشک خودتون مشورت کنین و سعی کنین از این جراحی انتظارات واقع‌بینانه‌ای داشته باشین.

    همانطور که مشاهده کردین برای انجام این عمل جراحی محدودیت خاصی وجود نداره و هر کسی می‌تونه برای انجام عمل چشم گربه ای اقدام کنه.

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل