نماد سایت پول بانک

هر آن چیزی که باید در مورد وب سرویس بدانید.

هر آن چیزی که باید در مورد وب سرویس بدانید.

فهرست محتوا

  • وب سرویس پیامکی عبارتی غریب برای اکثر افراد اما کاملاً آشنا برای برنامه نویساناگر برنامه نویس سایت باشید به احتمال زیاد کارفرما از شما خواسته است که از وب سرویس استفاده کنید و روی اهمیت آن هم تاکید کرده استاما وب سرویس چیست؟ خرید وب سرویس چه مزایایی دارد؟

    تعریف دقیق وب سرویس

    آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چگونه هنگام فعالیت در وب‌سایت‌های مختلف، برای شما اس ام اس می‌آید؟ اس ام اس های تایید حساب کاربری یا اس ام اس هایی که فعالیت شما در یک وب‌سایت (مثلاً خرید یک محصولرا اطلاع رسانی می‌کنند همگی با سامانه‌ای تحت عنوان وب سرویس پیامکی ارسال می‌شوند.

    وب سرویس پیامکی یا API پروتکلی برای ربط دادن سامانه پیامکی به یک وب‌سایت یا اپلیکیشن استبا استفاده از این سرویس، صاحبان سایت می‌توانند بدون اینکه بخواهند دائماً وارد پنل پیامکی خود شوند، پیامک‌های لازم را برای مخاطبان ارسال کنند.

    وب سرویس چگونه کار می‌کند؟

    وب سرویس پیامکی چند رشته کد است که در زبان‌های مختلف برنامه نویسی نوشته شده استبا خرید این قطعه کد از صفحه وب سرویس سامانه پیامکی معتبری مانند کندو و قرار دادن آن در کدهای سایتتان، می‌توانید به راحتی از این سرویس استفاده کنید.

    کاربرد وب سرویس کندو اس ام اس

    کاربردهای وب سرویس‌ها در پیامک مارکتینگ بسیار گسترده است و می‌تواند در هر سایتی بر حسب نیاز آن متفاوت از سایت‌های دیگر باشداما چند مورد از اصلی‌ترین کاربردهای وب سرویس عبارتند از:

    اعتبارسنجی

    حتماً تجربه کرده‌اید که پس از ثبت نام در یک وبسایت، لازم است حساب کاربری خود را از طریق کدی که برایتان پیامک می‌شود، تایید کنیداین همان فرایند اعتبارسنجی استبا استفاده از وب سرویس کندو، این پیامک‌های اعتبارسنجی در هر ساعتی از شبانه روز در کمتر از یک دقیقه به دست مخاطب می‌رسند.

    ارسال پیامک در مراحل مختلف سفر مشتری

    مخاطب در هر مرحله از سفر خرید خود نیازمند دریافت پیامک خاصی استبه عنوان مثال هنگامی که ثبت نام کاربر به اتمام می‌رسد بهتر است پیامکی برای خوش آمد گویی به او ارسال کنید، هنگامی که سفارشش را تکمیل می‌کند، اس ام اسی همراه با کد رهگیری برایش ارسال کنید و حتی می‌توانید پس از پایان روند خرید، از طریق پیامک نظرات و پیشنهادات او را دریافت کنید.

    همه این موارد از طریق وب سرویس‌های پیامکی کندو امکان پذیر هستندشما به راحتی می‌توانید با برنامه ریزی پیامک‌های خود آنها را دقیق و بدون نقص به دست مشتریان برسانید.

    مزایای استفاده از وب سرویس کندو اس ام اس

    حالا که متوجه شدید وب سرویس پیامکی چه کارایی‌هایی دارد در قدم بعدی باید یک سامانه ارائه دهنده وب سرویس انتخاب کنیدپیشنهاد ما به شما کندو است.

    چرا باید کندو را انتخاب کنید؟ چه ویژگی سامانه کندو را خاص و متفاوت می‌کند؟

    هزینه مناسب

    سامانه کندو خدمات خود را با هزینه ای بسیار اقتصادی و منصفانه ارائه می‌دهدشاید با این کار سود کمتری نصیبش شود، اما این تیم اعتقاد دارد که پول و سود همه چیز نیست و در شرایط اقتصادی فعلی باید در حد توان خود به کسب و کارهای مختلف کمک کرد تا پا بگیرند.

    به علاوه کندو تنها هزینه پیامک‌هایی را از شما می‌گیرد که به مخاطب تحویل داده شده‌اندبنابراین هزینه پیامک‌هایی که ارسال شده اما به هردلیلی توسط مخاطب دریافت نشده به شما برگردانده می‌شود.

    قابلیت زمانبندی

    یکی دیگر از امکانات سامانه کندو این است که به شما این امکان را می‌دهد تا با توجه به زمانبندی مشخصی که دارید، پیامک‌های ارسالی خود را مدیریت کنید و آن‌ها را در هر تاریخ و ساعتی که خواستید ارسال کنید.

    پوشش دهی پروتکل‌های مختلف

    بسیاری از سامانه‌های پیامکی، تنها با یک یا نهایتاً دو پروتکل کار می‌کننداما کندو انواع مختلف پروتکل‌ها مانند REST – HTTP – NUSOAP – SOAP را پوشش می‌دهد.

    سرعت بالا

    ممکن برخی افراد فکر کنند که تمامی خدماتی را که وب سرویس پیامکی ارائه می‌دهد را می‌توان از سامانه‌های دیگری نظیر ایمیل هم ارائه کرداما اینطور نیستبه عنوان مثال ایمیل‌ها برای ارسال انبوه مناسب نیستند و توجه افراد را به خوبی جلب نمی‌کنند.

    به علاوه در این مسائل سرعت بسیار مهم استسرورهای قدرتمند کندو تضمین می‌دهند که پیامک‌های شما زیر دقیقه به تلفن‌های همراه مخاطبان ارسال شوند.

    همه زبان‌هایی که احتیاج دارید

    زبان‌های برنامه نویسی بسیار گسترده هستند و وبسایت های مختلف برحسب نیازشان و تشخیص برنامه نویس، در یکی از این زبان‌ها نوشته می‌شونداز آنجایی که کدهای هر زبان مخصوص خودش است و در زبان برنامه نویسی دیگر کار نمی‌کند، لازم است که وب سرویس به صورت اختصاصی برای تک تک زبان‌ها ارائه شود.

    کندو از تمامی زبان‌های برنامه نویسی پشتیبانی می‌کندبنابراین فرقی نمی‌کند که سایت شما با پایتون نوشته شده باشد یا با جاوازمانی که وارد صفحه معتبرترین مرجع رسمی ارسال اس ام اس شوید، می‌توانید زبان برنامه نویسی وبسایت خود را انتخاب کنید و کدهای مخصوص آن را دریافت کنید.

    امکان ارسال تعداد زیادی پیامک

    گاهی اوقات نیاز است که از طرف وب سایت و برند شما به تمامی افرادی که نامشان در لیست مخاطبانتان است، پیامکی ارسال شودکندو متخصص برنامه ریزی و ارسال پیامک‌های انبوه استبدون هیچ مشکلی مخاطبان خود را دسته بندی کنید، متن پیامک را بنویسید و روی دکمه ارسال کلیک کنید.

    پشتیبانی یار و یاور همیشگی شما

    وب سرویس کندو در تمامی ساعات شبانه روز فعالیت داردبنابراین حتی اگر کسب و کاری بین المللی داشته باشید و بخواهید در اواسط شب مخاطبانی را که آن سر دنیا هستند هدف قرار دهید، مشکلی نخواهید داشت.

    به علاوه هنگام عقد قرارداد با سامانه پیامکی کندو، شما می‌توانید وب سرویس خود را با شرایطی اختصاصی طراحی کنیدبرای اینکه اطلاعات بیشتری در این مورد پیدا کنید، با کارشناسان کندو مشورت کنید.

    کلام آخر

    استفاده از وب سرویس پیامکی به برند شما شخصیت می‌دهد و به مخاطبان نشان می‌دهد که پشت پرده وب سایت شما فقط چند رشته کد کامپیوتری نیست، بلکه افرادی هستند که به مخاطب خود اهمیت می‌دهند و می‌خواهند بهترین تجربه کاربری را ایجاد کنند.

    برای اینکه بیشتر با سامانه اس ام اسی کندو و خدمات آن آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنم که سری به وبسایت آن بزنید و مقاله‌های سایت را مطالعه کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل