• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

هتل پردیسان مشهد

  • کد خبر : 175316
  • 29 دی 1399 - 11:40
هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان 5 * که در مکانی دنج و دور از محل ازدحام جمعیت واقع شده است ، میزبان زائران محترم امام رضا (ع) و گردشگران بازدید کننده از شهر بزرگ مشهد است. این هتل 5 * دارای 160 واحد اقامتی در 5 طبقه در محدوده متفاوت از اتاقهای یک نفره تا سوئیت های امپریال […]

  • هتل پردیسان 5 * که در مکانی دنج و دور از محل ازدحام جمعیت واقع شده است ، میزبان زائران محترم امام رضا (ع) و گردشگران بازدید کننده از شهر بزرگ مشهد است.

    این هتل 5 * دارای 160 واحد اقامتی در 5 طبقه در محدوده متفاوت از اتاقهای یک نفره تا سوئیت های امپریال است. رستوران های محلی و بین المللی مختلف آن انواع مختلفی از غذاهای مختلف را ارائه می دهند تا هر نوع سلیقه ای را برآورده کنند. همچنین یک کافه دنج عالی با دسرهای خوشمزه و نوشیدنی های گوارا ، حمام ترکی ، مرکز آبگرم و مرکز سلامتی آنها ، سالن بدن سازی و منطقه بازی بچه ها ، همه بخشی از خدماتی است که هتل برای انجام سفر به شما ارائه می دهد.

    هتل فردوس مشهد
    دکوراسیون جذاب و باشکوه هتل ها مناسب خواسته های افرادی است که به زیبایی هتلی که در آن اقامت دارند توجه می کنند. این هتل با 98 واحد اقامتی خود شامل اتاق های یک نفره ، دونفره و سه تخته ، سوئیت های رویال و جونیور و آپارتمان ها و امکانات گسترده ای از جمله وای فای رایگان ، سرویس 24 ساعته اتاق ، سالن بدن سازی ، خشکشویی ، رستوران های محلی و بین المللی و یک کافه ، یکی از بهترین هتل های مشهد و هتل آپارتمان مشهد جهت رزرو می باشد.

     

    هتل مدینه الرضا مشهد

    نزدیکترین هتل 5 * لوکس به حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) ، با فضایی آرام و آرام ، واقع در خیابان شیرازی ، مدینه الرضا به محض ورود به لابی باشکوه آن که به صورت سنتی تزئین شده است ، شما را متحیر خواهد کرد. سبک ایرانی در طراحی داخلی این هتل اسسفاده شده است.

    این هتل در سال 2013 با 18 طبقه با تعداد زیادی از واحدهای اقامتی از اتاق یک نفره تا سوئیت های بسیار لوکس افتتاح شد. همچنین بهتر است بدانید که یکی از هتل های کمیاب در مشهد است که امکانات کافی برای مسافران معلول را دارد.

    هتل مدینه الرضا امکانات بسیاری برای لذت بردن از جمله کافه ای دنج و آرام ، رستوران های مختلف ایرانی و بین المللی ، کلوپ آبگرم و سلامتی ، منطقه بازی کودکان و نوجوانان ، سالن بدن سازی و موارد دیگر در اختیار شما قرار می دهد.

    هتل  پنج ستاره قصر طلایی مشهد به عنوان مکانی عالی مناسب برای مهمانان که هتل 5 * دوست دارند در جوار حرم مطهر امام رضا واقع در خیابان امام رضا (ع) اقامت داشته باشند ، از اولین لحظه ورود شما را به خود جلب می کند.

    این هتل جذاب دارای 610 واحد اقامتی با ظرفیت ها و امکانات مختلف ، رستوران ، کافه ، اتاق استراحت طلایی ، مجموعه آبی ، استخر شنا ، سونا ، سالن بدن سازی ، اتاق جلسات و سالن های کنفرانس ، کافه کنار استخر و … است تا شما را در حد امکان خوشحال نگه دارد.

    این هتل یکی از مجلل ترین و لوکس ترین هتل های مشهد می باشد.

     

    هتل هلیا مشهد

    هتل چهار ستاره هلیا مشهد  با امکانات گسترده ای از جمله 83 اتاق ، وای فای رایگان ، خشکشویی و تاکسی را در اختیار شما قرار می دهد. برای مهمانانی که دوست دارند از نماز صبح خود در حرم مطهر امام رضا (ع) لذت ببرند ، هتل در حال تنظیم ترنسفر است تا زائران از بهترین سفر خود لذت ببرند. فاصله این هتل تا حرم مطهر کمتر از 10 دقیقه پیاده است و کیفیت و خدمات مناسبی به مهمانان خود ارائه میدهد.

    رستوران و کافه هتل هلیا همیشه آماده پذیرایی از انواع غذاهای محلی و بین المللی و نوشیدنی های سرد و گرم است. اگر با ماشین شخصی خود به مشهد سفر می کنید ، می توانید از پارکینگ اختصاصی هتل به صورت رایگان استفاده کنید.

    هتل پارس مشهد

    هتل پارس 5 * در مشهد یکی از هتل های با کیفیت در مشهد است که در سال 2003 در مکانی در نزدیکی منطقه طرقبه احداث شده است که به دلیل آب و هوای خوبش مشهور است و برای افرادی که به دنبال اقامت آرام و دور از شلوغی شهر هستند بسیار خوب است.  هتلی لوکس و با کیفیت. این هتل در سال 2011 مجدداً بازسازی شد تا بهترین کیفیت خدمات به روز را داشته باشد تا به بهترین شکل از شما میزبانی کند. این هتل دارای 229 واحد اقامتی مختلف در 6 طبقه از اتاق های یک نفره گرفته تا سوئیت های سلطنتی است. هتل دارای امکانات بسیار متنوعی برای شاد نگه داشتن شما تا حد ممکن از جمله مجموعه های آبی ، استخر شنا ، سونا ، اسپا و کلوپ سلامتی ، رستوران های مختلف ایرانی و بین المللی و سالن های کنفرانس است.

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=175316

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم