نماد سایت پول بانک

سیدهاشم جهرمی در گفتگو با خبرنگاران: ما قدیمی ‌ترین فالوده بستنی ‌فروشی فعال در تهران هستیم که از مواد غذایی مرغوب در تهیه بستنی و فالوده استفاده می‌کنیم

  • وارث بزرگ بستنی سنتی جهرمی در تهران گفت: بستنی مخصوص ما تنها بستنی سنتی ثبت شده می باشد که بصورتی خلاقانه و حاصل تجربه سه نسل در زمینه تولید و فروش بستنی در دو رنگ، به همراه پسته، گردو، اسلایس موز و قطعات خامه آماده می‌ شود. محصول جدید دیگر ما، که برای اولین بار در دنیا ارائه می شود «معجون فالوده» است که روی آن با مغزهای مختلف تزئین می گردد.

    به گزارش خبرگزاری پول بانک، سیدهاشم و سیدعلیرضا جهرمی، پدر و پسر و وارثان فعلی قدیمی ترین فالوده و  بستنی فروشی فعال تهران، با عنوان بستنی سنتی جهرمی می باشند که توانسته اند این برند معروف و معتبر را با ارائه محصولات با کیفیت و متنوع، همچنان زبانزد عام و خاص نمایند. خبرنگار رسانه ما، روز سه شنبه ۳ اسفند ماه ۱۴۰۰، برای تهیه گزارش به محل فالوده بستنی سنتی جهرمی مراجعه کرده و با این بزرگواران به گفتگو نشسته است که در ادامه از نظر شما خوانندگان و بینندگان گرامی می گذرد:

    سیدهاشم جهرمی، وارث بزرگ بستنی سنتی جهرمی در تهران

    سیدهاشم جهرمی، وارث بزرگ بستنی سنتی جهرمی در تهران، در گفتگو با خبرنگاران بیان داشت: ما قدیمی ‌ترین فالوده و بستنی ‌فروشی فعال در تهران هستیم که از مواد غذایی مرغوب در تهیه بستنی و فالوده استفاده می‌کنیم.

    وی در ادامه گفت: همچنین ۴۰ سال است که از آغاز تولید معجون، ما نیز بدین کار اشتغال داریم.

    وارث بزرگ بستنی سنتی جهرمی در تهران، خاطرنشان کرد: فالوده اصالتا شیرازی هست؛ ما هم فالوده را مطابق با اصل آن تهیه می‌کنیم.

    سیدهاشم جهرمی، در ادامه صحبت های خود اظهار داشت: در روش تولید فالوده شیرازی رشته‌های فالوده را باید آنچنان ریز کرد که به اندازه برنج کوچک شود؛ اما چون این روش به مذاق تهرانی‌ها خوش نمی‌آمد، رشته‌ها را درشت‌تر برش می‌دهیم. همچنین جدیدا فالوده های زعفرانی، توت ‌فرنگی، موهیتو، شاتوت، آلبالو نیز تولید می‌ کنیم.

    وی ابراز داشت: بستنی سنتی مخصوص ما در دو رنگ، به همراه پسته، گردو، اسلایس موز و قطعات خامه آماده می‌شود.

    وارث بزرگ بستنی سنتی جهرمی در تهران، در پایان صحبت های خود گفت: محصول جدید دیگر ما، «معجون فالوده» است که روی آن با مغزهای مختلف تزئین می‌شود.

    سیدعلیرضا جهرمی، فرزند هاشم جهرمی و مدیر مجموعه برندینگ بستنی سنتی جهرمی

    سیدعلیرضا جهرمی، فرزند هاشم جهرمی و مدیر مجموعه برندینگ بستنی سنتی جهرمی، در ادامه این گفتگو اظهار داشت: نسل سوم از فالوده و بستنی ‌فروشی جهرمی هستم که نزدیک به صد سال است مجموعه ما به فعالیت خود ادامه می ‌دهد.

    وی ادامه داد: ما طی ماه گذشته، قرارداد فرانچایز و برندینگ با مجموعه گروه مشاورین برندینگ و فرانچایز بابک بختیاری بستیم و علاقمندان به محصولات و کسب و کار ما می ‌توانند با گروه مشاورین برندینگ و فرانچایز بابک بختیاری (babakbakhtiari@) تماس حاصل کرده و درخواست نمایندگی دهند که پس از مذاکره فی‌مابین، این محصول را به شهرها یا کشورهای مقصد نمایندگی ارسال می‌کنیم.

    مدیر مجموعه برندینگ بستنی سنتی جهرمی، در ادامه گفت: این محصول قدیمی به عنوان سوغات تهران و در کنار آن تجربه و سابقه ما در تولید، می‌تواند به عنوان یک خوراکی جذاب و با طعم خاص برای تمامی افراد و در هر رده سنی مورد استفاده قرار گیرد.

    سیدعلیرضا جهرمی، عنوان کرد: همچنین محصولات ما به دلیل ترکیبات خاص و بدون مواد افزودنی، برای سیستم ایمنی بدن بسیار مفید می‌باشد.

    مدیر مجموعه برندینگ بستنی سنتی جهرمی، در پایان سخنان خود اظهار داشت: متاسفانه به دلیل شیوع کرونا، میزان فروش ما نیز کاهش پیدا کرده، که به همین سبب ترفندی اندیشه کرده‌ایم تا مشتریان با تماس تلفنی و یا از طریقjahroumi1926@  و بدون مراجعه حضوری بتوانند از محصولات ما استفاده نمایند و ما به تمامی نقاط تهران ارسال داریم.

    آدرس فالوده بستنی سنتی جهرمی: خیابان وحدت اسلامی، بالاتر از میدان شاپور، پلاک۵۸۶

    تلفن تماس: 09354067712

    آدرس های اینستاگرام:

    Instagram.com/babakbakhtiari

    Instagram.com/jahroumi1926

    عکس، فیلم و خبر: کوروش جم

    آلبوم عکس

    فیلم های ویدئویی فالوده بستنی سنتی جهرمی

    گفتگو با سیدهاشم جهرمی

     

    گفتگو با سیدعلیرضا جهرمی 

    فیلم های متفرقه

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل