نماد سایت پول بانک

نکات ضروری برای خرید سکه/ رئیس اتحادیه طلا: مردم از دلال ها سکه نخرند

  • نکات ضروری برای خرید سکه/ رئیس اتحادیه طلا: مردم از دلال ها سکه نخرند

    رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران برای خرید و معامله مطمئن سکه نکات مهمی را برای خریداران بیان کرد.

    – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم محمدولی به منظور جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی در خرید سکه طلا موارد مهمی را به خریداران این مسکوکات طلایی مطرح کرد و گفت: خریداران سکه حتماَ از واحدهای کسبی دارای پروانه کسب خرید کنند، و برای فروش هم به واحدهای کسبی دارای جواز کسب مراجعه نمایند.

    محمدولی برای خرید سکه مطمئن و آسوده توصیه کرد: جهت خرید سکه حتما از سکه ی دارای وکیوم به نام و نشانی همان واحد کسبی خرید کرده و حتماَ دقت نمایند کارت سکه دارای هولوگرام معتبر باشد. همچنین خریدار برای پرداخت وجه سکه حتما در همان واحد کسبی با توجه به پوزبانکی و یا کارت خوان پرداخت خود را انجام نماید.

    وی خاطر نشان کرد: همکاران ما این دقت را دارند که کارت ملی خریدار را رؤیت می کنند که با کارت بانکی مشتری مطابقت داشته باشد و این کار برای رفع مشکلات بعدی و تایید اصالت کارت بانکی انجام می گردد.

    رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در ادامه تصریح کرد: عده ای از افراد هستند که در مراکز خرید و بازار به صورت سرپایی و دلالی اقدام به فعالیت خرید و فروش سکه می کنند، که از مردم محترم و خریداران گرامی سکه تقاضا داریم به هیچ وجه از این افراد خریداری نکنند و به واحد کسبی دارای جواز کسب مراجعه نمایند، که در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی قابل رصد و پیگیری باشد.

    محمدولی در خاتمه از همه شهروندان و خریداران محترم سکه خواست تا با رعایت موارد اعلامی از طرف اتحادیه طلا و جواهر خرید مطمئن و بدون مشکلی داشته باشند.

    قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1401/04/07؛ سکه امروز چند شد؟کشتی‌آرای: سکه یک‌میلیون و 200هزار تومان ارزان شد/ تشکیل صف فروش در بازار طلا، سکه و ارزبازگشت سکه به کانال 13 میلیون/ طلا چند شد؟

    انتهای پیام/

    منبع : تسنیم  

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل