• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
2

نمونه اولیه از یک اتوبوس لوکس

  • کد خبر : 923
  • 26 اردیبهشت 1396 - 18:29
نمونه اولیه از یک اتوبوس لوکس

به گزارش پایگاه خبری پول بانک،همراه با پیشرفت علم ،صنعت خودرو سازی نیز روند پیشرفت خودرا حفظ کرده و در حال تولید خودرو هایی که جهت رفاه حال مسافرین  است. نمی‌توان گفت هر وسیله‌ی نقلیه‌‌ی الکتریکی، باید لزوما فاخر یا حتی جالب توجه باشد؛ با این حال محصولاتی از قبیل سدان‌های اسپرت الکتریکی، دوچرخه‌های کوهستان […]

  • به گزارش پایگاه خبری پول بانک،همراه با پیشرفت علم ،صنعت خودرو سازی نیز روند پیشرفت خودرا حفظ کرده و در حال تولید خودرو هایی که جهت رفاه حال مسافرین  است.

    نمی‌توان گفت هر وسیله‌ی نقلیه‌‌ی الکتریکی، باید لزوما فاخر یا حتی جالب توجه باشد؛ با این حال محصولاتی از قبیل سدان‌های اسپرت الکتریکی، دوچرخه‌های کوهستان با تغذیه‌ی الکتریکی و همچنین اسکوترهای برقی تاشو، از مواردی هستند که به‌راستی بازار وسیله‌های نقلیه با آلایندگی صفر را گرم‌تر و مورد پسندتر می‌کنند. در طرف دیگر این فناوری جذاب، اتوبوس‌های الکتریکی قرار می‌گیرند که از خطوط منحنی‌ و قوس‌های چشم‌نواز  بهره‌ای نبرده‌اند و در کل، جذابیت زیادی برای ما ایجاد نمی‌کنند. خانواده‌ی سازندگان محصولات فلزی گافوگلیو، قصد دارد با ساخت یک اتوبوس تمام‌ الکتریکی مدرن و متفاوت، این رویه‌ را تغییر دهد. طرح اولیه‌ی اتوبوس تمام‌ الکتریکی می‌تواند شما را وسوسه کند که برای تجربه‌ی یک سفر با اتوبوس، از خودروی اسپرت خودتان صرف نظر کنید.

    معرفی نمونه اولیه از یک اتوبوس لوکس الکتریکی +تصاویر

    مجموعه‌ی گافوگلیو شاید یک نام مشهور در صنعت خودرو نباشد؛ اما باید توجه کنیم که آن‌ها از سال ۱۹۷۹ دارای سابقه‌ی کار با کمپانی‌های خودروسازی هستند. از آن زمان تا به امروز، این مرکز همواره در حال توسعه‌ی طرح‌های مفهومی و نمونه‌های اولیه برای خودروسازان بزرگ و برندهای معروف بوده است. آن‌ها در این مدت برای خودشان سابقه‌ای پربار ایجاد کرده‌اند که در کانون آن، فورد ماستنگ راکت متعلق به فلیسکر قرار دارد. این مرکز همچنین به سایر بازارهای دنیا چشم دارد و در زمینه‌ی صنعت هوافضا و صنعت سرگرمی تجریه‌ی فعالیت می‌کند.

    آخرین محصول آن‌ها به سفارش گروه Thunder Sky Winston ساخته شده است. ثاندر اسکای وینستون یک کمپانی چینی فعال در زمینه‌ی انرژی‌های تجدیدپذیر است و به‌طور خاص در زمینه‌ی ذخیره‌سازی باتری‌ها و حمل و نقل الکتریکی فعالیت دارد. نمونه‌ی اولیه از اتوبوس الکتریکی ۴۲ نفره‌ی این شرکت، دارای ۹۶ باتری لیتیوم‌آهن‌فسفاتی ساخت وینستون است که همگی در شاسی این خودرو به‌صورت یکپارچه سوار شده‌اند و توسط یک محفظه‌ی کربنی مقاوم در برابر آتش محافظت می‌شوند. این مجموعه از باتری‌ها به‌وسیله‌ی یک سیستم مدیریت باتری هماهنگ‌سازی و هدایت می‌شود.

    معرفی نمونه اولیه از یک اتوبوس لوکس الکتریکی +تصاویر

    مجموعه‌ی فوق روی هم رفته الکتریسیته‌‌‌‌ای به میزان ۱۰۰۰ آمپرساعت و ۲۵۰ ولت فراهم می‌کند و این اتوبوس را قادر به پیمایش مسافت بیشینه‌ی ۱۹۳ کیلومتر به ازای یک شارژ کامل می‌سازد. البته این مقدار، برای حالت پایه است و بر پایه‌ی برنامه‌ریزی‌های آینده، گفته می‌شود که بیشینه مسافت تا ۴۰۰ کیلومتر هم خواهد رسید. گفتنی است که وزن تقریبی اتوبوس حدود ۲۲.۵ تن گزارش شده است.

    اتوبوس گافوگلیو در حال حاضر بسیار جالب توجه به نظر می‌رسد. ساختار فیبر کربنی بدنه به همراه یک طراحی زیبا و متمایز با یک فضای خوش‌ساخت پیرامون سیستم مرکزی، همگی از شاخصه‌های این اتوبوس هستند. شیشه‌ی جلویی و دماغه‌ نیز با طراحی یک سپر کشیده، در نهایت با چراغ‌های جلوی خودرو یکپارچه شده است.

    معرفی نمونه اولیه از یک اتوبوس لوکس الکتریکی +تصاویر

    در داخل اتوبوس مجموعه‌ای از نمایشگرهای لمسی شناور در بین راننده و شیشه‌ی جلوپنجره قرار داده شده‌ است. در بخش عقب، ردیف‌هایی از صندلی‌های دوخته‌شده با روکش‌های چوب‌نما دیده می‌شود و در قسمت انتهایی یک سرویس بهداشتی در نظر گرفته شده است. برای افزایش حس لوکس بودن اتوبوس، دیواره‌ها و سقف آن با نوعی میکروفیبر به سبک آلکانترا پوشیده شده‌اند.

    در انتها به توضیح این نکته اکتفا می‌کنیم که اتوبوس فوق قرار نیست یکی از آن اتوبوس‌های بزرگ و جاداری باشد که هر فردی بتواند با فراغ بال از آن برای سفرهای راه دور  استفاده کند. گافوگلیو و ساندر اسکای نمونه‌ی اولیه‌ را در مقر اصلی شرکت در کالیفرنیا رونمایی کردند. آن‌ها به قصدشان برای تولید اتوبوس در سطح انبوه و جهانی اشاره کرده‌اند؛ اما جزییاتی در مورد زمان و چگونگی تولید اتوبوس‌های الکتریکی ارائه نداده‌اند. بنابراین تا آن زمان، هنوز باید اتوبوس‌های سنتی با آلایندگی و سروصدای بالا را بدون سرویس بهداشتی یا ظاهر مدرن تحمل کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=923

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم