• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
2

نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد _ مشهد سرویس

  • کد خبر : 308246
  • 01 آذر 1401 - 14:42
نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد  _ مشهد سرویس

ال جی، یکی از برندهای شناخته شده لوازم منزل در کشور کره جنوبی است که جز پیشروترین شرکت ها در زمینه تولید تکنولوژی نیز محسوب می شود. لباسشویی ال جی نیز، یکی از بهترین دستگاههاییست که تا کنون تولید شده است و در این مقاله قصد داریم به بررسی این دستگاهها بپردازیم و نحوه تعمیر […]

  • ال جی، یکی از برندهای شناخته شده لوازم منزل در کشور کره جنوبی است که جز پیشروترین شرکت ها در زمینه تولید تکنولوژی نیز محسوب می شود. لباسشویی ال جی نیز، یکی از بهترین دستگاههاییست که تا کنون تولید شده است و در این مقاله قصد داریم به بررسی این دستگاهها بپردازیم و نحوه تعمیر در نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد را توضیح دهیم. ال جی در زمینه تولید لباسشویی، نوآوری های مختلفی داشته است. آخرین پروژه این شرکت اختراع لباسشویی بدون آب یا خشک است که تحسین بسیاری از فعالین محیط زیست را در پی داشته است. ال جی امیدوار است در دهه آینده، این دستگاهها به بهره برداری برسند و آن زمان به طور کلی شستشوی لباس ها، شکل متفاوتی پیدا خواهد کرد.

    اما اگر در این صفحه هستید، احتمالا به دنبال تعمیر دستگاه خود توسط تکنسین مجاز نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد هستید. برای تعمیر فوری و با کیفیت دستگاه خود با شماره تلفن های 05132288855 یا 05132288866 ، مرکز تعمیرات تخصصی لوازم منزل مشهد سرویس تماس بگیرید. در ادامه این مطلب در خصوص برخی از ارورهای اصلی لباسشویی ال جی، نکاتی را می‌خوانیم.

    ارورهای لباسشویی ال جی

    یکی از تکنولوژی های کاربردی لباسشویی ال جی، سیستم عیب یابی خودکار این دستگاههاست. این سیستم به کار و همین طور تکنسین مجاز نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد که قصد تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد را داشته باشد، کمک می کند تا ایراد دستگاه را خیلی زود پیدا کنند و برای رفع آن اقدام نمایند. در ادامه برخی از ارورهای لباسشویی ال جی را با هم می‌خوانیم.

    ارور OE: این ارور خبر از مشکل در تخلیه آب لباسشویی ال جی در پایان کار می دهد. باید لوله خروجی و پمپ تخلیه دستگاه، مورد بررسی قرار بگیرند. اگر انسداد یا رسوب گرفتگی در این قسمت ها وجود داشت باید برای رفع آن اقدام نمایید و در غیر این صورت اگر مشکل دستگاه شما پا برجا باقی ماند برای تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد با تعمیرکار ماهر و مجرب تماس بگیرید.

    ارور IE: مشکلی در آب گیری لباسشویی ال جی به وجود آمده است که باعث می شود تا آب به سطح مورد نظر برای شروع به کار دستگاه نرسد. ابتدا شیر ورودی را بررسی کنید و سپس شلنگ ورود آب را بررسی کنید تا پیچ و تاب نخورده یا به هر دلیلی مسدود نشده باشد. اگر ایراد را پیدا نکردید برای بررسی هیدروستات که وظیفه کنترل سطح آب در لباسشویی را دارد و همین طور برد دستگاه خود با شماره های بالای صفحه تماس بگیرید.

    ارور DE: این ایراد پرتکرار ثبت شده در نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد، به معنای باز ماندن درب لباسشویی است یا ممکن است میکروسوییچ درب مشکلی پیدا کرده و پیغام بسته شدن در را به برد دستگاه مخابره نمی‌کند. احتمال اندکی نیز وجود دارد که خود برد ایراد پیدا کرده باشد و این پیام را دریافت نکند. برای رفع هر کدام از موارد بالا و تعمیر لباسشویی ال جی با بهترین کیفیت و قیمت با مرکز تعمیرات تخصصی مشهد سرویس تماس بگیرید.

    ارور UE: تراز دستگاه به هم خورده است. در بسیاری از مدلها به کمک پیچ ترازی که در پشت دستگاه قرار دارد می توانید این مشکل را رفع کنید. فاصله مناسب دستگاه از زمین حدود بیست میلی متر است. حتما دستگاه را تراز کنید تا آسیبی به موتور دستگاه وارد نشود. اگر پس از دیدن این ارور، سر و صدا از دستگاه شنیدید آن را از برق بکشید و برای تعمیر لباسشویی ال جی با شماره های بالای صفحه تماس بگیرید.

    ارور SE: مشکل از موتور دستگاه است. برد و موتور مهم ترین قطعات لباسشویی ال جس هستند و تعمیرات آن باید توسط تعمیرکار متخصص صورت بگیرد. در غیر این صورت ممکن است هزینه های اضافه و بعضا گزافی به مشتری تحمیل شود.

    ارور CE: اتصال کوتاه در لباسشویی ال جی به وجود آمده است. برای پیدا کردن مشکل لازم است، برد و موتور و تمام سیتسم برق دستگاه چک شوند تا مشکل رفع شود. برای تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد با شماره های 05132288855 یا 05132288866 ، مرکز تعمیرات تخصصی لوازم منزل مشهد سرویس تماس بگیرید.

    ارور FE: لباسشویی ال جی بیش از حد مجاز آبگیری کرده است. احتمالا مشکلی در هیدروستات وجود دارد. ممکن است تنظیم آن به هم خورده باشد یا خراب شئه باشد و نیاز به تعمیر بیشتر داشته باشد. آب اضافه را از طریق خروجی دستگاه تخلیه کنید. سپس برای رفع ایراد و تعمیر لباسشویی ال جی از تکنسین مجاز نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد کمک بگیرید.

    ارور TE: این خطا به دلیل مشکل در دمای آب داخل لباسشویی ال جی روی صفحه نمایشگر ظاهر می‌شود. هر کدام از برنامه های لباسشویی با دمای خاصی کار می‌کنند که با مراجعه به در دفترچه راهنما می توانید با برنامه های مختلف دستگاه آشنا شوید. این برنامه ها در هنگام چرخاندن سلکتور یا شروع به کار دستگاه، روی صفحه نمایشگر نیز قابل رویت هستند. برای رفع این ایراد ترموستات، المنت و سنسور دمای آب لباسشویی ال جی بررسی شده و در صورت نیاز توسط تکنسین تعمیر یا تعویض می شود. این آخرین خطای پرتکرار ثبت شده در نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد بود.

    نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد  _ مشهد سرویس

    ارور CL: این پیغام جز خطاهای ثبت شده در نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد نیست. اما به دلیل پرتکرار بودن این خطا بد نیست معنای آن را بدانید. ارور CL بلکه به معنی فعال بودن قفل کودک (Child Lock) است. اگر به طور اتفاقی این دکمه را زدید، آن را خاموش کنید تا بتوانید مجددا از برنامه ها و نمایشگر لباسشویی ال جی استفاده کنید.

    با مهم ترین ارورهای لباسشویی ال جی آشنا شدیم. برای آشنایی با ارورهای دستگاه به صورت کامل، می توانید به دفترچه راهنمای لباسشویی خود مراجعه نمایید. در ادامه در خصوص تعمیر در نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد، نکات بیش تری را می خوانیم.

    نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد  _ مشهد سرویس

    تعمیر در نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد

    در بالا با تعدادی از مهم ترین ارورهای لباسشویی ال جی که کاربران را مجبور به تماس با نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد کرده است، آشنا شدیم. برای تعمیر این دستگاهها لازم است از طریق نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد، قطعات یدک اصلی دستگاه دریافت شده و در تعمیر لباسشویی استفاده شوند. در مرکز تعمیرات تخصصی مشهد سرویس، که کار تعمیر لوازم خانگی ال جی را انجا می‌دهد، برای تعمیر این دستگاهها علاوه بر استفاده از قطعات یدک فابریک، از تکنسین های مجاز و دوره دیده دستگاه با حداقل هشت سال سابقه تعمیر لباسشویی، استفاده می‌شود. علاوه بر تعمیر لباسشویی ال جی شما در محل، ارائه خدمات طبق نرخ های مصوب اتحادیه، حضور کارشناس در کمتر از دو ساعت برای تعمیر لوازم منزل شما و … از دلایلی هستند که خدمات این مرکز تخصصی را در خور شان خانواده ایرانی کرده اند و سبب استقبال گسترده همشهریان از این مرکز طی سالیان اخیر شده است. شما نیز برای تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد، می توانید در تمام ایام هفته با شماره های 05132288855 یا 05132288866 ، تماس بگیرید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=308246

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم