نماد سایت پول بانک

نمایندگی لباسشویی اسنوا در مشهد

نمایندگی لباسشویی اسنوا در مشهد
  • اختراع لباسشویی باعث شد تا از تمام پروسه سخت و زمان بر شستن لباس‌، فقط پهن کردن لباس برای خشک شدن کامل آن باقی بماند. بدین ترتیب بسیاری از برندهای تولیدکننده لوازم منزل به تولید این وسیله ورود کرده‌اند تا از تقاضای گسترده این دستگاهها استفاده نمایند. در این مطلب قصد داریم به معرفی لباسشویی های یکی از برندهای داخلی شناخته شده یعنی اسنوا بپردازیم. همین طور در صورتی که نیاز به تعمیر لباسشویی اسنوا با استفاده از قطعات یدک فابریک تهیه شده از نمایندگی لباسشویی اسنوا در مشهد در محل دارید، با شماره های 05132288855 یا 05132288866 تماس بگیرید.

     

    مزایای ثبت شده در نمایندگی لباسشویی اسنوا در مشهد    

    اسنوا یکی از برندهای با کیفیت داخلی است که در سالهای اخیر با کم شدن ورود مدل های خارجی، تبدیل به یکی از انتخاب های اصلی خریداران ماشین لباسشویی شده است. ماشین های لباسشویی این برند در دو دسته کلی هارمونی و واش این واش تقسیم بندی می شوند و از چهارده یا پامزده روش شستشو پشتیبانی می‌کنند. این دستگاهها از مرایای متعددی بهره می‌برند که با هم تعدادی از مهمترین مزایای دستگاههای موجود در نمایندگی لباسشویی اسنوا در مشهد را مرور می‌کنیم.

    مزایای ماشین های لباسشویی اسنوا 

    ابتدا به بررسی برخی از مرایای ماشین های لباسشویی واش این واش اسنوا می‌پردازیم.

    مصرف انرژی پایین لباسشویی اسنوا

    هر دو سری لباسشویی های واش این واش و هارمونی اسنوا، مصرف انرژی پایین و بسیار به صرفه‌ای دارند و در مدل های مختلف موجود در نمایندگی لباسشویی اسنوا در مشهد، از ۳۵ تا ۴۹ درصد درمصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کنند.

    استفاده از تکنولوژی نانوسیلور

    لباسشویی‌های اسنوا از یون‌های نقره در محفظه‌ی ماشین و هنگام شستشو استفاده می‌کنند که قادرند تا ۶۵۰ نوع از میکروب، قارچ، باکتری، ویروس و… را ازبین ببرند. ‌علاوه بر این، این تکنولوژی باعث افزایش عمر مفید دستگاه و کاهش مصرف انرژی هم می‌شوند.

    استفاده از درام الماسه برای آسیب ندیدن لباس ها

    این نام گذاری به دلیل وجود حفره های الماس مانند در قسمت درام، که همان قسمت داخلی لباسشویی اسنوا است انجام شده است. این طراحی محیطی شبیه شست‌وشوی بادست را شبیه‌سازی می‌کنند و سطح تماس مواد شوینده با لباس‌ها را افزایش می‌دهند تا آسیبی به لباس های نازک و پارچه های ظریفتر وارد نشود.

    سیستم های شستشوی لباسشویی اسنوا

    در ادامه این مطلب با برخی از سیستم های شستشوی بسیار کارآمد این دستگاهها آشنا می‌شویم.

    سیستم شستشوی سریع

    سری واش این واش و هارمونی اسنوا لباس‌های که روزانه استفاده کرده‌اید و شاید چندان هم کثیف نباشیند را برایتان درعرض ۱۴ تا ۱۹ دقیقه می‌شویند. برنامه‌ی شست‌وشوی سریع یکی از بهترین گزینه‌ها برای افراد پرمشغله است. برای تعمیر دستگاه خود از تکنسین مجاز نمایندگی لباسشویی اسنوا در مشهد کمک بگیرید.

    شستشوی با تاخیر لباس ها

    برای همه ما پیش می‌آید که هنگام بخواهیم از خانه خارج شویم و همزمان نیاز داشته باشیم تا لباسشویی را روشن کنیم. در این مواقع یا در مواقعی که می‌خواهیم کار شستشوی لباس ها در ساعات اولیه صبح که از اوج مصرف برق فاصله گرفته‌ایم انجام شود، می توانیم از سیستم شستشوی با تاخیر لباس‌ها در لباسشویی اسنوا استفاده کنیم و لباس های خود را زمان که به منزل بازگشتیم یا در ابتدای صبح و پس از بیدار شدن از خواب شسته شده و تمیز از لباسشویی انوا تحویل بگیریم. برای تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد، با شماره های 05132288855 یا 05132288866 تماس بگیرید.

    هارمونی و شستشوی لباس ها با بخار

    حرارت بخار آب، بسیار بالاتری از آب داغ است و برهمین اساس خیلی بهتر و راحت‌تر به الیاف لباس نفوذ می‌کند و آلودگی‌ها، باکتری‌ها و کثیفی های لباس را از بین می‌برد.

    ازطرفی فناوری شستشو با بخار کمک می‌کند لباس‌ها را نرم‌تر و با چین و چروک خیلی کم‌تری تحویل بگیرید. درواقع لباس‌ها بعد از خروج از فرایند شستشو با بخار خیلی راحت‌تر اتو می‌شوند.

    لباس‌های نوزادان را هم بدون کوچک‌ترین تردیدی با کمک فناوری شستشو با بخار که در دستگاهها سری هارمونی در نمایندگی لباسشویی اسنوا در مشهد وجود دارد بشویید و بدون ذره‌ها و گردها آلرژی‌زا از دستگاه تحویل بگیرید.

    درب دوم برای لباس های جامانده

    لباسشویی های قدیمی درب از بالا این امکان را به کاربر می‌دادند تا اگر در میانه کار خواست لباسی را به لباسشویی اضافه کند این کار را انجام دهد. اما این کار در لباسشویی های درب از جلو امکانپذیر نبود. تا این که مدل های واش این واش لباسشویی اسنوا با قرار دادن یک درب اضافه، امکان اضافه شدن لباس های جامانده به فرآیند شستشو را ایجاد کردند.

    ارورهای ثبت شده در نمایندگی لباسشویی اسنوا در مشهد

    یکی دیگر از مزایای لباسشویی های اسنوا استفاده از سیستم عیب یابی خودکار است که هر گونه ایراد و اختلال در عملکرد دستگاه را به اطلاع کاربر می‌رسانند. به این ترتیب، کار تعمیر با سرعت بیشتر و در محل توسط تکنسین نمایندگی لباسشویی اسنوا در مشهد انجام خواهد شد. اما معنی این کدها چیست؟ برای فهمیدن معنی هر کد خطا باید به دفترچه راهنمای دستگاه مراجعه کنید. ما نیز در ادامه این مطلب به بررسی معنی چند کد خطای پرتکرار ثبت شده در نمایندگی لباسشویی اسنوا در مشهد پرداخته‌ایم.

    ارور E1: این ارور به معنای ارتفاع کم یا بیش از حد آب در لباسشویی اسنوا است. ابتدا و پیش از بررسی قطعات لباسشویی اسنوا از باز بودن شیر آب و مسیر ورودی آب و برقراری جریان در لباسشویی مطمئن شوید. سپس هیدروستات و شیر برقی توسط تکنسین مجاز نمایندگی لباسشویی اسنوا در مشهد چک شود تا ایراد را پیدا کرده و آن را رفع کنید. برای تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد، کافیست با شماره‌ها‌ی 05132288855 یا 05132288866 تماس بگیرید.

    ارور E2: مشکل در آبگیری دستگاه وجود دارد و در نتیجه دستگاه شروع به کار نمی‌کند. به دلایلی نظیر بسته بودن شیر ورودی، قطع شدن یا بسته شدن شلنگ ورودی به دلیل رسوب گرفتگی یا کثیفی زیاد، ممکن است دستگاه شما با مشکل رو به رو شود. اگر خطای باز بودن در را بگیرید هم لباسشویی شروع به کار نمی کند و عمل آبگیری انجام نمی شود. اگر در نخستین مرحله شستشو با مشکل رو به رو شدید، این خطا مربوط به میکروسوییچ در است و باید آن را تعمیر کنید.

    ارور E3: با دیدن این ارور ممکن است متوجه نشت آب از ماشین لباسشویی اسنوا شوید. این ایراد می تواند به دلیل مسدود شدن لوله های ورودی و خروجی باشد. این لوله ها را چک کنید و اگر آشغال گرفته بود آن را تمیز کنید. مرحله بعد تمیز کردن فیلترهای لباسشویی اسنوا است. اگر در خانه که حیوان خانگی مثل گربه و سگ دارید، احتمال گرفتگی فیلتر لباسشویی خیلی بیشتر می‌شود. برای جلوگیری از خراب شدن سایر قطعات، فیلتر را به صورت دوره‌ای تمیز کنید. بعد از این مراحل پمپ تخلیه را بررسی کنید تا ایرادی وجود نداشته باشد. اگر نشت آب داخل لباسشویی باشد، احتمالا شما دیرتر متوجه این قضیه شوید و نشت آب از زیر ماشین لباسشویی اتفاق بیفتد. در این صورت باید پیچ های بسته شده در پشت دیگ لباسشویی اسنوا را نیز بررسی کنید تا شکسته یا باز نشده باشد. برای تعمیر لباسشویی اسنوا در  مشهد حتما از تکنسین مجاز نمایندگی لباسشویی اسنوا در مشهد استفاده کنید.

    ارور E4: این ارور به معنای ایراد موتوری در دستگاه است. برای رفع این خطا باید موتور دستگاه توسط تکنسین بررسی شود. اگر نیاز به تعویض قطعات اصلی یا خود موتور باشد کار تعمیر لباسشویی اسنوا پیچیدگی بیشتری خواهد داشت. این کار باید توسط تکنسین متخصص و مجرب انجام شود.

    ارور E5: آخرین خطای پرتکرار ثبت شده در نمایندگی لباسشویی اسنوا در مشهد که به معرفی ان می‌پردازیم به معنای ایراد در قسمت موتور است. ارور E5 معمولا به خطای برقی در موتور دلالت دارد. اتصالات و سیم های برق و سپس اتصال برد الکتریکی و موتور را بررسی کنید. برای تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد با شماره‌ها‌ی بالای صفحه تماس بگیرید.

    تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد

    برای تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد حتما از قطعات فابریک یدک تهیه شده از نمایندگی لباسشویی اسنوا در مشهد و تکنسین وارد و کاربلد دستگاه خود کمک بگیرید. برای این منظور می‌توانید با مرکز تعمیرات تخصصی مشهد سرویس با شماره‌ها‌ی 05132288855 یا 05132288866 تماس بگیرید تا کار تعمیر دستگاه شما در کوتاهترین زمان ممکن و با کیفیت بالا انجام شود.

     

     

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    خروج از نسخه موبایل