• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
3

نسخه آزمایشی سرویس «موبایل‌کوین» در پیام‌رسان سیگنال پیاده‌سازی شد

  • کد خبر : 217200
  • 18 فروردین 1400 - 12:00
نسخه آزمایشی سرویس «موبایل‌کوین» در پیام‌رسان سیگنال پیاده‌سازی شد

سرویس پیام‌رسان رمزنگاری‌شده سیگنال امکان پرداخت‌های مخفیِ همتا به همتا را به‌صورت محدود برای برخی از کاربران خود فراهم کرده است. پرداخت‌ها در سیستم پرداخت با استفاده از ارزدیجیتال موبایل کوین (MOB) ص..

  • سرویس پیام‌رسان رمزنگاری‌شده سیگنال امکان پرداخت‌های مخفیِ همتا به همتا را به‌صورت محدود برای برخی از کاربران خود فراهم کرده است. پرداخت‌ها در سیستم پرداخت با استفاده از ارزدیجیتال موبایل کوین (MOB) صورت می‌گیرد.

    به گزارش «The Block»، پیام‌رسان سیگنال در یک پست وبلاگی اعلام کرد که یک پروتکل پرداخت را به نرم‌افزار خود افزوده که یک شبکه خصوصی پرداخت با یک ارز دیجیتال مخصوص خود دارد.

    سیگنال در این پست نوشت:

    می‌خواهیم پرداخت‌ها در سیگنال سریع و خصوصی باشد و در دستگاه‌های تلفن همراه به‌خوبی کار کند. اولین پروتکل پرداختی که پشتیبانی از آن را اضافه کرده‌ایم، یک شبکه پرداخت با محوریت حریم خصوصی است که موبایل‌کوین (MobileCoin) نامیده می‌شود و ارز مخصوص خود با نام موب (MOB) را دارد.

    شرکت سیگنال در اطلاعیه خود این قابلیت را با عنوان «ویژگی بتا در یک ساختار بتا» توصیف کرد. بااین‌حال، این موضوع حاکی از یک پیشرفت قابل‌توجه برای این شرکت محبوب تولیدکننده نرم‌افزارساز است.

    این ادغام جدید چند هفته پس از آن روی می‌دهد که موبایل‌کوین با پشتیبانی فیوچر ونچرز (Future Ventures) و جنرال کاتالیست (General Catalyst) بیش از ۱۱ میلیون دلار بودجه در مرحله اول جذب سرمایه جمع‌آوری کرد. ماکسی مارلینسپایک (Moxie Marlinspike)، سازنده سیگنال، مشاور این پروژه است.

    کاربران سیگنال می‌توانند با استفاده از ویژگی جدید با نام «پرداخت سیگنال» (Signal Payments)، ارسال و دریافت وجوه را انجام دهند، از موجودی خود مطلع شوند و تاریخچه تراکنش‌ها را بررسی کنند. سیگنال به هیچ‌یک از اطلاعات تراکنش‌ها دسترسی نخواهد داشت. کاربران هرزمانی که بخواهند به یک نرم‌افزار یا سرویس دیگر بروند، می‌توانند موجودی خود را منتقل کنند.

    در حال حاضر، فقط کاربران انگلیسی به این قابلیت دسترسی دارند؛ اما تیم سیگنال می‌گوید که قصد دارد با دریافت بازخورد بیشتر نسخه بتا را گسترش دهد.

    ارز دیجیتال موب (MOB) در حال حاضر با قیمت حدود ۶۶ دلار در صرافی ارز دیجیتال اف‌تی‌ایکس (FTX) مبادله می‌شود و در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۵ درصد رشد داشته است.

    نسخه آزمایشی سرویس «موبایل‌کوین» در پیام‌رسان سیگنال پیاده‌سازی شد

    در این باره بیشتر بخوانید

    • پرسودترین ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۱۹ با صرف نظر از بیت کوین
    • مونرو به بالاترین قیمت دو سال اخیر خود رسید؛ ۳۰۰ درصد رشد در یک سال!
    • جرارد پیکه، ستاره بارسلونا، در یک بازی مبتنی بر اتریوم سرمایه‌گذاری کرد
    • قیمت دوج کوین در یک روز بیش از ۱۵۰ درصد رشد کرد!
    • جهش ارزهای دیجیتال دیگر پس از بیت کوین؛ فصل آلت کوین‌ها

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=217200

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم