نماد سایت پول بانک

نخستین نشست مشترک چاره اندیشی کارآفرینان بخش خصوصی با نمایندگان تاثیرگذار مجلس و دولت برگزار گردید

  •  

    به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک، برای نخستین بار و به ابتکار «کانون کارآفرینان توسعه گرا»، کارآفرینان بخش خصوصی، نمایندگان تاثیرگذار مجلس و دولت، برای چاره اندیشی مشکلات اقتصادی، تولیدی و اشتغال کشور و همچنین تحقق توسعۀ اقتصادی کشور با محوریت بخش خصوصی در راستای تأمین منافع ملی، طی یک نشتستی، صبح امروز پنجشنبه 21 دی ماه 96، با حضور جمعی از کارشناسان اقتصادی و اصحاب رسانه، در سالن اجتماعات سندیکای شرکتهای ساختمانی ایران گردهم آمدند.

     

    بنا به این گزارش، در این نشست مهم، نواب اول و دوم مجلس شورای اسلامی آقایان دکتر مسعود پزشکیان، دکتر علی مطهری و همچنین دکتر پورابراهیمی رئیس کمسیون اقتصادی، دکتر تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، در زمینه راهکارهای عملی حل مشکلات بخش خصوصی، سخنرانی و تبادل نظر کردند.

    در این نشست یک روزه، که با هدف احیای نقش واقعی بخش خصوصی در حوزۀ مسئولیت های اقتصادی و اجتماعی  برگزار شد، دکتر تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی درباره نقش و جایگاه بخش خصوصی در نظام برنامه ریزی و توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور سخنرانی کردند.

     

    این نشست که نخستین حرکت جدی بخش خصوصی، مجلس و دولت بعد از نا آرامی های هفته گذشته برای توجه مسئولان به اقتصاد و اشتغال کشور برگزار گردید، جمعی از مسئولان و دست اندرکاران بخش دولتی نیز سخنرانی کردند.

    براساس این گزارش، دکتر حسین سلطانی نیا دبیرکل کانون کارافرینان توسعه گرا و آقایان مهندس سید محمد صدر هاشمی نژاد، محمدی دانیالی، کرمانی وعطایی اعضای شورای سیاستگذاری کانون کارآفرینان نیز، همزمان با بحث بررسی بودجه در مجلس و برنامه ششم توسعه اقتصادی کشور با موضوعات مختلف اقتصادی سخنرانی کردند.

    کانون کارآفرینان توسعه گرا، یک کانون غیردولتی و خودجوش از بزرگان و کارآفرینان بخش تولید و اشتغال کشور است که تحقق توسعۀ اقتصادی کشور با محوریت بخش خصوصی در راستای تأمین منافع ملی، را سرلوحۀ اهداف خود قرار داده است.

    بررسی چالش ها و فرصت ها و ارائه راهکارهای برون رفت از مشکلات و معضلات موجود، از برنامه های این نشست بود.

     

    گفتنی است، نخستین نشست چاره اندیشی بخش خصوصی با دولت و مجلس، با هدف تحقق توسعه اقتصادی با محوریت بخش خصوصی در راستای منافع ملی، توسط کانون کارآفرینان توسعه گرا، با حضور مقامات دولتی و نمایندگان مجلس و دست اندرکاران بخش خصوصی، در سالن اجتماعات سندیکای شرکت‏های ساختمانی ایران برگزار شد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کانون www.kanoonkt.com مراجعه نمائید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل