نماد سایت پول بانک

نحوه مدیریت سهام عدالت تغییر می کند

  • نحوه مدیریت سهام عدالت تغییر می کند

    به گزارش منیبان، مجید عشقی روز پنجشنبه در جلسه شرکت های تعاونی سهام عدالت مازندران در سالن اجتماعات فرمانداری بابل افزود : در زمان حاضر یکی از دغدغه‌های اصلی ما این است که ساختار مردمی و قابل اعتماد واگذاری سهام عدالت از پایین جامعه با اتکا به مردم شکل بگیرد .

    وی نقش مردم و تعاونی‌ها را در مردمی سازی سهام عدالت بسیار برجسته شمرد و خاطرنشان کرد : با سفر به استان های مختلف از روند برگزاری مجمع های عمومی تعاونی های سهام عدالت مطلع می شویم و نقاط قوت و ضعف را بررسی می کنیم.

    وی بیان کرد: شرکت‌های تعاونی باید با اتکا به مردم نه فامیل بازی جایگاه واقعی خود را پیدا کنند و ما با حساسیت این اصل را دنبال می‌کنیم .

    رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ادامه داد : شورای عالی بورس مرجع نهایی تصمیم گیری در خصوص سهام عدالت است و هیچ‌کس نظر شخصی خود را در این خصوص اتخاذ نمی کند.

    وی تصریح کرد : در صورت واگذاری سهام عدالت به تعاونی‌ها و مردم دولت وظیفه نظارتی خود را حفظ می کند و با حساسیت این امر را دنبال می‌کند .

    عشقی اضافه کرد : ثروتی که در سهام عدالت موجود است می‌تواند زمینه توسعه و پیشرفته استان ها را فراهم کند و مازندران هم در این خصوص از جمله استان‌های پیشرو است.

    از مجموع ۴۹ میلیون سهام عدالت موجود در کشور دو میلیون و ۶۰۰ هزار سهامدار از مازندران هستند.

    منبع خبر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل