نماد سایت پول بانک

مهندس محب خدایی در مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه بین المللی اقتصاد و سرمایه گذاری گردشگری با عنوان «شهر گردشگر» بیان کرد: شهر گردشگر صرفا محدود به یک شهر نیست بلکه شهر گردشگر مقصدی است که میزبان خود را برای پذیرایی از میهمان آماده کرده است

  • معاون گردشگری کشور گفت: امروزه به این باور رسیده ایم که با کمترین هزینه و مدیریت نوین می توان شهرها را بر اساس شهر گردشگری شکل داد. این تبلور را در برنامه هایمان داریم و می خواهیم به اهداف موردنظرمان برسیم.

    به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک، نخستین نمایشگاه بین المللی اقتصاد و سرمایه گذاری گردشگری، با عنوان «شهر گردشگر»، صبح امروز یکشنبه 4 شهریور ماه 97، با حضور دکتر علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مهندس محمد محب خدایی معاون گردشگری کشور، دکتر جمشید اثنی عشری مدیر روابط عمومی ایران مال، علاقمندان حوزه گردشگری و جمعی از اصحاب رسانه، در «باغ ایرانی ماهان» واقع در مجتمع ایران مال تهران برگزار شد.

    مهندس محمد محب خدایی، معاون گردشگری کشور

    مهندس محمد محب خدایی، معاون گردشگری کشور، در مراسم افتتاحیه نمایشگاه گفت: مفهوم شهر گردشگر در اقتصاد این صنعت، هدف معینی را دنبال می کند.

    وی تاکید کرد: ما با کمک این مفاهیم و برنامه ریزی های خود، برای رسیدن به اهدافی که اسناد بالادستی برای ما تعیین کرده اند، ظرفیت سازی می کنیم.

    معاون گردشگری کشور، ادامه داد: دولت و استانداران در برنامه ریزی های کلان خود گردشگری را نیز مورد توجه قرار می دهند و ما امروز در شرایطی هستیم که شان گردشگری برای همگان آشکار شده است.

    مهندس محب خدایی، اظهار داشت: تخصیص بودجه 8700 میلیارد تومانی مربوط به تبصره 18 به گردشگری نتیجه تلاش جمعی ما است و این مسائل سبب تحولی در نگرش به حوزه گردشگری شده است.

    وی یادآورشد: مجتمع ایران مال یکی از بارزترین مصادیق «شهرگردشگر» است زیرا تعریف ما از شهرگردشگر، مقصدی است که خود را آماده میزبانی از میهمانان می کند.

    معاون گردشگری کشور بیان داشت: امیدوارم که نتیجه اقدامات گردشگری با همت جمعی برای مردم به نمایش گذاشته شود تا به پویایی اقتصاد کمک کند.

    مهندس محب خدایی، در پایان سخنان خود گفت: امروزه به این باور رسیده ایم که با کمترین هزینه و مدیریت نوین می توان شهرها را بر اساس شهر گردشگری شکل داد. این تبلور را در برنامه هایمان داریم و می خواهیم به اهداف موردنظرمان برسیم. یکی از بارزترین مراکز که نیازهای یک شهر گردشگر را در خود دارد همین مرکز تجاری و فرهنگی است، بنابراین صرفا شهر گردشگر محدود به یک شهر نیست بلکه شهر گردشگر مقصدی است که میزبان خود را برای پذیرایی از میهمان آماده کرده است.

    بنا به این گزارش، نخستین نمایشگاه بین المللی اقتصاد سرمایه گذاری گردشگری، صبح امروز در مجتمع ایران مال، با حضور علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افتتاح شد و تا سه روز ادامه خواهد داشت.

    این گزارش می افزاید، به گفته سخنگوی هیئت مدیره ایران مال، برای ساخت این مرکز، 44 میلیون نفر روز کار صرف شده است و به ادعای وی تخمین زده می شود که پس از راه اندازی کامل مجموعه، به طور میانگین، ماهانه 6 میلیون بازدید کننده داشته باشد.

    گفتنی است، نخستین نمایشگاه بین المللی اقتصاد و سرمایه گذاری گردشگری (شهر گردشگر)، از تاریخ ۴ شهریور ماه ۱۳۹۷ لغایت ۷ شهریور، از ساعت ده صبح تا هفت بعدازظهر، پذیرای بازدید کنندگان است و علاقه مندان می توانند با مراجعه به مجتمع نمایشگاهی بازار بزرگ ایران ( ایران مال) واقع در انتهای بزرگراه شهید همت غرب، اتوبان شهید خرازی، از آن بازدید نمایند.

    خبرنگار: کوروش جم

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل