• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی:

منابع موسسه های مالی و اعتباری مورد تائید بانک مرکزی باید حمایت شود

  • کد خبر : 2207
  • 06 آبان 1396 - 4:27
منابع موسسه های مالی و اعتباری مورد تائید بانک مرکزی باید حمایت شود

پول بانک: عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که مجلس برای موسسات مالی مجاز مانند موسسه مالی و اعتباری نور که توسط بانک مرکزی تایید شده اند، چه تمهیداتی را در نظر گرفته است، گفت: باید تمهیداتی در نظر گرفت تا منابع مالی این گونه موسسات مالی حمایت شود.

  •  

    به گزارش پول بانک، سید جواد حسینی کیا در گفت و گو با خبرنگار ما در پاسخ به این سوال که مجلس برای موسسات مالی مجاز مانند موسسه مالی و اعتباری نور که توسط بانک مرکزی تایید شده اند و هم اکنون ممکن است تحت تاثیر شایعات و اثرات تعطیلی موسسات غیر مجاز قرار بگیرند، چه تمهیداتی را در نظر گرفته است، عنوان کرد: این گونه موسسات مجاز که توسط بانک مرکزی مجوز گرفته اند در مجلس مورد بحث است تا تمهیداتی در نظر گرفته شود تا آنها حمایت شوند و اگر مشکلاتی دارند مشکلات آنان برطرف شود و همچنین از هم اکنون پیشبینهایی را در نظر بگیریم تا منابع مالی این موسسات حمایت شود.

    وی با اشاره به اینکه مجلس از منابع مالی مردم حمایت می کند، گفت: باید یک پشتیبان برای موسسات مجاز در نظر گرفته شود تا در کوتاه مدت و بلند مدت در اثر شایعات و موارد دیگر دچار مشکل نشوند.

    حسینی کیا با اشاره به مسئله پایان دادن به مشکلات موسسات غیر مجاز پایان دادن،  اظهار داشت: با توجه به این که مشکلات این موسسات باید هرچه سریعتر برطرف شود دولت و قوه قضاییه باید تمهیداتی را در نظر بگیرند که بخشی از دارایی بلوکه شده این موسسات به سرعت آزاد شود و با تمهیداتی خاصی در اختیار افرادی که به ویژه سپرده خرد دارند گذاشته شود، تا بخش عظیمی از این مشکلات برطرف شود.

     

    نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه برخی از این موسسات تحت نظارت بانک مرکزی بودند گفت: بانک مرکزی به دلیل اعتماد مردم به نظارت این بانک بر موسسات، باید در برخی موارد جبران خسارت کند.

    عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس شورای اسلامی افزود: باید در نظر گرفت که اگر در برخی موارد دیگر هیچ راه حلی باقی نماند باید برای حفظ اعتماد مردم به نظام دولت دست به جیب شود و جبران خسارت کند.

     

    حسینی کیا با اشاره به اینکه باید از این به بعد مراقب ظهور موسسات جدید باشیم، بیان کرد: باید به صورت جدی اجازه ظهور و بروز هیچگونه موسسه مالی که صلاحیت و امکانات مالی مناسب را ندارند، ندهیم.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=2207

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم