• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
1
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران:

منابع جذب شده به رفع محرومیت ها و دغدغه های مالی نیازمندان اختصاص یافته است

  • کد خبر : 5030
  • 20 بهمن 1396 - 23:10
منابع جذب شده به رفع محرومیت ها و دغدغه های مالی نیازمندان اختصاص یافته است

پول بانک: دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در بازدید از شعب استان اصفهان ضمن تاکید بر اقدامات مثبت و موثر انجام شده برای توانمندسازی اقشار آسیب پذیر جامعه بیان داشت: این بانک با بهره گیری از منابع مردمی و سپرده گذاری خیرین، فعالیت های گسترده ای را در راستای رفع محرومیت ها و تحقق مسئولیت های اجتماعی خود اجرا کرده است.

  •  

    به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل، به همراه حسن تلیکانی عضو هیات مدیره و جمعی از مدیران ارشد ستاد مرکزی به منظور بررسی و ارزیابی عملکرد شعب استان اصفهان به این شهر سفر کردند.
    دکتر اکبری در جریان بازدید از شعب استان اصفهان در جمع همکاران اظهارداشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران یک بانک کاملا مردمی است و دولت هیچ سهم سپرده گذاری در منابع قرض الحسنه جذب شده ندارد و تمامی منابع مالی این بانک از محل سپرده های جاری و پس انداز مردم می باشد.
    وی افزود:۹۰ درصد منابع این بانک به صورت تسهیلات قرض الحسنه در حوزه های معیشت، اشتغال و کارآفرینی، ازدواج جوانان و بهداشت و درمان به نیازمند واقعی پرداخت شده است و ۱۰ درصد مابقی نیز به عنوان ذخیره قانونی نزد بانک مرکزی قرار دارد.
    مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: خوشبختانه عملکرد این بانک با استقبال مردم مواجه شده است به نحوی که در سال گذشته منابع بانک در این موقع از سال بالغ بر ۶ هزار میلیارد تومان بوده و در حال حاضر این منابع به میزان ۱۰ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.
    اکبری خاطرنشان ساخت: با توجه به شرایط اقتصادی و فرهنگ مردم که بیشتر به سمت سپرده گذاری برای کسب سود تمایل دارند، رشد ۶۶ درصدی منابع قرض الحسنه این بانک عددی بزرگ و کار بسیار دشواری به شمار می آید.
    در ادامه تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز با اشاره به پرداخت ۶۰۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه طی ۱۰ ماه سال ۹۶ بیان داشت: با اهتمام تمامی مدیران وکارکنان این بانک گام های موثری برای بهبود معیشت، تامین مایحتاج ضروری و رفع دغدغه های مالی اقشار ضعیف و متوسط جامعه برداشته شده است.
    وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران در شبکه بانکی کشور از جایگاه مناسب و مطلوبی برخوردار است و همه کارکنان صف و ستاد بانک باید برای رشد و توسعه بیش از پیش سبد محصولات و همچنین ترویج بانکداری اسلامی در بستر قرض الحسنه تلاش کنند.
    شایان ذکر است، نجدی مدیر امور استان ها، وکیل مشاور مدیرعامل و رییس اداره کل حوزه مدیریت، فرجی مهماندار رییس اداره کل توسعه سرمایه انسانی، اخوان رییس اداره کل اعتبارات و بین الملل و سلطانیان مدیر شعب استان تهران نیز در این بازدیدها حضور داشتند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=5030

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم