• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

مقامات آمریکایی: آرتور هیس، مدیرعامل سابق بیتمکس، می‌تواند خودش را تسلیم کند

  • کد خبر : 196863
  • 15 اسفند 1399 - 14:00
مقامات آمریکایی: آرتور هیس، مدیرعامل سابق بیتمکس، می‌تواند خودش را تسلیم کند

چند ماه پس از شکایت کمیسیون معاملاتی معاملات آتی کالای آمریکا (CFTC) از صرافی بیتمکس (BitMEX)، گردانندگان و صاحب آن به جرم راه‌اندازی پلتفرم و معاملات غیرقانونی ابزارهای مشتقه مالی، آرتور هیس (Arthur ..

  • چند ماه پس از شکایت کمیسیون معاملاتی معاملات آتی کالای آمریکا (CFTC) از صرافی بیتمکس (BitMEX)، گردانندگان و صاحب آن به جرم راه‌اندازی پلتفرم و معاملات غیرقانونی ابزارهای مشتقه مالی، آرتور هیس (Arthur Hayes)، از اعضای کلیدی این صرافی، اعلام کرده است که مایل به تسلیم خود به دادگاه است.

    به گزارش کریپتوپوتیتو، CFTC‌ از بیتمکس به‌دلیل نقض قانون محرمانگی شکایت کرد. به‌گفته CFTC، بیتمکس به‌صورت «عامدانه» نسبت به ایجاد، استفاده و انجام برنامه‌های مناسب ضدپول‌شویی در پلتفرم معاملات مشتقه خود کوتاهی کرده است.

    این صرافی بلافاصله پس از طرح شکایت با عواقب آن مواجه شد. ساموئل رید (Samuel Reed)، یکی از گردانندگان این صرافی دستگیر و کمی بعد با قرار التزام ۵ میلیون دلاری آزاد شد. از سوی دیگر، هیس همچنان آزاد بود، اما مجبور شد از مقام خود به‌عنوان مدیرعامل شرکت «۱۰۰x Group» یعنی همان سازمانی که این صرافی را اداره می‌کند کناره‌گیری کند.

    بر اساس اسناد دادگاه درباره جلسه استماع دادرسی که در تاریخ ۹ فوریه (۴ اسفند) برگزار شد، هیس در حال حاضر در خارج از کشور در سنگاپور به سر می‌برد. با این حال، این مدیرعامل سابق بیتمکس، در حال مذاکره با دولت آمریکا مبنی بر تسلیم و حضور در دادگاه است.

    جسیکا گرینوود (Jessica Greenwood)، وکیل دادگستری آمریکا، به دادگاه گفت که هیس در ارتباط با تسلیم خود در تاریخ ۶ آوریل (۱۷ فروردین) مذاکراتی را انجام داده است. به‌گفته گرینوود، او این کار را در دادگاه هاوایی انجام خواهد داد. او در ادامه افزود:

    برنامه این است که از قبل به دادگاه درباره حضور او اطلاع دهیم و سپس در ارتباط با نحوه انتقال و تسلیم او در هاوایی صحبت کنیم. بعد از این کار، وی به‌صورت مجازی در دادگاه حاضر خواهد شد.

    پس از حضور او در دادگاه مجازی، هیس می‌تواند به اقامت خود در خارج از کشور ادامه دهد و در صورت نیاز برای حضور در دادگاه به ایالات متحده سفر کند و اگر قرار به محاکمه باشد، در نیویورک در دادگاه حاضر شود.

    او همچنین اعلام کرد که طرفین دعوی بر سر قرار وثیقه در حال مذاکره هستند.

    در اسناد دادگاه همچنین به بن دلو (Ben Delo)، هم‌بنیان‌گذار، و گرگ دوایر (Greg Dwyer)، مدیر سابق بخش توسعه کسب‌وکار صرافی و آینده آنها هم اشاره شده است.

    گرینوود در این باره گفت که دادگستری آمریکا موفق به مذاکره با دوایر در ارتباط با تسلیم داوطلبانه نشده است و او در حال حاضر در برمودا ساکن است. به‌گفته او، به‌دلیل فراهم‌نشدن شرایط مذاکره، روند استرداد او آغاز شده است. گرینوود در ادامه گفت:

    پیش‌بینی می‌کنیم که آنها با قرار استرداد مخالفتی نداشته باشند. حداقل از صحبت‌های وکیل او این طور دستگیرمان می‌شود.

    آن طور که وکیل دلو اعلام کرده است، او قصد دارد در دادگاه نیویورک حاضر شود.

    مقامات آمریکایی: آرتور هیس، مدیرعامل سابق بیتمکس، می‌تواند خودش را تسلیم کند

    در این باره بیشتر بخوانید

    • بیتمکس به سرقت بیش از ۴۰۰ میلیون دلار از کاربرانش متهم شد
    • صرافی Upbit هک شد؛ آژیر قرمز در بازار
    • بایننس فعالیت قانونی خود در ژاپن را آغاز می‌کند
    • بایننس کوین مارکت کپ را می‌خرد
    • صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال به نقض قوانین اوراق بهادار آمریکا متهم شدند

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=196863

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم